Sokeriarvot

Anonyymi-ap

Jos sokerit on esim 6 tunnin paaston jälkeen 5,9 niin eikö ne ole hyvät vai pitääkö olla se 12 tunnin paasto että sokeriarvot on tarkat.

9

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei tuo paha ole, mutta mittaa aamulla 10tunnin jälkeen, kun olet syömättä.

• Anonyymi

Standardit mittaustavat ovat12 tunnin paaston jälkeen aamulla sekä kaksi tuntia aterian jälkeen. Labrassa voisi mitata myös pitkänsokerin, joka ei tarvitse paastoa.

• Anonyymi

Kysyn vielä että onko sitten näin että ne sokerit on 6 tunnin paaston jälkeen 5,9 niin oisko ne 10-12 tunnin jälkeen enemmän vai vähemmän mitä 5,9
        Luulis että vähemmän
        Minulla on jonkinlainen syömishäiriö, en pysty olemaan kovin kauaa syömättä. En saa unta jos en syö.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyn vielä että onko sitten näin että ne sokerit on 6 tunnin paaston jälkeen 5,9 niin oisko ne 10-12 tunnin jälkeen enemmän vai vähemmän mitä 5,9
        Luulis että vähemmän
        Minulla on jonkinlainen syömishäiriö, en pysty olemaan kovin kauaa syömättä. En saa unta jos en syö.

Aamunkoittoilmiö nostaa verensokeria joten verensokeri voi hyvinkin olla korkeampi 12 tunnin kuluttua kuin 6 tunnin kuluttua.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Aamunkoittoilmiö nostaa verensokeria joten verensokeri voi hyvinkin olla korkeampi 12 tunnin kuluttua kuin 6 tunnin kuluttua.

Mistä moinen tieto

• hvp27

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta minähän kysyin että onko sitten näin että ne sokerit on 6 tunnin paaston jälkeen 5,9 niin oisko ne 10-12 tunnin jälkeen enemmän vai vähemmän mitä 5,9 ???
        Luulis että vähemmän

Sorry .. luin väärin
        Koitappa olla syömäti ens yönä, että saan oikeat sokerit mitattua !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry .. luin väärin
        Koitappa olla syömäti ens yönä, että saan oikeat sokerit mitattua !!!

Ja vielä lisään, että minulla ei ole insuliini hoitoa. En pistä insuliinia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      81
      3437
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1464
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1231
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1166
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      842
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      816
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      32
      772
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      770
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      707
    Aihe