turha kiire pois. Varsinkin miehet voisivat jättää ne "aamutoimet" vähän
vähemmälle, ei tule sitten sitä turhaa kiirettä.
Arki alkaa taas huomenna ja muistetaas huomenna liikenteessä
8
209
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas. Hätähousu kiirehtiä syyttelee muita vaikka vika löytyy peiliä katsomalla.
- Anonyymi
Minulla ei ole aamlla kiirettä mihinkään, minulla on aamulla (ja harvoin edes olen liikkeellä
aamuisin) aikaa putsata auton lasit. Liikaa on kiireestä johtuvaa itsekkyyttä liikenteessä
ja se kiire on usein ihmisen omaan aikaan saannosta. - Anonyymi
Kaikki kiire aamuliiketeessää johtuu lähes ainoastaan ja vain ainoastaan ihmisten
itsetkyydestä. Mutta, ole toki hätähousu, eihän se ole itseltä pois.
- Anonyymi
Kyllä "pipari" "makkara" ja "muna" käyvät aamiaisesta myös ja kyllä
niitä voi ottaa myös "aamiaiseksi."- Anonyymi
Puuttuu pekoni. Mutta pekonit voi paistella stten myöhemmin, kun ensin on saatu ja maisteltu
"piparia."ja tai "torttua" Sitten saatu ja maisteltu "munaa." ja "makkaraa." ja haukkautua "torttua" Ja aamukahvut siihen päälle pipareiden ja torttujen kera ja sitten tuleekin jo kiire. Aikaa on kyllä kännykän näpräämiseen. Ja jos matkalla tapahtuu onnettomuus, ei kuulu
mulle, kyllä joku hoitaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuu pekoni. Mutta pekonit voi paistella stten myöhemmin, kun ensin on saatu ja maisteltu
"piparia."ja tai "torttua" Sitten saatu ja maisteltu "munaa." ja "makkaraa." ja haukkautua "torttua" Ja aamukahvut siihen päälle pipareiden ja torttujen kera ja sitten tuleekin jo kiire. Aikaa on kyllä kännykän näpräämiseen. Ja jos matkalla tapahtuu onnettomuus, ei kuulu
mulle, kyllä joku hoitaa.entä "rusina" onko se hyvää?
- Anonyymi
Mitä se kenelläkkään kuuluu, milloin me miehen kanssa seksiä
harrastetaan, kun aamulla aikaisin jo tekee mieli ja sitten ei
millään viitsisi nousta lämpimästä pedistä, niin totta kai sitä
tulee kiire. Äkkiä vaan jostakin kuteita niskaan, vähän meikkiä
tärkeintä on, ettei tukka ole kuin petolinnun perse, kait nekin nus..joskus.
Ei siinä enää ehdi laseja raapata, pieni reikä, että ite näkee ulos, eikä tässä
nyt mitään takavaloja ehi sytytteleen. Jos joku tulee perseen, niin sitten
tulee, kyllä mun bemari kestää. Raapakkaa vaan omien japsipaskojen
lasit aamulla puhtaiks. Emmä nyt kerkii, on kiire! - Anonyymi
Nää on kyllä hirmu hauskoja "kaksmielisiä" juttuja ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784638Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877