Miten te jaksatte siivota

Anonyymi-ap

jos jaksatte? En edes muista koska viimeksi kotonani olisi käynyt kukaan tai että olisin voinut edes kutsua tänne ketään. Ei riitä energia eikä kiinnostus ollenkaan järjestyksen ylläpitämiseen kotona

6

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä siivoon usein vaikka veiraita ei käy. Näen ystäviäni ulkona. Ei se siivoominen vieraita tartte.

• Anonyymi

Järjestyksen ylläpito on minullekin haasteellista. Nyt näin ennen joulua siivoilen, että jouluna olisi melkein tip top

• Anonyymi

mikä ihmeen järjestys. ite en koskaan järjestele mitään koska tavarat on paikoillaan.

• Anonyymi

Eli ne ovat sinulla järjestyksessä, aloittajalla ei ole

• Anonyymi

Kai sitä nyt ehkä voisi jakaa siivoamisen pieninä osina monelle päivälle peräkkäin jos ei jaksa.kun olen laskenut aikaa miten paljon mikäkin siivouksen kohde ottaa aikaa minuuteissa , niin tietää tarkalleen että se ei oikeastaan ota paljon aikaa. Siivous on itseviihtymistä omassa kodissa.
      Jossa on puhdasta.
      Ihan istua iltaisin katselemassa telkkua kun paikat on kunnossa. En ole pedantti mutta haluan järjestystä , sillä kun jokaisella tavaralla on oma paikkansa huushollissa niin sekin on jo. Pieni osa siivousta.
      Joskus on vaan pakotettava itsensä tekemään töitä kodissaan vaikka ei edes rakastaisi yhtään siivoamista .
      Sitten on jälkeen päin hyvä mieli että jaksoi sen mitä oli kirjoittanut paperille tehtävistä.

• Anonyymi

Minä siivoan ja pidän kotini kunnossa itseni takia. On viihtyisä olla siistissä kodissa. Mieli virkistyy. Joskus ostan kukkakimpunkin kauneuden takia, se tekee asunnosta kodin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe