jos jaksatte? En edes muista koska viimeksi kotonani olisi käynyt kukaan tai että olisin voinut edes kutsua tänne ketään. Ei riitä energia eikä kiinnostus ollenkaan järjestyksen ylläpitämiseen kotona
Miten te jaksatte siivota
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Minä siivoon usein vaikka veiraita ei käy. Näen ystäviäni ulkona. Ei se siivoominen vieraita tartte.
- Anonyymi
Järjestyksen ylläpito on minullekin haasteellista. Nyt näin ennen joulua siivoilen, että jouluna olisi melkein tip top
- Anonyymi
mikä ihmeen järjestys. ite en koskaan järjestele mitään koska tavarat on paikoillaan.
- Anonyymi
Eli ne ovat sinulla järjestyksessä, aloittajalla ei ole
- Anonyymi
Kai sitä nyt ehkä voisi jakaa siivoamisen pieninä osina monelle päivälle peräkkäin jos ei jaksa.kun olen laskenut aikaa miten paljon mikäkin siivouksen kohde ottaa aikaa minuuteissa , niin tietää tarkalleen että se ei oikeastaan ota paljon aikaa. Siivous on itseviihtymistä omassa kodissa.
Jossa on puhdasta.
Ihan istua iltaisin katselemassa telkkua kun paikat on kunnossa. En ole pedantti mutta haluan järjestystä , sillä kun jokaisella tavaralla on oma paikkansa huushollissa niin sekin on jo. Pieni osa siivousta.
Joskus on vaan pakotettava itsensä tekemään töitä kodissaan vaikka ei edes rakastaisi yhtään siivoamista .
Sitten on jälkeen päin hyvä mieli että jaksoi sen mitä oli kirjoittanut paperille tehtävistä. - Anonyymi
Minä siivoan ja pidän kotini kunnossa itseni takia. On viihtyisä olla siistissä kodissa. Mieli virkistyy. Joskus ostan kukkakimpunkin kauneuden takia, se tekee asunnosta kodin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123856Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313240Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2973222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82050- 2541911
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81858Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2461476- 811411
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431214Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133