Suomen asioista päätetään Suomessa

Anonyymi-ap

Jos venäläiset tai kaksoiskansalaiset haluavat rajat avattavaksi, niin heidän on (ihan oikeasti) kerrottava Putinille, että raja on kiinni hänen touhujensa vuoksi.
Jos venäläiset tai kaksoiskansalaiset alkavat esittää vaatimuksia, niin heidän on syytä musitaa, että meiltäkin voi loppua ymmärrys.

12

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Daa daa. Hyvin pyyhkii kaakokn kulmalla ilman idän kauppaa😄konkurssit kutsuu..oletteko valmiit??

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Suomen asioita tätä nykyä aika vähän päätetään suomessa 😄kyllä ne eu.sta määräykset tulee ja who.lta lääketiede neuvot ja pian nato määrittää suomen turvallisuutta.eli suomessa ei ole pian omaa kuin epäpätevä hallitus 😄

• Anonyymi

Suomi on edustuksellinen demokratia.
        Tiedättekö muuten mikä on edustuksellinen demokratia?
        Meidän valitsemamme eduskunta on noihin liittymisistä päättänyt, joten ihan itse olemme EU:iin ja NATOon liittyneet.
        En sylje, enkä käytä väkivaltaa kehenkään, mutta olen edelleen sillä kannalla, että itse päätämme tekemisistämme. Itse päätämme kenen kanssa liittoudumme ja sillä hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on edustuksellinen demokratia.
        Tiedättekö muuten mikä on edustuksellinen demokratia?
        Meidän valitsemamme eduskunta on noihin liittymisistä päättänyt, joten ihan itse olemme EU:iin ja NATOon liittyneet.
        En sylje, enkä käytä väkivaltaa kehenkään, mutta olen edelleen sillä kannalla, että itse päätämme tekemisistämme. Itse päätämme kenen kanssa liittoudumme ja sillä hyvä.

Mutta mikä tärkein "kansanäänestys "jäi uupumaan kun natoon meidät ajettiin! Rehellinen kansanäänestys sellaista emme saaneet.ja who.lle todellakin on siirtymässä valta terveysasioissa.ja maanviljeylyn on Eu jo määritellyt pitkät ajat suomessa: ajanut alas toisinsanoen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mikä tärkein "kansanäänestys "jäi uupumaan kun natoon meidät ajettiin! Rehellinen kansanäänestys sellaista emme saaneet.ja who.lle todellakin on siirtymässä valta terveysasioissa.ja maanviljeylyn on Eu jo määritellyt pitkät ajat suomessa: ajanut alas toisinsanoen

Kansanäänestyksestä määrätään lailla, joka säädetään, jos tarpeelliseksi katsotaan. Nyt ei katsottu tarpeelliseksi, koska mm. eduskunta oli lähes täysin yksimielinen. Toisaalta oli sellainen tilann, ettei siihen ollut aikaa.
        Lakia ei rikottu.
        WHO ei määrää yhtään mitään, vaan antaa suosituksia. Vieläpä hyvin perusteltuja suosituksia. Paljon paremmin perusteltuja kuin Ano Turtiainen.
        Voisitko kertoa millä tavalla EU on ajanut alas suomalaisen maanviljelyn.
        Ota huomioon, että meillä on maatila ja sitä viljellään.

• Anonyymi

Eivät uskalla mennä protestoimaan Venäjälle. Ja jos kerta täällä Suomessa kaikki on niin pahaa niin miksi eivät sitten palaa Venäjälle. Suurinosa käy vain ostoksilla, tankkaamassa, kampaajalla yms turhaa tekemässä Venäjällä.

Muuttakaa takaisin Venäjälle jos on niin paha olla. Valittakaa ja osoittakaa mieltä siellä. Katsotaan sitten mitä tapahtuu

• Anonyymi

Eivät halua mennä sinne protestoimaan.

• Anonyymi

Kremlissä olisi oikea paikka mielen osoitukselle. SIELTÄ LÖYTYY AINOA SYYLLINEN TILANTEESEEN.

• Anonyymi

Nih!

• Anonyymi

Paskanmarjat. Syylliset löytyy lännestä.ja syylliset löytyy myös suomen marionetti johdosta.sätkynukkeja ohjaillaan ameriikoista.suomi neitoa syötetään ison karhun suuhun.jenkit halunnee suomesta seuraavan ukrainan eikä suomi itsekään sitä pahasti vastustele.nato toi sodanuhan rajallemme siitä ei pääse mihinkään.täydellistä tuhoa kaavaillaan suomeen.sairaat siat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskanmarjat. Syylliset löytyy lännestä.ja syylliset löytyy myös suomen marionetti johdosta.sätkynukkeja ohjaillaan ameriikoista.suomi neitoa syötetään ison karhun suuhun.jenkit halunnee suomesta seuraavan ukrainan eikä suomi itsekään sitä pahasti vastustele.nato toi sodanuhan rajallemme siitä ei pääse mihinkään.täydellistä tuhoa kaavaillaan suomeen.sairaat siat

Omituista höpötystä 😵‍💫

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2240
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1820
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      73
      1600
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1376
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1214
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1191
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1183
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1081
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      40
      1057
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      41
      1012
    Aihe