Haluaisitko kytkeä intuition päälle/pois tarpeesi mukaan?

Anonyymi-ap

Minä sävellän musiikkia. Muutaman kerran on käynyt niin että muita asioita tehdessäni mieli on syöttänyt tietoisuuteeni intuitiota, eli muutaman alkutahdin musiikkia joka sopisi sillä hetkellä tekeillä olevaan sävellykseen. Ihmisen tiedostamattoman mielen prosessointikapasiteetti on huikean suuri, ja intuitio tapahtuu kun mielen järjestelmä syöttää tietoiseen mieleen tiedostamattomassa mielessä käsiteltyä aineistoa.

Minä ajattelen että tiedostamaton mieli on ohjelmoitavissa suorittamaan monenlaisia tehtäviä. Me emme kuitenkaan tiedä miten tiedostamatonta mieltä ohjelmoidaan, miten ohjelmat ajetaan, miten ohjelmille annetaan niiden tarvitsemat tiedot ja miten ohjelman tuloksia luetaan.

Muukalaiset ovat aikoja sitten oppineet nämäkin asiat.

Ihmiset saisivat suurta hyötyä siitä että he pestaisivat muukalaisia kouluttamaan lapsemme mielen mahdollisuuksien tuntemiseen ja käyttämiseen.

12

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrotaan kohtaamisista ufojen kanssa ja muistikatkoksista. Eli kykevät manipuloimaan ihmisen muistiakin. Se voi tosin jollakin lääkeaineellakin onnistua. Itselläni on muutama kokemus, joihin voi liittyä muistin osittainen pyyhkiminen. Olen tavannut hyvin selvänä mieleenjäävissä unissani kolme noin 8 vuoden ajan sisällä kuollutta kaveriani ja kaikki tapaamiset olivat samankaltaisia. Ensin sanoin itse, että luulin, että olet kuollut, johon kaveri ei sanonut mitään ja itse sanoin sitten hiljaisuuden jälkeen, että no, hyvä näin ja muistikuvat loppuivat siihen. Kaikkien kolmen kohdalla sama juttu ja kohtaamiset tapahtuivat kadulla rakennusten välissä, eikä ympäristöstäkään jäänyt tarkempaa mielikuvaa. Kerroin kolmisen vuotta sitten risteilyllä kaverilleni näistä tapaamisista, mutta ei oikein uskonut, että voisivat olla muuta kuin unta. En kuitenkaan muista koskaan uneksineeni mitään muuta näistä henkilöistä. Nyt kun tuo neljäskin kaveri kuoli 9 kuukautta sitten, niin olen toivonut hänen tapaamistaan, mutta ainakaan vielä ei ole tapahtunut mitään unimaailmassa sen suhteen. Tarvitaan varmaankin asianomaisen lupa ja tahtoakin, että tapaaminen järjestyy ja tuo neljäs kaveri oli hyvistä puolistaan huolimatta usein aika itsekeskeinen. Saattaa olla, että tuonelassa, morontiamaailmassa tms. voi joskus päästä vierailemaankin, mutta vain rajoitetulla muistilla. En ole koskaan kylläkään mistään lukenut tällaisista kokemuksista, joten kuulisin mielelläni, jos joku on kokenut vastaavaa.

      • Anonyymi

        Sitten on ollut näitä kokemuksia aiemmin kaksi ufokontaktia ja niiden pitkähköstä kestosta huolimatta muistan kaiken niihin liittyvän. Ei kannata kuitenkaan kysyä lisätietoa niihin liittyen, koska en halua kertoa. Sen voin ainoastaan kertoa, että taivaalle ilmestyi auringon näköinen objekti molemmissa tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on ollut näitä kokemuksia aiemmin kaksi ufokontaktia ja niiden pitkähköstä kestosta huolimatta muistan kaiken niihin liittyvän. Ei kannata kuitenkaan kysyä lisätietoa niihin liittyen, koska en halua kertoa. Sen voin ainoastaan kertoa, että taivaalle ilmestyi auringon näköinen objekti molemmissa tapauksissa.

        Jos englanti sujuu, niin vilkasepa tämä haastattelu.
        Erittäin mielenkiintoinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=XmVQFX2Pp60


      • Anonyymi

        Sateenkaari ja viina on vienyt monta samanlaista tyyppiä. Onneksi en itse kuulu tuohon ensimmäiseen ryhmään. Aidsiin ne yleensä kuolevatkin 8 vuoden sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos englanti sujuu, niin vilkasepa tämä haastattelu.
        Erittäin mielenkiintoinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=XmVQFX2Pp60

        Tuo on kyllä mielenkiintoinen video, mutta havaintoja ja asioita käydään niin hitaasti ja yksityiskohtaisesti lävitse, että puolta tuntia enempää en jaksanut katsoa. Kyseinen mies on kirjoittanut ja julkaissut kirja "god ufo" tai jotain sinne päin. Voisitko tiivistää tarinaa. Miten hän päätyi siihen, että valopallot liittyisivät jotenkin jumalaan? Valopalloja oli nähty tien mutkassa, jossa hänen tyttöystävänsä oli menehtynyt joskus aiemmin, mutta täytynee olla jotain muutakin. Oliko hänellä sanallista kommunikaatiota valopallojen kanssa? Tai oliko jotain sisäisiä voimakkaita kokemuksia tapahtumiin liittyen?


      • Anonyymi

        Kommentti muistikatkoksiin:

        Ihmisen koko mieli on hyvin laaja järjestelmä ja käsittää osastoja joiden muistitallenteisiin ei päivämieli pääse käsiksi. Jos toisen olennon kohtaaminen on tapahtunut toisella osastolla niin seurauksena on päivämielen muistikatko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti muistikatkoksiin:

        Ihmisen koko mieli on hyvin laaja järjestelmä ja käsittää osastoja joiden muistitallenteisiin ei päivämieli pääse käsiksi. Jos toisen olennon kohtaaminen on tapahtunut toisella osastolla niin seurauksena on päivämielen muistikatko.

        "Osastoja, joiden muistitallenteisiin päivämieli ei pääse käsiksi". Liittyisiköhän tuo multipersoonahäiriöönkin? Kyseisessä tilassahan ihmisellä voi olla useitakin eri persoonallisuuksia, jotka eivät ole tietoisia toisistaan ja niillä on omat muistotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Osastoja, joiden muistitallenteisiin päivämieli ei pääse käsiksi". Liittyisiköhän tuo multipersoonahäiriöönkin? Kyseisessä tilassahan ihmisellä voi olla useitakin eri persoonallisuuksia, jotka eivät ole tietoisia toisistaan ja niillä on omat muistotkin.

        Terveellä ihmisellä on yksi päivämieli, multipersoonaihmisellä on monta päivämieltä. Noin se minun mielestäni menisi mielen osastomallissa.

        Minun mielestäni hyvällä näyttelijällä on varastossa joukko päivämielimalleja, ja hän pukeutuu johonkin niistä työtä tehdessään.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­y­­­m­f­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Haluaisitko kytkeä intuition päälle/pois tarpeesi mukaan?"

      En haluaisi .en uskalla mennä sörkkimään.

    • Anonyymi

      "Ihmiset saisivat suurta hyötyä siitä että he pestaisivat muukalaisia kouluttamaan lapsemme mielen mahdollisuuksien tuntemiseen ja käyttämiseen."

      Siitä vaan kutsumaan neke reitä opetushommiin sinne peräkylälle niinalkaa sivistys ja sävellys vajaaälyisillä kakaroilla kasvaa. Tulijoistakaan ei näyttäis pulaa olevan kun saapuvat tasajalkaa polkien kaislahameissaan astaloita puunrunkoon kalistellen. Nääs kun onn rytmiä veressä. Vanhat mustavalkoiset Tarzan-elokuvatkin sen todistavat.

      • Anonyymi

        Kirjoittajan mieli kaipaisi kunnon pesua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe