Metforem diabeteslääke

Anonyymi-ap

Minulla tauotettiin metforem lääke. Metforem teki vatsan väänteitä ja ripulia Olin käyttänyt tätä lääkettä useamman vuoden ja nyt vasta alkoi nämä vaivat ☹️. Lääkäri sanoi että pidä taukoa ja mittaile ja jos asmusokerit on 7> , niin otetaan jokin toinen lääke.
Olin kuitenkin käyttänyt metforemia useita vuosia. Nyt olen ollut yli kaksi kuukautta ilman lääkettä ja aamulla joskus mittaillut, niin ei ole ollut 7> . Tosin ei mulla ole ollut 10 tunnin paastoa. Pitänee nyt yrittää pitää se paasto.
Mutta miten on jos 6 tunnin paasto on 6,2 niin olisiko se 10 tunnin päästä enemmän vai vähemmän. Maalaisjärjellä ajateltuna vähemmän. Mutta joku puhui aamunkoitto ilimiöstä ja että se olisi se oikea arvo mitattuna 10 tunnin paaston jälkeen.
Ja siis aikoinaan kun aloitin tämän lääkkeen laihduin sen avulla noin 14 kg. Nyt alkaa jo parin kuukauden tauon jälkeen paino nousta.
Tässä oon kahden vaiheilla aloitanko ko lääkkeen käytön uudelleen jos maha rauhoituis kun käytän maitohappobakteeria myös.
Ja verensokerit pysyneet samana otin metrofemia tai en !!!

2

591

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Metformiini on edelleen yksi parhaista kakkostyypin diabetekseen käytössä olevista lääkkeistä. Lisäksi se on edullinen, ja yleensä hyvin siedetty. Se ei kuitenkaan sovi kaikille potilaille. Joillekin se aiheuttaa hankalia ruoansulatuskanavan oireita - yleensä vatsakipua ja ripulia. Lääkkeeseen liittyy pieni metabolisen asidoosin riski, jonka vuoksi se soveltuu huonost runsaasti alkoholia käyttäville potilaille. Myös munuaisten sairauksia poteville lääkkeen käyttö vaatii veriarvojen seurantaa, eikä se sovi kaikille munuaissairaille lainkaan.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­N­­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18168740s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      271
      3770
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      184
      1785
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      144
      1518
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      124
      1213
    5. 75
      1022
    6. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      131
      1008
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      403
      889
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      744
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      9
      721
    10. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      45