Minulla tauotettiin metforem lääke. Metforem teki vatsan väänteitä ja ripulia Olin käyttänyt tätä lääkettä useamman vuoden ja nyt vasta alkoi nämä vaivat ☹️. Lääkäri sanoi että pidä taukoa ja mittaile ja jos asmusokerit on 7> , niin otetaan jokin toinen lääke.
Olin kuitenkin käyttänyt metforemia useita vuosia. Nyt olen ollut yli kaksi kuukautta ilman lääkettä ja aamulla joskus mittaillut, niin ei ole ollut 7> . Tosin ei mulla ole ollut 10 tunnin paastoa. Pitänee nyt yrittää pitää se paasto.
Mutta miten on jos 6 tunnin paasto on 6,2 niin olisiko se 10 tunnin päästä enemmän vai vähemmän. Maalaisjärjellä ajateltuna vähemmän. Mutta joku puhui aamunkoitto ilimiöstä ja että se olisi se oikea arvo mitattuna 10 tunnin paaston jälkeen.
Ja siis aikoinaan kun aloitin tämän lääkkeen laihduin sen avulla noin 14 kg. Nyt alkaa jo parin kuukauden tauon jälkeen paino nousta.
Tässä oon kahden vaiheilla aloitanko ko lääkkeen käytön uudelleen jos maha rauhoituis kun käytän maitohappobakteeria myös.
Ja verensokerit pysyneet samana otin metrofemia tai en !!!
Metforem diabeteslääke
2
339
Vastaukset
- Anonyymi
Metformiini on edelleen yksi parhaista kakkostyypin diabetekseen käytössä olevista lääkkeistä. Lisäksi se on edullinen, ja yleensä hyvin siedetty. Se ei kuitenkaan sovi kaikille potilaille. Joillekin se aiheuttaa hankalia ruoansulatuskanavan oireita - yleensä vatsakipua ja ripulia. Lääkkeeseen liittyy pieni metabolisen asidoosin riski, jonka vuoksi se soveltuu huonost runsaasti alkoholia käyttäville potilaille. Myös munuaisten sairauksia poteville lääkkeen käyttö vaatii veriarvojen seurantaa, eikä se sovi kaikille munuaissairaille lainkaan.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18168740s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001324- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777