Minulla tauotettiin metforem lääke. Metforem teki vatsan väänteitä ja ripulia Olin käyttänyt tätä lääkettä useamman vuoden ja nyt vasta alkoi nämä vaivat ☹️. Lääkäri sanoi että pidä taukoa ja mittaile ja jos asmusokerit on 7> , niin otetaan jokin toinen lääke.
Olin kuitenkin käyttänyt metforemia useita vuosia. Nyt olen ollut yli kaksi kuukautta ilman lääkettä ja aamulla joskus mittaillut, niin ei ole ollut 7> . Tosin ei mulla ole ollut 10 tunnin paastoa. Pitänee nyt yrittää pitää se paasto.
Mutta miten on jos 6 tunnin paasto on 6,2 niin olisiko se 10 tunnin päästä enemmän vai vähemmän. Maalaisjärjellä ajateltuna vähemmän. Mutta joku puhui aamunkoitto ilimiöstä ja että se olisi se oikea arvo mitattuna 10 tunnin paaston jälkeen.
Ja siis aikoinaan kun aloitin tämän lääkkeen laihduin sen avulla noin 14 kg. Nyt alkaa jo parin kuukauden tauon jälkeen paino nousta.
Tässä oon kahden vaiheilla aloitanko ko lääkkeen käytön uudelleen jos maha rauhoituis kun käytän maitohappobakteeria myös.
Ja verensokerit pysyneet samana otin metrofemia tai en !!!
Metforem diabeteslääke
2
309
Vastaukset
- Anonyymi
Metformiini on edelleen yksi parhaista kakkostyypin diabetekseen käytössä olevista lääkkeistä. Lisäksi se on edullinen, ja yleensä hyvin siedetty. Se ei kuitenkaan sovi kaikille potilaille. Joillekin se aiheuttaa hankalia ruoansulatuskanavan oireita - yleensä vatsakipua ja ripulia. Lääkkeeseen liittyy pieni metabolisen asidoosin riski, jonka vuoksi se soveltuu huonost runsaasti alkoholia käyttäville potilaille. Myös munuaisten sairauksia poteville lääkkeen käyttö vaatii veriarvojen seurantaa, eikä se sovi kaikille munuaissairaille lainkaan.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18168740s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974