Metforem diabeteslääke

Anonyymi-ap

Minulla tauotettiin metforem lääke. Metforem teki vatsan väänteitä ja ripulia Olin käyttänyt tätä lääkettä useamman vuoden ja nyt vasta alkoi nämä vaivat ☹️. Lääkäri sanoi että pidä taukoa ja mittaile ja jos asmusokerit on 7> , niin otetaan jokin toinen lääke.
Olin kuitenkin käyttänyt metforemia useita vuosia. Nyt olen ollut yli kaksi kuukautta ilman lääkettä ja aamulla joskus mittaillut, niin ei ole ollut 7> . Tosin ei mulla ole ollut 10 tunnin paastoa. Pitänee nyt yrittää pitää se paasto.
Mutta miten on jos 6 tunnin paasto on 6,2 niin olisiko se 10 tunnin päästä enemmän vai vähemmän. Maalaisjärjellä ajateltuna vähemmän. Mutta joku puhui aamunkoitto ilimiöstä ja että se olisi se oikea arvo mitattuna 10 tunnin paaston jälkeen.
Ja siis aikoinaan kun aloitin tämän lääkkeen laihduin sen avulla noin 14 kg. Nyt alkaa jo parin kuukauden tauon jälkeen paino nousta.
Tässä oon kahden vaiheilla aloitanko ko lääkkeen käytön uudelleen jos maha rauhoituis kun käytän maitohappobakteeria myös.
Ja verensokerit pysyneet samana otin metrofemia tai en !!!

2

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Metformiini on edelleen yksi parhaista kakkostyypin diabetekseen käytössä olevista lääkkeistä. Lisäksi se on edullinen, ja yleensä hyvin siedetty. Se ei kuitenkaan sovi kaikille potilaille. Joillekin se aiheuttaa hankalia ruoansulatuskanavan oireita - yleensä vatsakipua ja ripulia. Lääkkeeseen liittyy pieni metabolisen asidoosin riski, jonka vuoksi se soveltuu huonost runsaasti alkoholia käyttäville potilaille. Myös munuaisten sairauksia poteville lääkkeen käyttö vaatii veriarvojen seurantaa, eikä se sovi kaikille munuaissairaille lainkaan.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­N­­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18168740s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe