Katsoisiko joku?

Anonyymi-ap

Ei ole yhtään hyvä olla, kaikki on huonosti, mistä saan iloa elämään? Onko mitään kivaa näkyvissä?

10

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota näkijään yhteyttä ja kysy. Ei täällä kukaan vastaa,eikä näkijät täällä pyöri,tai tietty tuo Naomi käy antamassa itselleen palautetta. Sama homma on näkijät suomi 24 ja enkeliviestit, vaativat että työntekijät käy näillä palstoilla kehumassa sitä firmaa,muutama lopetti sen takia hommat siellä

      • Anonyymi

        Hah! Kyllä on varmaa Naomilla parempaakin tekemistä kun pyöriä täällä!
        Suomen kysytyin ja paras näkijä tuntuu olevan, ainakin mitä asiaksmääristä voi päätellä. Olen meinaan itse vakiasiaks että tiedän.
        Onko "kade-ässä" sieltä fasen ilmaiskatselmuksista osannut tähänkin ketjuun Naomia nälvimään ja kadehtimaan? Ei taida sitten oikeen asiakkaita piisata? Muistitko ne iltalääkkeet?


      • Anonyymi

        Taidat kuulua niihin kun noin hyvin olet perillä asiasta. Kiertänyt kaikki "ennustajalinjat" missä lämpimikseen lätisee sellaatteet joilla ei mitään näkijälahjaa kukaan epäile olevankaan, hupimielellähän niihin kai soitellaankin. Niinkö huonolla menestryksellä niissäkin, että nyt täällä kärkkymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua niihin kun noin hyvin olet perillä asiasta. Kiertänyt kaikki "ennustajalinjat" missä lämpimikseen lätisee sellaatteet joilla ei mitään näkijälahjaa kukaan epäile olevankaan, hupimielellähän niihin kai soitellaankin. Niinkö huonolla menestryksellä niissäkin, että nyt täällä kärkkymässä.

        Ihan varmaan kuuluu tai on kuulunut, mistä muuten tietäisi mitä työntekijöiltä muka vaaditaan.
        Mulle on kommenteistaan välittynyt, että on pakostakin joku, joka koittaa jotain näkijää leikkiä, ei muuten voi kukaan tollain joka ketjussa käydä Naomista huutamassa. Miten TÄHÄNKI N ketjuun hänet taas veteli.
        Tuskin Naomi voi samaan aikaan antaa itselleen palautetta kun pitää asiakkaalle sessiota. Tuskin hänkään pystyy niitä mitenkään telepaattisesti kirjoittaan, kun mitään koneita eikä puhelimia ollut lähimainkaan!

        Meinaan sellaseenkin kommenttiin oli perään huutanut että Naomin mainos, mikä oli samaan kellonlyömään kommentoitu kun piti minulle sessiota luonaan, ja minun miesystyävä oli heti perääni ja minua ennen oli juuri edellinen asiakss poistumassa!

        Näistähän näkee kellonajat, milloin ne on kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Eikö tollasta vajakkia nymfomaanin etsijää saada näistä ketjuista pois.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tollasta vajakkia nymfomaanin etsijää saada näistä ketjuista pois.?

        Noita on nyt JOKA ketjussa. Miksei ylläpito reagoi?


    • Anonyymi

      Keskityin kysymykseesi ja nostin yhden kortin: Kuolema. En ole ennustaja, mutta netti kertoo, että kortti kuvaa jonkin asian päättymistä, "kuolemaa" ja sen myötä uuden alkua. Uskalla siis luopua vanhasta, oli kyse sitten vanhoista ajattelumalleista, piintyneistä uskomuksista, epäterveellisistä elämäntavoista, huonosta työpaikasta tai vaikka ihmissuhteista joista olet tehnyt eroa jo pitkään. Itse tiedät, mikä tämä asia on. Nyt on korkea aika tehdä päätös lopullisesta luopumisesta ja avautua uusille aluille, kutsuvalle ja sinunnäköisellesi tulevaisuudelle. Älä enää vastustele tai pelkää, muutos on väistämätöntä.

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt manifestoida kuolemaa, ehkä se vihdoin tulee, toivottavasti ainakin, olen valmis. Kiitos!


    • Anonyymi

      oot vammanen mamu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe