Elan

hannu

Elan-merkkisestä keskipulpetillisesta veneestä olisi kysymys... Onko Elan merkkinä laadukas? Malli, joka olisi kiikarissa olisi 495. Osaako kukaan kertoa tuolle tarkempia speksejä? Mikä moottorisuositus?

7

1860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerry

Mikä vuosimalli kyseessä?
      Käsittäkseni hinta ja laatu ovat aika sopivassa linjassa kyseisen venemallin suhteen.
      Talvella oli -88 mallinen myytävänä n. 4000 eurolla ja kone siinä oli muistaakseni 60 hp suzuki vm. -85. Olihan siinä kone jo melko vanha, mutta eipä ollut mielestäni paljon hintaakaan.
      Olisko max. koneteho 90 hp.

• Mika 31

Niin... kaikki on suhteellista. Minulle 4000 euroa on niin pirun iso raha, ettei voi niin kalliita veneitä ostella. Pitää tyytyä näihin alle parin tonnin vanhoihin pulpettivenepaketteihin.

• Jerry
        Mika 31 kirjoitti:

Niin... kaikki on suhteellista. Minulle 4000 euroa on niin pirun iso raha, ettei voi niin kalliita veneitä ostella. Pitää tyytyä näihin alle parin tonnin vanhoihin pulpettivenepaketteihin.

Alle parin tonnin saa myös ihan sopivia paketteja. Ei niitä tosin ihan joka kulmalla ole, mutta jos vain jaksaa etsiä niin sellaisen varmasti löytää.
        Elan 495:sta ei siihen hintaan kuitenkaan saa mistään.

• KWA

oli ainakin 450:sessa joka vanhempi malli eli periaatteessa ihan sama vene.Suosituksen saa muistaakseni ylittää 30% ja kevyellä kuuskymppisellä toi kulkee n.40 kn

• kulje

40 knots, 60hv. pitää olla ainakin 90hv et sen menee.

• KWA
        kulje kirjoitti:

40 knots, 60hv. pitää olla ainakin 90hv et sen menee.

saa laittaa...

• Anonyymi

Minä ostin Huutokaupat .com: ista kesällä 2022 ELAN 495 F GT FAMILY 6o hv 2T Jammulla olevan vm 91 kuten Elankin ja Hinta oli 2750 € +50 € nouto Kokkolasta. (2800 € ) jammun moottori nyt käyty läpi ja nyt odottaa 2023 kevättä että saan sen veteen. kehu entinen omistaja että on merikeleponen venho. ja ostimpa vielä apumoottoriksi Jammu 8 hv 2T vm 92 Järvi moottorin yhdellä omistajalla oli aiemmin Kun Oli Telinekkin jo paikallaan. inarille lähen kalastus hommii kesällä-syksyllä. ja nyt mennä syksyllä olen vähän tuunaillut sivikaitein kui keulaan 2:s Hain evä kaidetta. Tuohon voit soittaa iltaisin.klo 20.00 maissa mikäli haluat lisä tietoa
      +358408540933
      T. Matti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      165
      2234
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      31
      1677
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      55
      1385
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      98
      1348
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      125
      1255
    6. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      209
      1068
    7. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      1028
    8. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      101
      1023
    9. Ollila työt

Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.
      Oulainen
      24
      1005
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      77
      995
    Aihe