Ketä nämä on?

Anonyymi-ap

Sekä uhri että epäilty tekijä ovat miehiä, iältään 50–60 vuoden väliltä, sanoo tutkinnanjohtaja, rikosylikomisario Ilkka Piispanen Keskipohjanmaalle. Hänen mukaansa henkirikos tapahtui lähellä Kalajoen keskustaa.
– Ei ainakaan kaukana keskustasta.
Piispasen mukaan sivullinen ilmoitti tapahtumista virkavallalle.
– Selvitämme sitä, kuinka pitkään uhri joutui olemaan ilman apua. Kyse on useamman tunnin aikahaarukasta. Tiedämme jo aika hyvin, mitä on tapahtunut, Piispanen sanoo.
Liittyikö tapaukseen päihteitä?
– Viinaa, sanoo Piispanen.
Tekovälineestä ei Piispasen mukaan vielä ole tietoa.
Mitäköhän tulee tuomioksi kunhan oikeuteen menee? Oma veikkaus on törkeä kuolemantuottamus ja ryöstö, koska kuoli vasta sairaalassa. 3-5 vuotta linnoituksessa pitää aikaa kuluttaa.

59

8559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tekijätolleet ns kansalllis pukuisia jotka ajaa poltoöljyllä ja tekeekaikkia rikoksia ja vaatii oikeuksiaan

      • Anonyymi

        Ei ollut. Tuo on huhua, joka ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­­y­m­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Romaaneja onko ollut?

      • Anonyymi

        Ei ollut romaneista kukaan. Huhu jolla ei ole perää. Ei tartte olla sherlokki kun osaa laskea yks plus yks noista julki tulleista tiedoista


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan olivat mustalaisia ?

    • Anonyymi

      Ei ole tekijä romani.
      Tätä on turha täälä jauhaa. Aikanaan selviää...

      • Anonyymi

        Nimenomaan, turhaa täällä setviä. Mutta keskustella saa. Sitä varten on palsta.


      • Anonyymi

        Se nyt on sama laittaa se tekiänkin nimi tänne. Moni sen tietää kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on sama laittaa se tekiänkin nimi tänne. Moni sen tietää kuitenkin.

        Samaa mieltä,mutta tekijän sukunimi kuuluu siihen kategoriaan Kalajoella,ettei saa kertoa,menee maine suvulta .....Vaikka esillehän se tulee. Toki jos lukee uutisen ja tietää ketä asuu talossa,selviää nimikin tekijälle heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä,mutta tekijän sukunimi kuuluu siihen kategoriaan Kalajoella,ettei saa kertoa,menee maine suvulta .....Vaikka esillehän se tulee. Toki jos lukee uutisen ja tietää ketä asuu talossa,selviää nimikin tekijälle heti.

        Eiköhän se tekiä ole ihan itse sen mainehaitan aiheuttanut.


    • Anonyymi

      Kalajoella on jo suuren maailman meno ja meininki...

      • Anonyymi

        Vitun juntit


    • Anonyymi

      Olisiko kyse kuitenkin tummapukuisten tekosista? "Tekijä" joka myöntänyt teon ei ole koskaan ollut väkivaltainen, tuskin kärpäsellekkään - sen sijaan jotenkin heikkolahjainen kyllä on. Suojeleeko siis myöntämällä teon nyt itseään ettei samanlaiseen kohtaloon joudu? Jos kyseessä todella ryöstö, on varmaan poliisi löytänyt ryöstösaaliin niin sanotun tekijän kotoa, mikäli tämä todella tekijä oli. Sen sijaan tummapukuisilla tuntui yllättävän nopeasti tapahtuman jälkeen (ennen uutisointia) kiinnostavan Lornon kohtalo.

      • Anonyymi

        Mitä jos poliisit kuitenkin tietää jotain mitä me emme tiedä.


    • Anonyymi

      Tuun kesällä käymään niin katotaanpa ? Vesan serkku susirajalla ??!!

      • Anonyymi

        Sano vain lorno niin useampi tuntee. Ootko ihan merijärveltä, siinähän on vuosia pyörinyt susilauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vain lorno niin useampi tuntee. Ootko ihan merijärveltä, siinähän on vuosia pyörinyt susilauma.

        Venäjän rajalta täällä ei katota kun piippua pitkin susia ,koirat tappaa meillä velli perse sudet niitä on häkissä.älä yritä vittuila kun et osaa ja et tiedä rajan menoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän rajalta täällä ei katota kun piippua pitkin susia ,koirat tappaa meillä velli perse sudet niitä on häkissä.älä yritä vittuila kun et osaa ja et tiedä rajan menoo.

        Oot juonu pääsi pehmeäksi siis sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vain lorno niin useampi tuntee. Ootko ihan merijärveltä, siinähän on vuosia pyörinyt susilauma.

        Vesa tai vesku enpä kerro mistä olen mutta tunnen hänet aika monelta vuosi kymmeneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vain lorno niin useampi tuntee. Ootko ihan merijärveltä, siinähän on vuosia pyörinyt susilauma.

        Laitappa kommenttia älypää ja lopeta viisastelu .😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot juonu pääsi pehmeäksi siis sinäkin.

        Vau et muuta ostanut kirjoittaa ,taidat ite olla työtön luuseri.mulla on karhua aja koira/hirveä asun itärajalla mutta olen kalajokinen,firma pyörii hyvin ja mulle ei vittula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau et muuta ostanut kirjoittaa ,taidat ite olla työtön luuseri.mulla on karhua aja koira/hirveä asun itärajalla mutta olen kalajokinen,firma pyörii hyvin ja mulle ei vittula.

        Kirjoittaa et kuitenkaan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa et kuitenkaan osaa.

        Viesti on tärkein🤣ei kannata illukkua sen voi löytää edestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti on tärkein🤣ei kannata illukkua sen voi löytää edestään.

        Sillä on myös merkitystä miten viestin ilmaiset. Uskottavuus ei tule lapsellisella uhoamisella, päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti on tärkein🤣ei kannata illukkua sen voi löytää edestään.

        Ei noista sun viesteistä ota pirukaan selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa et kuitenkaan osaa.

        Vittuile täällä tuu ens kesänä tasaiselle Kalajoelle 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuile täällä tuu ens kesänä tasaiselle Kalajoelle 😁

        Minä asun täällä. Olet samalla sivuraiteella kuin nämä muutkin poloiset holistit, kaltaisiisi ei kannata nyrkkejä sotkia. Koita päästä kuiville ennenkuin on liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau et muuta ostanut kirjoittaa ,taidat ite olla työtön luuseri.mulla on karhua aja koira/hirveä asun itärajalla mutta olen kalajokinen,firma pyörii hyvin ja mulle ei vittula.

        Höpö höpö. Sinulla ei varmasti ole firmaa eikä mitään muutakaan noin alkeellisella ulosannilla. Se jos joku on varmaa, että ihan helpolla ei löydy yhtä yksinkertaista ja vähä-älyistä hapentuhlaajaa. Toivottavasti ei tule suurena järkytyksenä, mutta sinulle juuri vittuillaan.


    • Anonyymi

      Tuomio on ainakin 9-11 v koska ryöstö /selvä henki meni mutta törkeästi hakattu ja jätetty heitteille ei mene kuolemantuksemanu/tappo ja korvaukset perheelle.TV.Herastuomari

      • Anonyymi

        Se menee oikeudessa murhana ja niin pitääki mennä


    • Anonyymi

      ei ketään.
      (@@)

    • Anonyymi

      Onko epäillyn tekiän lempinimi jape?

      • Anonyymi

        Amnetaas sen Japen olla nyt poika ihan rauhassa,Jape on minun suojeluksessani tajuatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amnetaas sen Japen olla nyt poika ihan rauhassa,Jape on minun suojeluksessani tajuatko?

        En tajua. Ethän sinä räkänokka osaa suojella edes itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua. Ethän sinä räkänokka osaa suojella edes itseäsi.

        Et tietenkään tajua miten voisitkaan kun sulla ei ole aivoisa järkeä herneen vertaa,sua jouduin suojella kaiket pävät,Joko uskallat nukkua ilman yölamppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään tajua miten voisitkaan kun sulla ei ole aivoisa järkeä herneen vertaa,sua jouduin suojella kaiket pävät,Joko uskallat nukkua ilman yölamppua

        Pysy vain siellä ykan palstalla pojittelemassa vassuja, sen sinä hallitset edes jollain tavalla. Toivottavasti joskus vielä pystyt hallitsemaan rakkosi ja suolesikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy vain siellä ykan palstalla pojittelemassa vassuja, sen sinä hallitset edes jollain tavalla. Toivottavasti joskus vielä pystyt hallitsemaan rakkosi ja suolesikin.

        Rauhoituppas poika juo viinan sijaan glögiä heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoituppas poika juo viinan sijaan glögiä heh

        Pyydä jotain läheistäsi vaihtamaan vaippasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä jotain läheistäsi vaihtamaan vaippasi.

        Anteeksi kun tuota sinulle vaippa fetisisi suhteen pettymyksen,mutta minulla ei ole vaippoja tiedän kyllä että näet niistä märkiä unia:) Mutta toivotan jopa sinulle ja kaikille hyvää alkavaa uutta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kun tuota sinulle vaippa fetisisi suhteen pettymyksen,mutta minulla ei ole vaippoja tiedän kyllä että näet niistä märkiä unia:) Mutta toivotan jopa sinulle ja kaikille hyvää alkavaa uutta vuotta.

        Sinä et vain muista etkä ymmärrä poika.


    • Anonyymi

      suomipoliiseja. Ne kaikki ampui sten viktor kristensen, kotimaa: tanska. Asuu nyt Hämeenlinnan keskustan ainoassa hotellissa ryöstettyään ns. fallen-kämp-hotellin.

    • Anonyymi

      Työn tilasi: jouko ja jan piho eli marcus ja hayden lowell. Osoite: Kolmas linj 4 C 42.

    • Anonyymi

      Jaaaa...

    • Anonyymi

      Miten vanha Kalajoen uhri oli

      • Anonyymi

        54v.


    • Anonyymi

      Nuorimies vielä

    • Anonyymi

      Erittäin polveilevaa ja epäselvää keskustelua! Yksi kysymys vain: oliko tekijä tumma vai vaalea? Mustalainen vai peruskalajokinen?

      • Anonyymi

        Jari olavi juola. Päättele siitä.


    • Anonyymi

      ne jotka tuon tehny ajelee polttoöljyllä ei ne joudu mihinkään vastuuseenkuten ei esimerkiksi pers aukinen tytön jolla kersa ja joka syyllistyy vapauden riistooon yksityis asunnosa ja pahoinpitelyyn nii n se vaan on

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe