Ymmärrän ettet rakasta minua enää

Anonyymi-ap

Silti toivon että olet onnellinen ja saat kokea rakkautta.
Välitän sinusta silti enkä kirjoittele sinulle mitään negatiivisiä juttuja. Mitkään kiusaamisjutut eivät ole minulta. Olin pitkään myös kirjoittamatta yhtään mitään tänne. Mutta tuli tunne kun lueskelin täällä että saatat kuitenkin luulla niin. En ole mikään paha ihminen joten en tee niin. Ja voin yhtä hyvin sanoa saman vaikka kasvotusten.

23

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, ei luultavašti minulle,
      Hän kyllä pisti vuosi sitten sellaisen viestin tänne ettei pahemmasta väliä.
      Sulle toivon parempaa.
      Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Sivusta kysyn, mitä sulle laitettiin?


      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, että monet käyttävät näitä palstoja lähinnä negatiiviseen. Jollakin oli täällä irvailushow pitkän aikaa minuun liittyen, vaikka ei oltu missään tekemisissä oikeasti. Tunsi minut huonosti ja oletti kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että monet käyttävät näitä palstoja lähinnä negatiiviseen. Jollakin oli täällä irvailushow pitkän aikaa minuun liittyen, vaikka ei oltu missään tekemisissä oikeasti. Tunsi minut huonosti ja oletti kaikenlaista.

        Siltähän tämä vaikuttaa monestikin. Irvailua ja tylytyksiä. Ei se kiva ole, kun puhutaan kuitenkin suhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän tämä vaikuttaa monestikin. Irvailua ja tylytyksiä. Ei se kiva ole, kun puhutaan kuitenkin suhteista.

        Tosiaan vaikea käsittää, itse käytänkin enimmäkseen muita foorumeja keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan vaikea käsittää, itse käytänkin enimmäkseen muita foorumeja keskusteluun.

        En siis ole ap, kommentoin vain kun on tapahtunut samantapaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että monet käyttävät näitä palstoja lähinnä negatiiviseen. Jollakin oli täällä irvailushow pitkän aikaa minuun liittyen, vaikka ei oltu missään tekemisissä oikeasti. Tunsi minut huonosti ja oletti kaikenlaista.

        Mistä tiedät, että kirjoitukset olivat juuri sinulle? Monet kirjoituksethan, niin kivat kuin vähemmän kivat, voisivat osua varmaan satojen tai tuhansien ihmisten elämäntilanteeseen, tuntomerkkeihin jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysyn, mitä sulle laitettiin?

        Kuule ätmi laittoi ihan itse tänne itselleen tekstiä knatterton, give it a rest😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että kirjoitukset olivat juuri sinulle? Monet kirjoituksethan, niin kivat kuin vähemmän kivat, voisivat osua varmaan satojen tai tuhansien ihmisten elämäntilanteeseen, tuntomerkkeihin jne.

        No ne oli aika selkeitä juttuja silloin. Ihan sattumalta löysin koko jutun, kun en ollut ennen edes lukenut näitä tunnepalstoja. Tietysti aina on olemassa pieni mahdollisuus, että ne olivat jollekin toiselle hyvin samanlaiselle. Mutta tämä on jo vanha juttu, eikä tule selviämään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne oli aika selkeitä juttuja silloin. Ihan sattumalta löysin koko jutun, kun en ollut ennen edes lukenut näitä tunnepalstoja. Tietysti aina on olemassa pieni mahdollisuus, että ne olivat jollekin toiselle hyvin samanlaiselle. Mutta tämä on jo vanha juttu, eikä tule selviämään koskaan.

        Onnea mies, että olet saanut ylläpidettyä tätä tunnepalstaa tarinallisuuksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne oli aika selkeitä juttuja silloin. Ihan sattumalta löysin koko jutun, kun en ollut ennen edes lukenut näitä tunnepalstoja. Tietysti aina on olemassa pieni mahdollisuus, että ne olivat jollekin toiselle hyvin samanlaiselle. Mutta tämä on jo vanha juttu, eikä tule selviämään koskaan.

        Entä jos selviääkin? Siihen on suuri mahdollisuus. Hyvin suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea mies, että olet saanut ylläpidettyä tätä tunnepalstaa tarinallisuuksilla

        En ole mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos selviääkin? Siihen on suuri mahdollisuus. Hyvin suuri.

        Tuskin selviää, kun ei olla missään tekemisissä. Eikä se nyt mikään ongelma ole, vaikka ei selviäkään. Vanha juttu, olkoon miten tahansa.


    • Anonyymi

      Mitä kiusaamisjuttuja täällä on ollut?

      • Anonyymi

        Ota käsi pois housuista, palstamiehellä on draama menossa itsensä kanssa, ei maksa vaivaa vispata


    • Anonyymi

      Eihän sinun tarvitse kirjoitella minulle mitään täällä! Sinullahan on se kumppanikin elämässäsi, johon keskittyä. Ihan oikeasti!
      En ole koskaan ajatellut, että olisit jotenkin paha tai kirjoittelisit jotain ikävää.
      Kai minä rakastan sinua aina sydämessäni, mutta osaan kuitenkin pysytellä kauempana häiritsemästä millään tavoin.
      Kokea rakkautta? Taidat vitsailla??

      • Anonyymi

        Keskittyä tai olla keskittymättä , sehän on jokaisen oma asia miten elämässään toimii. Ollakko yhdessä vai eikö.
        Ehkä et ole hän kun käsittääkseni hänellä (miehellä )on uusi rakkaus kiikarissa.


    • Anonyymi

      Jätä rauhaan. Ja samat terveiset ystävällesi.

      • Anonyymi

        Rauhaan olen jättänyt. Tämän tänne kirjoitin kun vaivasi tuo asia. Enkä edes tiedä ketä tarkoitit tuolla " ystävällesi"
        Ei ole tiedossa että kukaan ystäväni kirjoittelisi täällä.
        Jätä sinäkin minut rauhaan.


    • Anonyymi

      hyvän toivomus

    • Anonyymi

      Vain tuuli huuliasi heiluttaa...🤭

      • Anonyymi

        Olet ilkeä :(


    • Anonyymi

      Ei voi olla varma, jos ei kysy toiselta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe