Kun on tunteet

Anonyymi-ap

Tunteita pidetään hyvänä asiana, sikäli kun ne ovat myönteisiä. Rakkauden tunteiden ajatellaan olevan erityisen arvokkaita.

Valitettavasti tämän palstan konkareista moni tietää, että eipä noista rakkauden tunteista mitään hyvää seurannut, yksipuolinen ja vastakaikua saamaton rakkaus voi ollakin siunauksen sijasta kirous.

Ikävöit vuosia, odotat mutta aina vaan petyt. Eihän sitä voi toisille ihmisille samanlaisia syviä tunteita taikoa joita itse kantaa.

Kun pettyy rakkauteen pettyy osin myös elämään ja itseensäkin, harvalla meistä on taitoa niin jumalalliseen rakkauteen, että se vaan jatkuisi vuosikymmeniä samanlaisena.

Kärsimystä on monenlaista, tunteet tulevat jostain, mitä ei voi hallita kuin osin. Jotkut hillitsevät tunteensa paremmin, toiset lämpenevät eniten itsestään. Itserakkauden jalo taito.

16

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta näköjään joskus on mentävä loppuun asti tunteensa ennenkuin on valmis. Ei se tarkoita sitä, että se katkeroittaisi tai että pitäisi olla tyly muille. En ainakaan itse toimi niin.

• Anonyymi

Ettekö osaa pitää asioita erillään?Voi ollaihan tyly jos tilanteet vaatii vaikka olisikin rakas kainalossa.
        Olen vauvasta vaariin tyly kun sitä tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö osaa pitää asioita erillään?Voi ollaihan tyly jos tilanteet vaatii vaikka olisikin rakas kainalossa.
        Olen vauvasta vaariin tyly kun sitä tarvitaan.

Sä teet omalla tavallas, mä omalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä teet omalla tavallas, mä omalla.

Jokainen tyylillään.

• Anonyymi

Lyhyt tie kuljettavaksi, jos vaan aattelee itseään.

• Anonyymi

Paremmin olen henkisesti voinut kun olen ollut itsekäs.

• Anonyymi

Luuletko että tämän palstan kirjoittajista moni on ajatellut itseään?

Enpä usko. Ne jotka ajattelevat itseään eivät tänne eksy. Tänne tulevat ne löyhässä hirressä vuosikymmeniä roikkuvat poloiset, joiden kimppuun vielä netissä vaanivat sadistiset palstailkiöt käyvät. Jossain vaiheessa toivottavasti ennen kuin saavat kärsivän ihmisen kiisattua hengiltä saavat itsekin osansa ilkeyttään?

On kova koulu ihmisellä, joka turhaan rakkautta kantaa. Siitä voi oikeasti sairastua, psyyke kestää määränsä.

• Anonyymi

Ketä esimerkiksi tämän miestrollin pitäisi sitten ajatella -niitä tunteita mitä ei ole ja sopeutua kuin ennen vanhaan vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, liika rakkaus muihin särkee sydämen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä esimerkiksi tämän miestrollin pitäisi sitten ajatella -niitä tunteita mitä ei ole ja sopeutua kuin ennen vanhaan vai?

Miksi olet tällä palstalla, miestrolli?

Kärsiviä ihmisiä kiusaamassako?

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt itse olen ja irtaudun raastavasta suhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että tämän palstan kirjoittajista moni on ajatellut itseään?

Enpä usko. Ne jotka ajattelevat itseään eivät tänne eksy. Tänne tulevat ne löyhässä hirressä vuosikymmeniä roikkuvat poloiset, joiden kimppuun vielä netissä vaanivat sadistiset palstailkiöt käyvät. Jossain vaiheessa toivottavasti ennen kuin saavat kärsivän ihmisen kiisattua hengiltä saavat itsekin osansa ilkeyttään?

On kova koulu ihmisellä, joka turhaan rakkautta kantaa. Siitä voi oikeasti sairastua, psyyke kestää määränsä.

Niinpä. Onneksi omaa kidutusta kesti vain päälle vuoden ja osasin itse viedä päätökseen.

• Anonyymi

Onneksi tajusin viikonloppuna asian ja toin päätökseen tänään. Toinen lopulta vain hajotti ja koitti hallita. Ei tiennyt mitä teki. Käytti tunteitani, rahaani ja alakertaani hyväkseen.
      Nyt on rikki.
      Hän sanoi vielä että en koskaan menetä häntä ja että hän haluaa mun olevan onnellinen.. etten itkisi.

Ongelma onkin siinä että haluan olla hänen rinnallaan oikeasti. Ei mitään siltä väliltä. Ei mitään seksisuhteita tai puolivillaisuutta.

Kaveri voin olla aina ja hyvät muistot jää. Silti.

Mut suruni suren ja nokka pystyssä eteenpäin.

• Anonyymi

Minä se vaan jaksan uskoa rakkauden kantaviin ja anteeksi antaviin voimiin, aina vaan - ja ikuisesti. Ei kannata luovuttaa. Ei ei EIIIII.

• Anonyymi

Aina, ikuisesti ja loppuun asti. 💛

• Anonyymi

Kyllä ihmisen tulee rakastaa itseään ennen kaikkea. Kun suhde itseen on kunnossa, kaikki muukin on kunnossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      72
      3034
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      63
      2609
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      129
      2482
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      89
      1486
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1306
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      102
      1023
    7. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      193
      994
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      85
      960
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      893
    10. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      73
      880
    Aihe