hei
Ostimme viime syksynä omakotitalon, jonka seinustalla on pieni köynnös,luultavasti kärhö.
Siinä ei ole vieläkään yhtään alkua ja se näyttää aivan kuolleelta mutta kun kaivelin juuria niin ne näyttivät minusta pehmeiltä ja hengissä olevilta.
Onkohan mahdollista että kärhö vielä tuosta alkaa kasvamaan vai hankinko uuden tilalle?
Kannattaako yrittää kastella tai laittaa juurelle jotain turvetta/hiekkaa/lannoitetta?
kuollut? kärhö
4
1717
Vastaukset
- mari
se saattaa olla hidas heräämään. Vihreätä alkaa ilmaantua koko kasviin, kun se herää talviuniltaan.
- mari
laita mustaa multaa tai vastaavaa kunnon kumpare juuriston päälle. Kastele, jos on kuivaa.
mari kirjoitti:
laita mustaa multaa tai vastaavaa kunnon kumpare juuriston päälle. Kastele, jos on kuivaa.
mulla on miltein sama ongelma. Osin viimekeväänä alppi kärhön ja sen vieressä kasvaa toinen kärkö. Huomasin että alppi kärhö ei kasva yhtään mutta se toinen on hyvässä vauhdissa. Voisiko siinä olla niin että toi toinen on nyt kuollut siis alppi vai kasvaako se hitaammin?
- Lumikärhö
LadyXXL81 kirjoitti:
mulla on miltein sama ongelma. Osin viimekeväänä alppi kärhön ja sen vieressä kasvaa toinen kärkö. Huomasin että alppi kärhö ei kasva yhtään mutta se toinen on hyvässä vauhdissa. Voisiko siinä olla niin että toi toinen on nyt kuollut siis alppi vai kasvaako se hitaammin?
Ei jostain syystä ekalla kerralla onnistunut, niin uusiksi...
Eli voi ne olla kuolleitakin, mutta minulla piti lumikärhö viime kesänä välivuoden, elikkä ei noussut mitään ylös, tarkoitus oli kyllä istuttaa uusi, vaan pääsi unohtumaan... Nyt on tänä kesänä yltynyt hurjaan kasvuun. Ilmeisesti keskittyi viime kesänä paikkaamaan maanalaisia talvituhoja. Ei ole kuulemma mitenkään outo tapaus kärhöjen keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031382
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799