Mistä sais kinkun? Voisko sen vetäistä itsepalvelukassan läpi maksamatta?
Ei oo rahaa kinkkuun
93
755
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.esaimaa.fi/paikalliset/6429987
Rakennusyritys jakaa joulukinkkuja vähävaraisille myös Lappeenrannassa: "Tänä vuonna lahjat annetaan kansalle eikä kapitalisteille"- Anonyymi
Entäs jos ei syö kinkkua. Voiko vegaani olla vähävarainen, ja kapitalistin image-pelinappula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei syö kinkkua. Voiko vegaani olla vähävarainen, ja kapitalistin image-pelinappula.
Itse käyn hakemassa jouluisen kinkun Jukolan baarista aina aaton aattona, hyvin on maistunut aina joulun pyhät ja on myös melko pieniruokaisia. Tärkeintä kinkulle on ollut, että juomaa riittää koko joulun ajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et halua kinkkua voit saada mun kankkua. Olen gay mies. Vegaani miehet ovat kaikki tietääkseni myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et halua kinkkua voit saada mun kankkua. Olen gay mies. Vegaani miehet ovat kaikki tietääkseni myös.
Oliko Hitler?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Hitler?
Tykkäsi kakkaleikeistä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsi kakkaleikeistä ainakin.
Kukapa meistä ei niistä tykkäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Hitler?
Onko Hitler pakkomielle idoli oikein palvonnan kohde. Meillä vihataan stalinia eikä mainita sen nimeä yhtään juuri siksi. Mutta te pidätte yllä Hitlerin ihailua päivittäin. Ja jotta totuus tapahtuu tuolla Palestiinassa on tilaa Juudean vuorilla muuttamaan sinne rakentamaan uusia KOTKAN PESIÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Hitler?
Hitler sua rakastan niin että olet ajatuksissa no joka päivä. Voi Eagles Kotkan pesä sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Käyttöaste olisi varmasti korkea ja muutenkin olisi oikea ekoteko kun ei tarvitsisi autoilla aina kaupunkiin uimaan.
Halli saisi olla halpa, ne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käyn hakemassa jouluisen kinkun Jukolan baarista aina aaton aattona, hyvin on maistunut aina joulun pyhät ja on myös melko pieniruokaisia. Tärkeintä kinkulle on ollut, että juomaa riittää koko joulun ajaksi.
Vedä monosi vinoon, ota kinkusta kii ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan. Kake rock.
- Anonyymi
Rahtihameessa kulkee niin kinkku kuin moottorisaha
- Anonyymi
Rahtihameet näkee syömässä helluntaissa avustusruokia.
- Anonyymi
Minne sun rahasi on mennyt jos et kinkkua pysty ostamaa? Siirrä Joulusi Uuteen-Vuoteen. Silloin kinkut ovat kaupoissa puoleen hintaan.
- Anonyymi
Vuokra 600 nettopalkka 800
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokra 600 nettopalkka 800
Jos olet oikein ahkera voit tienata kymmenen vuoden päästä jo 1000 euroa käteen. Tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oikein ahkera voit tienata kymmenen vuoden päästä jo 1000 euroa käteen. Tsemppiä.
Vuokra tosin on silloin 1100.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokra tosin on silloin 1100.
Voithan aina muuttaa pakettiautoon ja kokea vapauden hurman. t. sisustus & elämäntapa lehden toimitus täältä lämpöisestä toimituksesta
- Anonyymi
Joulun jälkeen myös laatikot on puoleen hintaan ja kannattaa ostaa heti myös glögit ja piparit.
- Anonyymi
Jonkinlainen vähävaraisten jouluruokailu tarvittaisiin hämeenlinnaan. Ei tarvitsisi kenenkään kinkkua sentään varastaa.
- Anonyymi
En tarvitse kinkkua mutta loppukuusta ei yleensä ole mitään ruokaa.
- Anonyymi
Pitäskö noita vuokria kuitenkin mieluummin laskea. Niissä nyt näyttää ainakin ilmaa olevan. Vois sitten jokainen ostaa säästyneillä rahoilla mitä haluaa. Pienet tulot ei välttämättä ole ongelma vaan suuret menot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse kinkkua mutta loppukuusta ei yleensä ole mitään ruokaa.
No jos löytyy tyhjiä tölkkejä kauppaan saa yhden eväsleivän 1€ ja paketin nakkeja 2€.
- Anonyymi
Hämeenlinnan avustusruuat jakaa vapaakirkko ortodokskirkko helluntaiseurakunnat ja kirkon diakonia. Muiden uskontojen on tehtävä parannus tässä asiassa.
- Anonyymi
Tiettyjä palveluksia vastaan olen valmis ostamaan 10 kilon kinkun.
- Anonyymi
Voi paska mikä . Miten voit olla noin irstas. Häpeä
- Anonyymi
Miten hemmeissä noin irstas ilkeää laittaa viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi paska mikä . Miten voit olla noin irstas. Häpeä
Eihän siinä ole sanottu että mistä palveluksista on kyse. Miksi olet noin irstas, etkö osaa ajatella muuta kuin "sitä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä ole sanottu että mistä palveluksista on kyse. Miksi olet noin irstas, etkö osaa ajatella muuta kuin "sitä"
Kyllä melkoinen vihjaus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä melkoinen vihjaus .
Tarkoitin pihan kolaamista ja hiekoittamista. Mitä luulit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nyt ole luntakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun lahjoitan en esitä ehtoja . Ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Hyvää joulua kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun lahjoitan en esitä ehtoja . Ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Hyvää joulua kuitenkin.
Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nyt ole luntakaan.
Koko ajan sataa lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.
itselle tulee hyvämieli kun ei odota vastalahjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselle tulee hyvämieli kun ei odota vastalahjaa.
En ole antamassa mitään lahjaksi. Tää maailma ei toimi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole antamassa mitään lahjaksi. Tää maailma ei toimi niin.
Onneksi se on sinun mielipiteesi. Kaikki ei Ajattele samoin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se on sinun mielipiteesi. Kaikki ei Ajattele samoin .
Sen takia kai täällä kinkkuja ruinataankin. Mitään ei ole valmis tekemään mutta kaikkea pitäis saada kun muut vaan tekee työn ensin sen eteen. Aika outo ajatusmaailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitan sinusta verottajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitan sinusta verottajalle.
Mistä asiasta? Ilmoita nyt sitten mutta olisi kiva tietää mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä stalinilla oli työleirejä myös Ukrainassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienellä palkalla ei raha riitä loppukuusta enää ruokaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienellä palkalla ei raha riitä loppukuusta enää ruokaankaan.
Oletko sulkenut ne turhat maksukanavat joita et enää katso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kai täällä kinkkuja ruinataankin. Mitään ei ole valmis tekemään mutta kaikkea pitäis saada kun muut vaan tekee työn ensin sen eteen. Aika outo ajatusmaailma.
Ei kaikilla ole varaa ostaa jouluruokia. On erilaisia elämäntilanteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asiasta? Ilmoita nyt sitten mutta olisi kiva tietää mitä?
Kinkkupalkalla työn teettäminen kiinnostaa kyllä verottajaa.
- Anonyymi
Koko kinkku ihan hypetystä ja tuurista kiinni onko edes hyvä kinkku.
- Anonyymi
Ikinä ei ole pahaa tullut kun olen tehnyt. Et vaan osaa.
- Anonyymi
Jaa kokonaisen kinkun? Kuka semmosta jaksaa syödä, saati paistaa tuntikausia (kalliiksi tulee). Minä ostan muutaman siivun valmista kinkkua ja se riittää hyvin jouluksi.
- Anonyymi
Aika monikin mitä mä olen ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.
- Anonyymi
Minulla taas on fasaania ja laadukasta naudan ulkofilettä makurasvalla. Myös raaka makkaroita pientuottajalta. Lisäksi juustotarjotinta konvehteja ja täytekakkua. Kinkku ei minulle kelpaa vaikka onkin perinteistä.
- Anonyymi
Katsot missä tuotteissa on halvin kilohinta ja sitten punnitset Kinkun tai voit tietenkin punnita jonkun muun tuotteen, paljon kevyemmän vaikka omenia ja sitten teippaat tarran kiinni kinkkuun - tämä olisi oma ehdotukseni. Sitten vain itsepalvelukassalle...
- Anonyymi
Kiitos tuo saattaisi toimia. Ei ne kyylät ehdi ruuhkassa vaklata jokaista piippausta. Prismassakin ne on siirtynyt sinne taka-alalle ja yrittää hallita kymmenen eri ihmisen piippailuja yhtä aikaa silmä kovana. Täytyy tehdä niin että jakaa kaverin kanssa ostokset kahteen kärryyn ja pistää kaverin toiselle kassalle sekoilemaan pullokuittien ja tuplapiippausten kanssa jolloin myyjän on pakko kiinnittää huomio hänen auttamiseen ja sitten vaan kinkku himaan perunoiden hinnalla kun kyylä ei ehdi silmällä eikä koneellaan tuijotella mitä sun kuittiin kilahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tuo saattaisi toimia. Ei ne kyylät ehdi ruuhkassa vaklata jokaista piippausta. Prismassakin ne on siirtynyt sinne taka-alalle ja yrittää hallita kymmenen eri ihmisen piippailuja yhtä aikaa silmä kovana. Täytyy tehdä niin että jakaa kaverin kanssa ostokset kahteen kärryyn ja pistää kaverin toiselle kassalle sekoilemaan pullokuittien ja tuplapiippausten kanssa jolloin myyjän on pakko kiinnittää huomio hänen auttamiseen ja sitten vaan kinkku himaan perunoiden hinnalla kun kyylä ei ehdi silmällä eikä koneellaan tuijotella mitä sun kuittiin kilahtaa.
No ei minua kyllä kiinnostakaan kytätä ketään tällä palkalla.
- Anonyymi
Taidan itsekin lähteä jouluvarkaisiin. Voi nykyinen hallitus syyttää itseään tästä.
- Anonyymi
Jos haluat kohentaa elämääsi, pysy kaukana kepusta ja muista vassaripuolueista. Ihminen itse on oman onnensa seppä. Tukien varassa eleleminen ja keplottelu on tullut tiensä päähän. Muotisana ei ole enää ”haavoittuva”, vaan ” ahkera ja vastuullinen”. Nosta itseäsi perseestä ja tee muutos. Minäkin tein muutama vuosi sitten ja nyt jo saan apetta jouluksi pöytään. En paljoa muuta, mutta tästä on hyvä edetä.
- Anonyymi
Nyt viedään jo tuhkatkin pesästä! Olet tyypillinen wannabee porvari. Toivottavasti joulusi on piloilla. Meidän vähempiosaisten joulun jo pilasit. Turhaan menet kirkkoon anteeksi anomaan. Jos haluat taivaaseen. Myy kaikki omaisuutesi ja anna rahasi meille köyhille.
- Anonyymi
Suoranainen luokkaviha on jälleen kylvetty kansaan. Turha odottaa kohteliaisuuksia enää ja etkö osaa käyttäytyä on nyt turha lause mikäli sorrat heikompaa millään tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoranainen luokkaviha on jälleen kylvetty kansaan. Turha odottaa kohteliaisuuksia enää ja etkö osaa käyttäytyä on nyt turha lause mikäli sorrat heikompaa millään tavoin.
No juu olen itsekin sitä mieltä että kun perusduunarin palkkoja ei ole tällä vuosituhannella oikeastaan yhtään nostettu niin tilanne ei korjaannu enää muuten kuin alkamalla ripustella lahtareita killumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu olen itsekin sitä mieltä että kun perusduunarin palkkoja ei ole tällä vuosituhannella oikeastaan yhtään nostettu niin tilanne ei korjaannu enää muuten kuin alkamalla ripustella lahtareita killumaan.
Laitahan esille ammatti, jossa toimit ja laskelma tuloistasi ja menoistasi. Jatketaan sitten keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan esille ammatti, jossa toimit ja laskelma tuloistasi ja menoistasi. Jatketaan sitten keskustelua.
Miksi? Eikö saa siis olla jotain mieltä jos ei tienaa tarpeeksi paljon/vähän? Mikä se raja on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteen jää peruspalkasta kuukaudessa 4000, bonuksia maksetaan lisäksi, työmatkoista laskutan noin 2000, vuokratuloa 1000.
Kiinteistöverot 100, sähköön 300, polttoaineeseen 200 (ajan pääosin sähköllä), päivittäistavarat, shoppailu 2000, vakuutukset 500, jätehuolto 10, autojen huollot, renkaat ym 200 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteen jää peruspalkasta kuukaudessa 4000, bonuksia maksetaan lisäksi, työmatkoista laskutan noin 2000, vuokratuloa 1000.
Kiinteistöverot 100, sähköön 300, polttoaineeseen 200 (ajan pääosin sähköllä), päivittäistavarat, shoppailu 2000, vakuutukset 500, jätehuolto 10, autojen huollot, renkaat ym 200No nyt on rahaa vaikka millä mitalla! Itse saan toimeentulotukea ja asumistukea noin 1000€ kuukaudessa. Asumiskulujen jälkeen käteen jää 100€ viikossa. Sillä on elettävä. Ymmärrän tuloeroja kylläkin johonkin asti. Nyt kuitenkin sanon että johan nyt on markkinat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on rahaa vaikka millä mitalla! Itse saan toimeentulotukea ja asumistukea noin 1000€ kuukaudessa. Asumiskulujen jälkeen käteen jää 100€ viikossa. Sillä on elettävä. Ymmärrän tuloeroja kylläkin johonkin asti. Nyt kuitenkin sanon että johan nyt on markkinat!
Et oo töihin ajatellut mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on rahaa vaikka millä mitalla! Itse saan toimeentulotukea ja asumistukea noin 1000€ kuukaudessa. Asumiskulujen jälkeen käteen jää 100€ viikossa. Sillä on elettävä. Ymmärrän tuloeroja kylläkin johonkin asti. Nyt kuitenkin sanon että johan nyt on markkinat!
400€ riittää kuukauden ruoka sähkö vesi juomat hygienia alusvaatteet ja pesuaineet parturi. Yhden ruoka noin 200€ kk tai 300 jos erikoisruokija allergia. Vapauttaen suuntien ruoka avustus toimii jakavat ruokakasseja ja kahvia sekä pesuaineita mitä kauppiaat lahjoittanut. Hellarit vaparit.
- Anonyymi
Voin antaa jollekin köyhälle kinkun plus muut jouluruuat kun tulee pesemään mun auton ja hiekoittamaan pihan. Rahaa en anna, kun menee kuitenkin kurkusta alas.
- Anonyymi
Ravintolatyöntekijä n 40 h/vk. 1293 € brutto verojen ja muiden maksujen jälkeen käteen n 1050 e. Vuokra 600 vesi 25 sähköt 30 työmatkat 70-200€ riippuen siitä joutuuko menemään omalla autolla öisin joutuu. Käytännössä joutuu. Sitten tietysti pitää olla puhelinta ja nettiä ja kotivakuutusta ja lääkärissäkin käyntejäkin on.
Joskus jää 100e ruokaan ja muuhun joskus ehkä enemmän. Mutta saan kyllä toimeentulotukea.- Anonyymi
Ben Z neuvoi sopimaan vuokran alennuksesta vuokraajan kanssa tiukoissa tilanteissa. Jos pyydät vuokraan alennusta vaikka 300kk pärjäät jo kummasti.
- Anonyymi
Sinun kannattaa jäädä työttömäksi niin oikein toimiva markkinatalous korjaa palkat.
- Anonyymi
Minä voin ostaa kinkun jos löytyy joku köyhä vähän viidyttämään sinkkumiestä.
- Anonyymi
Riittääkö että mulla on hyvät jutut? Oon mies.
- Anonyymi
Naista haettiin kinkkupalkalla. Sorry miehet ei kelpaa, olen hetero. Vielä ois siis kinkkua tarjolla.
- Anonyymi
me töihin pummi, ja jätä tupakit ja kaljat ostamatta, niihin kyllä raha riittää.
vituttaa tollaset vonkujat.- Anonyymi
Ei kukaan ota mua töihin. Kysyin kerran yheltä joka palkkas hanttihommiin että monta hakijaa ja mones mä olin. Se sano että noin 500 hakijaa ja mun sijoitus aboit 400
- Anonyymi
Kinkkukikka onnistui kassalla. Nyt on kinkku. Hyvää joulua!!
- Anonyymi
Lämmintä kinkkua illalla, jos aamulla aloit sulattelemaan... no kukin makunsa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmintä kinkkua illalla, jos aamulla aloit sulattelemaan... no kukin makunsa mukaan.
Mikä ihme sulatus jäisenä voi laittaa uuniin kyllä se sielläkin sulaa. Ootko uusavuton?
- Anonyymi
Kuulehan kinkkuvaras! Me muut maksamme kinkkusi takaisin tuotteiden hinnoissa. Mahtaa olla joulumieli ihan katossa. Onko sinulla omaatuntoa? Senkin ryöväri!
- Anonyymi
Voittehan tekin varastaa niin ei tarvi maksaa niitä takaisin. Suurin varas on muuten aina kauppias että näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittehan tekin varastaa niin ei tarvi maksaa niitä takaisin. Suurin varas on muuten aina kauppias että näin.
Varastin muuten kuusenikin. Kamalan hintaisia ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastin muuten kuusenikin. Kamalan hintaisia ostaa.
Tästä olen samaa mieltä. Kuusen saa varastaa kinkkua ei. Kyllä aiemmin oli ihan kunnia-asia perheen isälle ilmestyä ilmaisen kuusen kanssa kotiin.
- Anonyymi
Sika menetti henkensä. Sinä syöt hänet ilmaiseksi. Toivottavasti emme koskaan kohtaa. Oksetat minua.
- Anonyymi
Kyllä tämä kinkkuvaras on oikeassa. Kauppa on vain paikka mistä haetaan tuotteita kuin ennen vanhaan maalla liiteristä. Itse otin 3 pakettia aurajuustoa taskuun. Ei niitä kukaan näyttänyt kelpuuttavan eikä ole perään kyselty. Nyt on meilläkin juustoa. Rahat meillä meni kaikki viinakauppaan.
- Anonyymi
Turussa jäi 400 perhettä ilman jouluateriaa ja itkivät. Ehkä älyävät nyt mennä töihin.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä. Laiskat lapsiperheen vanhemmat pilaavat itse lastensa joulun. Sitten vielä rutistaan kun eivät muut rahoita heidän jouluaan. Jonkun hernekeitto purkin vielä ymmärtäisin, mutta oikeen jouluateria laiskojen lapsille. Eivät todellakaan ansaitse!
- Anonyymi
Eikö nämä osaa varastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nämä osaa varastaa?
Kuuleppas sinä mitä siinä luulet että tapahtuu jos kaikki vaan varastaisivat ruokansa. Mitä sinulle on opetettu kotona? Olet raukka huonosta kasvatetusta kodista. Et ole varmaan edes risua saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas sinä mitä siinä luulet että tapahtuu jos kaikki vaan varastaisivat ruokansa. Mitä sinulle on opetettu kotona? Olet raukka huonosta kasvatetusta kodista. Et ole varmaan edes risua saanut?
Risua saaneetko ei varasta? Nehän vasta onkin rikollisia joita pahoinpidelty kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risua saaneetko ei varasta? Nehän vasta onkin rikollisia joita pahoinpidelty kotona.
Ite sain kyllä vyötä ja solkipäätä. Ne arvet kiristää vieläkin kun istuu. Mutta opinpahan olemaan. En ole koskaan asettunut poikkiteloin minkään lain tai edes äitini edessä. Opin kunnioittamaan tapoja ja auktoriteetteja. Säännöt on tehty noudatettaviksi.
- Anonyymi
Innnostuin muuten tästä itsepalvelusta tänäänkin säästin 80 ostokset 45 €. Kukaan huomannu mitään.
- Anonyymi
Vissiin pitäis yhteiskunnan kustantaa kaikkien köyhien ja laiskojen kinkutkin. Mikään ei riitä näille ruinaajille!
- Anonyymi
Voi ahkerakin olla köyhä.
- Anonyymi
Aina työ ei olekaan parasta sosiaaliturvaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875