Ei oo rahaa kinkkuun

Anonyymi-ap

Mistä sais kinkun? Voisko sen vetäistä itsepalvelukassan läpi maksamatta?

93

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Entäs jos ei syö kinkkua. Voiko vegaani olla vähävarainen, ja kapitalistin image-pelinappula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ei syö kinkkua. Voiko vegaani olla vähävarainen, ja kapitalistin image-pelinappula.

        Itse käyn hakemassa jouluisen kinkun Jukolan baarista aina aaton aattona, hyvin on maistunut aina joulun pyhät ja on myös melko pieniruokaisia. Tärkeintä kinkulle on ollut, että juomaa riittää koko joulun ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ei syö kinkkua. Voiko vegaani olla vähävarainen, ja kapitalistin image-pelinappula.

        Jos et halua kinkkua voit saada mun kankkua. Olen gay mies. Vegaani miehet ovat kaikki tietääkseni myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua kinkkua voit saada mun kankkua. Olen gay mies. Vegaani miehet ovat kaikki tietääkseni myös.

        Oliko Hitler?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Hitler?

        Tykkäsi kakkaleikeistä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsi kakkaleikeistä ainakin.

        Kukapa meistä ei niistä tykkäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Hitler?

        Onko Hitler pakkomielle idoli oikein palvonnan kohde. Meillä vihataan stalinia eikä mainita sen nimeä yhtään juuri siksi. Mutta te pidätte yllä Hitlerin ihailua päivittäin. Ja jotta totuus tapahtuu tuolla Palestiinassa on tilaa Juudean vuorilla muuttamaan sinne rakentamaan uusia KOTKAN PESIÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Hitler?

        Hitler sua rakastan niin että olet ajatuksissa no joka päivä. Voi Eagles Kotkan pesä sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua kinkkua voit saada mun kankkua. Olen gay mies. Vegaani miehet ovat kaikki tietääkseni myös.

        . Käyttöaste olisi varmasti korkea ja muutenkin olisi oikea ekoteko kun ei tarvitsisi autoilla aina kaupunkiin uimaan.
        Halli saisi olla halpa, ne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyn hakemassa jouluisen kinkun Jukolan baarista aina aaton aattona, hyvin on maistunut aina joulun pyhät ja on myös melko pieniruokaisia. Tärkeintä kinkulle on ollut, että juomaa riittää koko joulun ajaksi.

        Vedä monosi vinoon, ota kinkusta kii ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan. Kake rock.


    • Anonyymi

      Rahtihameessa kulkee niin kinkku kuin moottorisaha

      • Anonyymi

        Rahtihameet näkee syömässä helluntaissa avustusruokia.


    • Anonyymi

      Minne sun rahasi on mennyt jos et kinkkua pysty ostamaa? Siirrä Joulusi Uuteen-Vuoteen. Silloin kinkut ovat kaupoissa puoleen hintaan.

      • Anonyymi

        Vuokra 600 nettopalkka 800


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokra 600 nettopalkka 800

        Jos olet oikein ahkera voit tienata kymmenen vuoden päästä jo 1000 euroa käteen. Tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet oikein ahkera voit tienata kymmenen vuoden päästä jo 1000 euroa käteen. Tsemppiä.

        Vuokra tosin on silloin 1100.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokra tosin on silloin 1100.

        Voithan aina muuttaa pakettiautoon ja kokea vapauden hurman. t. sisustus & elämäntapa lehden toimitus täältä lämpöisestä toimituksesta


      • Anonyymi

        Joulun jälkeen myös laatikot on puoleen hintaan ja kannattaa ostaa heti myös glögit ja piparit.


    • Anonyymi

      Jonkinlainen vähävaraisten jouluruokailu tarvittaisiin hämeenlinnaan. Ei tarvitsisi kenenkään kinkkua sentään varastaa.

      • Anonyymi

        En tarvitse kinkkua mutta loppukuusta ei yleensä ole mitään ruokaa.


      • Anonyymi

        Pitäskö noita vuokria kuitenkin mieluummin laskea. Niissä nyt näyttää ainakin ilmaa olevan. Vois sitten jokainen ostaa säästyneillä rahoilla mitä haluaa. Pienet tulot ei välttämättä ole ongelma vaan suuret menot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse kinkkua mutta loppukuusta ei yleensä ole mitään ruokaa.

        No jos löytyy tyhjiä tölkkejä kauppaan saa yhden eväsleivän 1€ ja paketin nakkeja 2€.


      • Anonyymi

        Hämeenlinnan avustusruuat jakaa vapaakirkko ortodokskirkko helluntaiseurakunnat ja kirkon diakonia. Muiden uskontojen on tehtävä parannus tässä asiassa.


    • Anonyymi

      Tiettyjä palveluksia vastaan olen valmis ostamaan 10 kilon kinkun.

      • Anonyymi

        Voi paska mikä . Miten voit olla noin irstas. Häpeä


      • Anonyymi

        Miten hemmeissä noin irstas ilkeää laittaa viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paska mikä . Miten voit olla noin irstas. Häpeä

        Eihän siinä ole sanottu että mistä palveluksista on kyse. Miksi olet noin irstas, etkö osaa ajatella muuta kuin "sitä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä ole sanottu että mistä palveluksista on kyse. Miksi olet noin irstas, etkö osaa ajatella muuta kuin "sitä"

        Kyllä melkoinen vihjaus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä melkoinen vihjaus .

        Tarkoitin pihan kolaamista ja hiekoittamista. Mitä luulit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin pihan kolaamista ja hiekoittamista. Mitä luulit?

        Eihän nyt ole luntakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin pihan kolaamista ja hiekoittamista. Mitä luulit?

        Minä kun lahjoitan en esitä ehtoja . Ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Hyvää joulua kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun lahjoitan en esitä ehtoja . Ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Hyvää joulua kuitenkin.

        Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt ole luntakaan.

        Koko ajan sataa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.

        itselle tulee hyvämieli kun ei odota vastalahjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselle tulee hyvämieli kun ei odota vastalahjaa.

        En ole antamassa mitään lahjaksi. Tää maailma ei toimi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole antamassa mitään lahjaksi. Tää maailma ei toimi niin.

        Onneksi se on sinun mielipiteesi. Kaikki ei Ajattele samoin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi se on sinun mielipiteesi. Kaikki ei Ajattele samoin .

        Sen takia kai täällä kinkkuja ruinataankin. Mitään ei ole valmis tekemään mutta kaikkea pitäis saada kun muut vaan tekee työn ensin sen eteen. Aika outo ajatusmaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.

        Ilmoitan sinusta verottajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitan sinusta verottajalle.

        Mistä asiasta? Ilmoita nyt sitten mutta olisi kiva tietää mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.

        Kyllä stalinilla oli työleirejä myös Ukrainassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että jotain se on laiskankin tehtävä leipänsä eteen. Sitten kun olet tehnyt nuo pikku hommat niin on mukava ottaa vastaan kunnon palkinto työstä.

        Pienellä palkalla ei raha riitä loppukuusta enää ruokaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienellä palkalla ei raha riitä loppukuusta enää ruokaankaan.

        Oletko sulkenut ne turhat maksukanavat joita et enää katso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia kai täällä kinkkuja ruinataankin. Mitään ei ole valmis tekemään mutta kaikkea pitäis saada kun muut vaan tekee työn ensin sen eteen. Aika outo ajatusmaailma.

        Ei kaikilla ole varaa ostaa jouluruokia. On erilaisia elämäntilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä asiasta? Ilmoita nyt sitten mutta olisi kiva tietää mitä?

        Kinkkupalkalla työn teettäminen kiinnostaa kyllä verottajaa.


    • Anonyymi

      Koko kinkku ihan hypetystä ja tuurista kiinni onko edes hyvä kinkku.

      • Anonyymi

        Ikinä ei ole pahaa tullut kun olen tehnyt. Et vaan osaa.


    • Anonyymi

      Jaa kokonaisen kinkun? Kuka semmosta jaksaa syödä, saati paistaa tuntikausia (kalliiksi tulee). Minä ostan muutaman siivun valmista kinkkua ja se riittää hyvin jouluksi.

      • Anonyymi

        Aika monikin mitä mä olen ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.


    • Anonyymi

      Minulla taas on fasaania ja laadukasta naudan ulkofilettä makurasvalla. Myös raaka makkaroita pientuottajalta. Lisäksi juustotarjotinta konvehteja ja täytekakkua. Kinkku ei minulle kelpaa vaikka onkin perinteistä.

    • Anonyymi

      Katsot missä tuotteissa on halvin kilohinta ja sitten punnitset Kinkun tai voit tietenkin punnita jonkun muun tuotteen, paljon kevyemmän vaikka omenia ja sitten teippaat tarran kiinni kinkkuun - tämä olisi oma ehdotukseni. Sitten vain itsepalvelukassalle...

      • Anonyymi

        Kiitos tuo saattaisi toimia. Ei ne kyylät ehdi ruuhkassa vaklata jokaista piippausta. Prismassakin ne on siirtynyt sinne taka-alalle ja yrittää hallita kymmenen eri ihmisen piippailuja yhtä aikaa silmä kovana. Täytyy tehdä niin että jakaa kaverin kanssa ostokset kahteen kärryyn ja pistää kaverin toiselle kassalle sekoilemaan pullokuittien ja tuplapiippausten kanssa jolloin myyjän on pakko kiinnittää huomio hänen auttamiseen ja sitten vaan kinkku himaan perunoiden hinnalla kun kyylä ei ehdi silmällä eikä koneellaan tuijotella mitä sun kuittiin kilahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuo saattaisi toimia. Ei ne kyylät ehdi ruuhkassa vaklata jokaista piippausta. Prismassakin ne on siirtynyt sinne taka-alalle ja yrittää hallita kymmenen eri ihmisen piippailuja yhtä aikaa silmä kovana. Täytyy tehdä niin että jakaa kaverin kanssa ostokset kahteen kärryyn ja pistää kaverin toiselle kassalle sekoilemaan pullokuittien ja tuplapiippausten kanssa jolloin myyjän on pakko kiinnittää huomio hänen auttamiseen ja sitten vaan kinkku himaan perunoiden hinnalla kun kyylä ei ehdi silmällä eikä koneellaan tuijotella mitä sun kuittiin kilahtaa.

        No ei minua kyllä kiinnostakaan kytätä ketään tällä palkalla.


    • Anonyymi

      Taidan itsekin lähteä jouluvarkaisiin. Voi nykyinen hallitus syyttää itseään tästä.

      • Anonyymi

        Jos haluat kohentaa elämääsi, pysy kaukana kepusta ja muista vassaripuolueista. Ihminen itse on oman onnensa seppä. Tukien varassa eleleminen ja keplottelu on tullut tiensä päähän. Muotisana ei ole enää ”haavoittuva”, vaan ” ahkera ja vastuullinen”. Nosta itseäsi perseestä ja tee muutos. Minäkin tein muutama vuosi sitten ja nyt jo saan apetta jouluksi pöytään. En paljoa muuta, mutta tästä on hyvä edetä.


    • Anonyymi

      Nyt viedään jo tuhkatkin pesästä! Olet tyypillinen wannabee porvari. Toivottavasti joulusi on piloilla. Meidän vähempiosaisten joulun jo pilasit. Turhaan menet kirkkoon anteeksi anomaan. Jos haluat taivaaseen. Myy kaikki omaisuutesi ja anna rahasi meille köyhille.

      • Anonyymi

        Suoranainen luokkaviha on jälleen kylvetty kansaan. Turha odottaa kohteliaisuuksia enää ja etkö osaa käyttäytyä on nyt turha lause mikäli sorrat heikompaa millään tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoranainen luokkaviha on jälleen kylvetty kansaan. Turha odottaa kohteliaisuuksia enää ja etkö osaa käyttäytyä on nyt turha lause mikäli sorrat heikompaa millään tavoin.

        No juu olen itsekin sitä mieltä että kun perusduunarin palkkoja ei ole tällä vuosituhannella oikeastaan yhtään nostettu niin tilanne ei korjaannu enää muuten kuin alkamalla ripustella lahtareita killumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu olen itsekin sitä mieltä että kun perusduunarin palkkoja ei ole tällä vuosituhannella oikeastaan yhtään nostettu niin tilanne ei korjaannu enää muuten kuin alkamalla ripustella lahtareita killumaan.

        Laitahan esille ammatti, jossa toimit ja laskelma tuloistasi ja menoistasi. Jatketaan sitten keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan esille ammatti, jossa toimit ja laskelma tuloistasi ja menoistasi. Jatketaan sitten keskustelua.

        Miksi? Eikö saa siis olla jotain mieltä jos ei tienaa tarpeeksi paljon/vähän? Mikä se raja on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan esille ammatti, jossa toimit ja laskelma tuloistasi ja menoistasi. Jatketaan sitten keskustelua.

        Käteen jää peruspalkasta kuukaudessa 4000, bonuksia maksetaan lisäksi, työmatkoista laskutan noin 2000, vuokratuloa 1000.

        Kiinteistöverot 100, sähköön 300, polttoaineeseen 200 (ajan pääosin sähköllä), päivittäistavarat, shoppailu 2000, vakuutukset 500, jätehuolto 10, autojen huollot, renkaat ym 200


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käteen jää peruspalkasta kuukaudessa 4000, bonuksia maksetaan lisäksi, työmatkoista laskutan noin 2000, vuokratuloa 1000.

        Kiinteistöverot 100, sähköön 300, polttoaineeseen 200 (ajan pääosin sähköllä), päivittäistavarat, shoppailu 2000, vakuutukset 500, jätehuolto 10, autojen huollot, renkaat ym 200

        No nyt on rahaa vaikka millä mitalla! Itse saan toimeentulotukea ja asumistukea noin 1000€ kuukaudessa. Asumiskulujen jälkeen käteen jää 100€ viikossa. Sillä on elettävä. Ymmärrän tuloeroja kylläkin johonkin asti. Nyt kuitenkin sanon että johan nyt on markkinat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on rahaa vaikka millä mitalla! Itse saan toimeentulotukea ja asumistukea noin 1000€ kuukaudessa. Asumiskulujen jälkeen käteen jää 100€ viikossa. Sillä on elettävä. Ymmärrän tuloeroja kylläkin johonkin asti. Nyt kuitenkin sanon että johan nyt on markkinat!

        Et oo töihin ajatellut mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on rahaa vaikka millä mitalla! Itse saan toimeentulotukea ja asumistukea noin 1000€ kuukaudessa. Asumiskulujen jälkeen käteen jää 100€ viikossa. Sillä on elettävä. Ymmärrän tuloeroja kylläkin johonkin asti. Nyt kuitenkin sanon että johan nyt on markkinat!

        400€ riittää kuukauden ruoka sähkö vesi juomat hygienia alusvaatteet ja pesuaineet parturi. Yhden ruoka noin 200€ kk tai 300 jos erikoisruokija allergia. Vapauttaen suuntien ruoka avustus toimii jakavat ruokakasseja ja kahvia sekä pesuaineita mitä kauppiaat lahjoittanut. Hellarit vaparit.


    • Anonyymi

      Voin antaa jollekin köyhälle kinkun plus muut jouluruuat kun tulee pesemään mun auton ja hiekoittamaan pihan. Rahaa en anna, kun menee kuitenkin kurkusta alas.

    • Anonyymi

      Ravintolatyöntekijä n 40 h/vk. 1293 € brutto verojen ja muiden maksujen jälkeen käteen n 1050 e. Vuokra 600 vesi 25 sähköt 30 työmatkat 70-200€ riippuen siitä joutuuko menemään omalla autolla öisin joutuu. Käytännössä joutuu. Sitten tietysti pitää olla puhelinta ja nettiä ja kotivakuutusta ja lääkärissäkin käyntejäkin on.
      Joskus jää 100e ruokaan ja muuhun joskus ehkä enemmän. Mutta saan kyllä toimeentulotukea.

      • Anonyymi

        Ben Z neuvoi sopimaan vuokran alennuksesta vuokraajan kanssa tiukoissa tilanteissa. Jos pyydät vuokraan alennusta vaikka 300kk pärjäät jo kummasti.


      • Anonyymi

        Sinun kannattaa jäädä työttömäksi niin oikein toimiva markkinatalous korjaa palkat.


    • Anonyymi

      Minä voin ostaa kinkun jos löytyy joku köyhä vähän viidyttämään sinkkumiestä.

      • Anonyymi

        Riittääkö että mulla on hyvät jutut? Oon mies.


    • Anonyymi

      Naista haettiin kinkkupalkalla. Sorry miehet ei kelpaa, olen hetero. Vielä ois siis kinkkua tarjolla.

    • Anonyymi

      me töihin pummi, ja jätä tupakit ja kaljat ostamatta, niihin kyllä raha riittää.
      vituttaa tollaset vonkujat.

      • Anonyymi

        Ei kukaan ota mua töihin. Kysyin kerran yheltä joka palkkas hanttihommiin että monta hakijaa ja mones mä olin. Se sano että noin 500 hakijaa ja mun sijoitus aboit 400


    • Anonyymi

      Kinkkukikka onnistui kassalla. Nyt on kinkku. Hyvää joulua!!

      • Anonyymi

        Lämmintä kinkkua illalla, jos aamulla aloit sulattelemaan... no kukin makunsa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmintä kinkkua illalla, jos aamulla aloit sulattelemaan... no kukin makunsa mukaan.

        Mikä ihme sulatus jäisenä voi laittaa uuniin kyllä se sielläkin sulaa. Ootko uusavuton?


    • Anonyymi

      Kuulehan kinkkuvaras! Me muut maksamme kinkkusi takaisin tuotteiden hinnoissa. Mahtaa olla joulumieli ihan katossa. Onko sinulla omaatuntoa? Senkin ryöväri!

      • Anonyymi

        Voittehan tekin varastaa niin ei tarvi maksaa niitä takaisin. Suurin varas on muuten aina kauppias että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittehan tekin varastaa niin ei tarvi maksaa niitä takaisin. Suurin varas on muuten aina kauppias että näin.

        Varastin muuten kuusenikin. Kamalan hintaisia ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastin muuten kuusenikin. Kamalan hintaisia ostaa.

        Tästä olen samaa mieltä. Kuusen saa varastaa kinkkua ei. Kyllä aiemmin oli ihan kunnia-asia perheen isälle ilmestyä ilmaisen kuusen kanssa kotiin.


    • Anonyymi

      Sika menetti henkensä. Sinä syöt hänet ilmaiseksi. Toivottavasti emme koskaan kohtaa. Oksetat minua.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä kinkkuvaras on oikeassa. Kauppa on vain paikka mistä haetaan tuotteita kuin ennen vanhaan maalla liiteristä. Itse otin 3 pakettia aurajuustoa taskuun. Ei niitä kukaan näyttänyt kelpuuttavan eikä ole perään kyselty. Nyt on meilläkin juustoa. Rahat meillä meni kaikki viinakauppaan.

      • Anonyymi

        Turussa jäi 400 perhettä ilman jouluateriaa ja itkivät. Ehkä älyävät nyt mennä töihin.


    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä. Laiskat lapsiperheen vanhemmat pilaavat itse lastensa joulun. Sitten vielä rutistaan kun eivät muut rahoita heidän jouluaan. Jonkun hernekeitto purkin vielä ymmärtäisin, mutta oikeen jouluateria laiskojen lapsille. Eivät todellakaan ansaitse!

      • Anonyymi

        Eikö nämä osaa varastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nämä osaa varastaa?

        Kuuleppas sinä mitä siinä luulet että tapahtuu jos kaikki vaan varastaisivat ruokansa. Mitä sinulle on opetettu kotona? Olet raukka huonosta kasvatetusta kodista. Et ole varmaan edes risua saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas sinä mitä siinä luulet että tapahtuu jos kaikki vaan varastaisivat ruokansa. Mitä sinulle on opetettu kotona? Olet raukka huonosta kasvatetusta kodista. Et ole varmaan edes risua saanut?

        Risua saaneetko ei varasta? Nehän vasta onkin rikollisia joita pahoinpidelty kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Risua saaneetko ei varasta? Nehän vasta onkin rikollisia joita pahoinpidelty kotona.

        Ite sain kyllä vyötä ja solkipäätä. Ne arvet kiristää vieläkin kun istuu. Mutta opinpahan olemaan. En ole koskaan asettunut poikkiteloin minkään lain tai edes äitini edessä. Opin kunnioittamaan tapoja ja auktoriteetteja. Säännöt on tehty noudatettaviksi.


    • Anonyymi

      Innnostuin muuten tästä itsepalvelusta tänäänkin säästin 80 ostokset 45 €. Kukaan huomannu mitään.

    • Anonyymi

      Vissiin pitäis yhteiskunnan kustantaa kaikkien köyhien ja laiskojen kinkutkin. Mikään ei riitä näille ruinaajille!

    • Anonyymi

      Voi ahkerakin olla köyhä.

      • Anonyymi

        Aina työ ei olekaan parasta sosiaaliturvaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe