Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oon huomannut

Anonyymi-ap

Ehkä oot etäinen ettei sun tunteet kasvaisi liikaa? Toivoisin ettet oo tarkoituksella kovin välinpitämätön koska se saa mut tuntemaan oloni arvottomaksi ja siitä seuraa kaikenlaista pähkäilyä. Tunteet on eikä niihin voi vaikuttaa mut kyllä me päästään yli tästä. Toivon niin.

20

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin sen takia etäinen kylläkin.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18172353R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Voi olla, vaikkei tuo viesti ihan varmasti mulle olekaan.

    • Anonyymi

      Jep

    • Anonyymi

      Kenelle tämä aloitus? 🙂

    • Anonyymi

      Tunteet kuoli ja syystä. Tuo hävytön ja törkeä toisen tunteilla leikkiminen oli kauhea kokemus.

      Sivusta sivuun vaan.

      • Anonyymi

        Voi metsäsianvittunaama


    • Anonyymi

      Olin suhun kyllä aidosti ihastunut mutta sinä tätä olet poikkaissut. Voidaanko saada tähän jokin päätös, olisi hyvä. Tehdään se yhdessä.

      • Anonyymi

        Minkälainen päätös on mielessä?
        Itsellä sama tilanne miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen päätös on mielessä?
        Itsellä sama tilanne miehen kanssa.

        Mitä itse haluaisit?


    • Anonyymi

      Turha ihmetellä kun leikit minun tunteillani ja pimitit tosiasiat.

      • Anonyymi

        Ja mitähän on nimitetty?


    • Anonyymi

      Otetaanko joulun ajaksi tulitauko?

      • Anonyymi

        Pakkohan se on rauhoittua kun harmittaa ihan tosissaan. Annoit ymmärtää mutta peräännyit saman tien. Pelkäätkö niitä pieniä asioita jotka kasvaa? Jos niitä pelkään niin sitten sinussa ei ole miestä tarpeeksi, minähän tässä päätän miten asiani järjestän. Se että jos tykkää toisesta, siinä ei ole mitään pahaa.


    • Anonyymi

      Miksiköhän olen etäinen? Mitä odotit kun olit kiittämätön, välttelit, lähdit pois. Ei se niin toimi että vain toinen on aloitteellinen.

      • Anonyymi

        Välillä kaikki menee päin v€ttua vaikka ei haluaisi.. Olisi pitänyt olla aloitteellisempi ja avoimempi. Hyvästi


    • Anonyymi

      Minä en ole helppo ihminen, osin se on seurausta mielenterveysongelmista, osin vain ehkä ajattelemattomasta luonteesta. Samoista asioista, mistä valitat, valittaa myös mies.
      Pitäisi vähän miettiä omaa käytöstään. Asettua toisen asemaan. Asioilla on tarkoitus, uskon, meille molemmille. Tämä määrittää meidän loppuelämämme suunnan.
      Minun täytyy hyväksyä sinut yläpuolella olevana. Et ole uhka minulle ja minäkään en sinun elämääsi enää pilaa. Olen kyllä pilannut, varmasti. Pitääkö minun maksaa jotakin hintaa. En haluaisi erota miehestäni, hän on minulle tärkeä. Voi kun minun ei tarvisi hänestä erota.

    • Anonyymi

      Toiveajattelua....

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa, olen etäinen, jotta et huomaa kuinka ihastunut olen sinuun. En saa sinulta riittävästi vastakaikua.

      • Anonyymi

        Samaa sanoisin miehelle jota olen jo kysynytkin ulos.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe