Eli aiheellinen kysymys, mitä tälle palstalle käy kun Puohitien pallomahasta aika jättää? Tämän takia olisi äärimmäisen tärkeää, että Kylmis raitistuisi menisi töihin ja perustaisi perheen, että voimme jauhaa hänestä vielä ainakin seuraavat 15 vuotta. Kylmiksen kuoleman jälkeen täällä ei olisi muita kuin Asd horisemassa.
Puli palstan tulevaisuus?
Anonyymi-ap
3
145
Vastaukset
Perheen perustaminen ei taida onnistua kun Kylmiksen penis on työkyvyttömyyseläkkeellä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kylmis kastroitiin jo 6-vuoden ikäisenä, kun huomattiin, että penakka tuottaisi vain ongelmallista jälkikasvua tai risteytyisi porsaan kanssa.
Kylmiksen rakas oli jo lapsesta porsas myöhemmin mielenkiinnon siirryttyä emakoihin ja karjuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678