Missä pätevimmät talkkarit ja isännöitsijät? Kun tuntuu, ettei sellaisia ole. Omakotitalossa saa itse päättää, että mistä ottaa huoltomiehet mutta toista se on esim. kerrostaloissa. Ja sitten tämä yleisavainhomma ihmetyttää, kun tullaan toisten kotiin yleisavaimilla tekemään remonttia.
Isännöintitoimistot ja talkkarit
3
265
Vastaukset
- Anonyymi
No se on osakeasunnoissa "omistusasunnoissa" se että huoneiston omistaa taloyhtiö, ei osakas. Niin niillä pitää olla pääsy omistamaansa huoneistoon. Ei kuitenkaan omin luvin kuin hätätapauksessa, muulloin pitää ilmoittaa milloin käyvät, jos ajankohta ei sovi se on uusi aika sitten sovittava. Turvalukon voi myös laittaa, niin kukaan ei mene sisälle milloin sattuu, mutta yleensä siihenkin lupa pitää kysyä taloyhtiöltä. Turvalukon avainta ei sitten saa luovuttaa kellekkään, ei huoltoyhtiöllekään vaikka muuta väittäisivät.
- Anonyymi
Kyllä oiis hyvä olla hyvistä perheistä, paikallisia ja hurskaita..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471