Miten on mahdollista, että kun haen Googlesta jotain tietoa kännykällä, niin samat haut näkyvät tietokoneen hakuhistoriassa ? Ja ilmeisesti myös päinvastoin....eli jos joku toinen ihminen menisi tietokoneellani jotain tekemään, hän näkisi hakuhistoriani. Tosin kukaan muu ei onneksi konettani käytä.
Kännykkä vs. tietokone
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
MENE HOITOON!
- Anonyymi
Miksi ja mihin hoitoon , voisitko tarkentaa ? Kiitos !
- Anonyymi
Koska käytät kummassakin googehakua ja gmailia.
Kokeile poistaa koneen hakuhistoria ja katso sitten. - Anonyymi
Google tunnistaa sinut tai selaimesi eli olet ne jossakin vaiheessa yhdistänyt joko vahingossa tai tarkoituksella. Pystytkö liu'uttamaan puhelimen ruudun monitorillesi?
- Anonyymi
Varmaan on sitten jossain vaiheessa tapahtunut kuten kerroit, vahingossa. En pysty liu'uttamaan, ei ole tarpeeksi taitoa. Mutta kiitos asiallisesta vastauksesta. Pystyn kyllä asian kanssa elämään, mutta ihmetytti vaan.
- Anonyymi
synkronointi tekee juurikin tuota
- Anonyymi
Niin kuin joku jo kertoi, taitaa olla kyse siitä, että olet synkronoinut laitteesi niin, että minkä teet toisella, vaikuttaa toiseenkin laitteeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972