Teoreettinen kysymys vaan ilman suuria tunteita.
Jos rakentaa uuden pirttinsä sortumisvaarallisen jyrkänteen reunalle,ja pirtti romahtaa/meinaa romahtaa...onko vastuullinen taho kunta/vakuutusyhtiö vaiko kenties rakentaja?
Maksaako vakuutus vaiko kunta..?
5
803
Vastaukset
- Anonyymi
Jollei ole demarien jäsenkirjaa persustaskussa ja muutenkin hövelit välit puoluekenttään..on paskalla tuurilla et joutuu itte maksuvelvolliseksi?
Sittenkun pirtti on joessa sen voi kyllä tappioiden kattamiseksi myydä "rantatontti veden äärellä" nimikkeellä oopeen ikkunassa.
Soveltuu lapsiperheille purjeveneilijöille sekä vesihiihdon harrastajille,suksille tai purjepaattiin pääsee suoraan keittiön pöydästä.
Lähikunnista tontteja osteleva kivekkään korjaamon..? ostanut saattaa jo olla kaupoilla..näyttää hankkineen jo sukellusveneenkin. - Anonyymi
Aikoinaan eräskin perhe tappeli kunnan kanssa niin kauan että sai rakennusluvan Kukonharjaan joen varteen sortuma-alueelle. Haukuttiin jopa lehdissäkin kunnan toimintaa. Lupa tuli eikä siinä kauaa mennyt kun tuli lähtö omasta kodista.
- Anonyymi
Kyllä se vaan on niin että kova tahto vie läpi harmajaisen kivenkin,lopullinen hintalappu saattaa olla tosin suolaisenpuoleinen.
Kannattaa varoa mitä toivoo oikein kovasti,lautakunta saattaa myöntyä antamaan periksi.
Yhdessä pirtissä on sielläpäin melkoisen avarat näkymät,ei pääse sädettäjäsieni pesiytymään kun on kunnollinen ilimanvaihto. - Anonyymi
Juu vissii ja kunta(veronmaksajat) tais olla maksajina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501