Irvailijat Säästömarketissa ja Härkäpakarilla

Anonyymi-ap

Koska tästä on nyt herännyt julkista keskustelua, ja olen kuullut suputettavan selän takana jopa Säästömarketin kassajonossa, että minä en osaa yhdyssanoja niin voin sanoa näille suputtajilla ja irvailijoille, joilla ei ole munaa tulla asianosaisen kanssa keskustelemaan asiasta kasvotusten, että kirjoitan yhdyssanat erikseen vain siitä yksinkertaisesta syystä, että tyhmätkin ymmärtävät, mitä olen sanomassa!

PS. Vaikka kuinka yrittäisitte irvailuillanne estellä niin minä jatkan edelleen Lauttakylän lehden yleisönosastoon kirjoittamista aina kun minusta siltä tuntuu tai koen sen tarpeelliseksi. Opetelkaa itse yhdyssanat, perhanan irvileuat!!

11

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta kun en oo saanut viellä corona-rokotetta.

• Anonyymi

Minä sain 3.....ei olisi alunperinkään pitänyt hakea yhtään piikkiä kun sitten kun korona tuli niin yskä kesti kolme viikkoa eikä kehittänyt kuumetta. Elimistö ei tunnistanut "vieraan valtion agentiksi".
        Ilman piikityksiä olisin päässyt parin päivän kuumeella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sain 3.....ei olisi alunperinkään pitänyt hakea yhtään piikkiä kun sitten kun korona tuli niin yskä kesti kolme viikkoa eikä kehittänyt kuumetta. Elimistö ei tunnistanut "vieraan valtion agentiksi".
        Ilman piikityksiä olisin päässyt parin päivän kuumeella.

Harasooh.

• Anonyymi

Suomen kielessä yhdyssanoista ei ole mitään hyötyä. Ei semmoisia ole oikein missään maailman valta kielissä olemassa. Ei se edes nopeuta puhumista saati kirjoittamistakaan.

Yhdys sanat ovat sekavia. Helpompaa on kuin kaikki sanat kirjoitetaan erikseen. Silloin tekstin sisältö on helpompaa ymmärtää kun mukana ei ole pitkiä sana hirviöitä.

• Anonyymi

Eikä oo mitään Raijalan-järveä olemassakkaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalju Ekikin siellä istuu tukka pystyssä.

Onkohan hänellä ollut koskaan naista sylissä

• Anonyymi

Lauttakylä-lehden, ei Lauttakylän lehden.

• Anonyymi

Välipäivinä lietetuvan isosa salisa huittisjärvellä järjestettään yhrys sana kurssi! On myös oikeinkirioitusoppia. Tilasuus on maksullinen(lompsa mukaan!)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3834
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2061
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      230
      1370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1276
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1158
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      113
      1150
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      71
      1057
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35