Irvailijat Säästömarketissa ja Härkäpakarilla

Anonyymi-ap

Koska tästä on nyt herännyt julkista keskustelua, ja olen kuullut suputettavan selän takana jopa Säästömarketin kassajonossa, että minä en osaa yhdyssanoja niin voin sanoa näille suputtajilla ja irvailijoille, joilla ei ole munaa tulla asianosaisen kanssa keskustelemaan asiasta kasvotusten, että kirjoitan yhdyssanat erikseen vain siitä yksinkertaisesta syystä, että tyhmätkin ymmärtävät, mitä olen sanomassa!

PS. Vaikka kuinka yrittäisitte irvailuillanne estellä niin minä jatkan edelleen Lauttakylän lehden yleisönosastoon kirjoittamista aina kun minusta siltä tuntuu tai koen sen tarpeelliseksi. Opetelkaa itse yhdyssanat, perhanan irvileuat!!

11

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun en oo saanut viellä corona-rokotetta.

      • Anonyymi

        Minä sain 3.....ei olisi alunperinkään pitänyt hakea yhtään piikkiä kun sitten kun korona tuli niin yskä kesti kolme viikkoa eikä kehittänyt kuumetta. Elimistö ei tunnistanut "vieraan valtion agentiksi".
        Ilman piikityksiä olisin päässyt parin päivän kuumeella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain 3.....ei olisi alunperinkään pitänyt hakea yhtään piikkiä kun sitten kun korona tuli niin yskä kesti kolme viikkoa eikä kehittänyt kuumetta. Elimistö ei tunnistanut "vieraan valtion agentiksi".
        Ilman piikityksiä olisin päässyt parin päivän kuumeella.

        Harasooh.


    • Anonyymi

      Suomen kielessä yhdyssanoista ei ole mitään hyötyä. Ei semmoisia ole oikein missään maailman valta kielissä olemassa. Ei se edes nopeuta puhumista saati kirjoittamistakaan.

      Yhdys sanat ovat sekavia. Helpompaa on kuin kaikki sanat kirjoitetaan erikseen. Silloin tekstin sisältö on helpompaa ymmärtää kun mukana ei ole pitkiä sana hirviöitä.

      • Anonyymi

        Eikä oo mitään Raijalan-järveä olemassakkaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalju Ekikin siellä istuu tukka pystyssä.

        Onkohan hänellä ollut koskaan naista sylissä


    • Anonyymi

      Lauttakylä-lehden, ei Lauttakylän lehden.

    • Anonyymi

      Välipäivinä lietetuvan isosa salisa huittisjärvellä järjestettään yhrys sana kurssi! On myös oikeinkirioitusoppia. Tilasuus on maksullinen(lompsa mukaan!)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe