Ennään ei saa mistään kunnon kelohonkaa halkoina.
Oli entiseen aikaan vaan mukava kelopuuta lykätä pirtin uuniin paukkupakkasilla.
Ja mehtuu retkillä rakotulilla nukkua öljykangas kattona.
Kuiva puu kyllä antaa parhaan lämmmön.
Kelo honka halko
13
917
Vastaukset
- Anonyymi
Minä oon ostanna monen kymmenen laon puut vuosien varrella polttopuiksi, ne on ylleensä melko kuivaa puuta.
- Anonyymi
🔥🤲 ei ole paljo latojakaan ennään, vanhat katottomat hirsitalot pitää tehdä haloiksi seuraavaksi.
- Anonyymi
Ei oo kyllä, oon jokusen talonkin aikoinaan ostanna ja niistä teetätin mm. kesämökkejä, se kun on kuiva hirsi niin ei painu läheskään niin paljon kuin uuet hirret.
- Anonyymi
Siellä on kaunislehdolla monta mökkiä ja kömmänää tyhjän panttina. Ei muuta kuin Jonseredi laulamaan, niin jo ensiluokkaiset polttopuut riittää useampaan liiteriin.
- Anonyymi
Ja siinä viitostien varressa se iso keltainen piruntorjuntabunkkeri. Siitä riittäisi eläkeläisille koko talveksi ihan oikeaa lämpöä kaminaan sen iänikuisen jeesustelun ja valehtelun sijaan. Ei muuta kuin Stihl töihin.
- Anonyymi
Nyt on halot kohta loppu, kun niin Kylmä talvi on ollut.
Mistä niitä voi ostaa?- Anonyymi
Kelohonka.FI
- Anonyymi
Ei kukaan enää keloa polta sillä myymällä sitä saa rahaa ja paljon.
- Anonyymi
Ei keloa missään nimessä uuniin, piippu karstottuu, kuivaa koivupuuta ylivuoteista vielä niin jo lämpö piisaa voi seassa olla muutakin vaan ei oo parempaa ja myynnissä on polttopuuta monessahi paikassa osta sellasta joka on kuivanu ainakin 2 vuotta .pitäs huolehtia sen verran ettei keväällä tehtyjä puita polteta vielä tulevana talvena ei ne oo vielä tarpeeksi kuivia ei vaan näy menevän perille se asia haluavat märkiä polttaa ja halkojen menekki on sitten suuri
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, nyt opin polttamaan muutakin kuin kelopuuta. Lompakko kiittää!
- Anonyymi
Sekahalko on ihan hyvä lämmityksessä mutta koivua pitää olla suurin osa jos haluaa vähemmillä haloilla pärjätä ja kuivaa kuivaa sen olla pitää ei riitä että yhden kesän halot kuivunutta pitää olla ylivuoteisia ja huolehdittu myös suoja pintojen päälle syksyllä älkää ostako tyhmät märkää puuta jos haluat edullisesti lämmittää
- Anonyymi
Kelot pitäisi lailla rauhoittaa.
- Anonyymi
Anssi kelo on jo rauhoittunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513269Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3963Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17720
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es24624Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä33615- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577