Kelo honka halko

Anonyymi-ap

Ennään ei saa mistään kunnon kelohonkaa halkoina.
Oli entiseen aikaan vaan mukava kelopuuta lykätä pirtin uuniin paukkupakkasilla.

Ja mehtuu retkillä rakotulilla nukkua öljykangas kattona.
Kuiva puu kyllä antaa parhaan lämmmön.

14

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä oon ostanna monen kymmenen laon puut vuosien varrella polttopuiksi, ne on ylleensä melko kuivaa puuta.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      🔥🤲 ei ole paljo latojakaan ennään, vanhat katottomat hirsitalot pitää tehdä haloiksi seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Ei oo kyllä, oon jokusen talonkin aikoinaan ostanna ja niistä teetätin mm. kesämökkejä, se kun on kuiva hirsi niin ei painu läheskään niin paljon kuin uuet hirret.


    • Anonyymi

      Siellä on kaunislehdolla monta mökkiä ja kömmänää tyhjän panttina. Ei muuta kuin Jonseredi laulamaan, niin jo ensiluokkaiset polttopuut riittää useampaan liiteriin.

      • Anonyymi

        Ja siinä viitostien varressa se iso keltainen piruntorjuntabunkkeri. Siitä riittäisi eläkeläisille koko talveksi ihan oikeaa lämpöä kaminaan sen iänikuisen jeesustelun ja valehtelun sijaan. Ei muuta kuin Stihl töihin.


    • Anonyymi

      Nyt on halot kohta loppu, kun niin Kylmä talvi on ollut.
      Mistä niitä voi ostaa?

      • Anonyymi

        Kelohonka.FI


    • Anonyymi

      Ei kukaan enää keloa polta sillä myymällä sitä saa rahaa ja paljon.

    • Anonyymi

      Ei keloa missään nimessä uuniin, piippu karstottuu, kuivaa koivupuuta ylivuoteista vielä niin jo lämpö piisaa voi seassa olla muutakin vaan ei oo parempaa ja myynnissä on polttopuuta monessahi paikassa osta sellasta joka on kuivanu ainakin 2 vuotta .pitäs huolehtia sen verran ettei keväällä tehtyjä puita polteta vielä tulevana talvena ei ne oo vielä tarpeeksi kuivia ei vaan näy menevän perille se asia haluavat märkiä polttaa ja halkojen menekki on sitten suuri

    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä, nyt opin polttamaan muutakin kuin kelopuuta. Lompakko kiittää!

    • Anonyymi

      Sekahalko on ihan hyvä lämmityksessä mutta koivua pitää olla suurin osa jos haluaa vähemmillä haloilla pärjätä ja kuivaa kuivaa sen olla pitää ei riitä että yhden kesän halot kuivunutta pitää olla ylivuoteisia ja huolehdittu myös suoja pintojen päälle syksyllä älkää ostako tyhmät märkää puuta jos haluat edullisesti lämmittää

    • Anonyymi

      Kelot pitäisi lailla rauhoittaa.

    • Anonyymi

      Anssi kelo on jo rauhoittunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe