Siis mulla ehkä noin 3-4 vuotta sitten alko semmonen pieni niska hartia kipu ja ajattelin että se menee ohi mutta se ei koskaan menny. Sit tässä myöhemmin on tullut kans muita kipuja esim. Lonkissa, selässä, ranteissa, leuassa ja ranteissa. Niskakivun takia myös välillä pääkipee. Mitään muita oireita ei oo ei siis mitään, niin ei sovi oikeen mihinkään sairauteen koska niissä on aina jotakin muitakin oireita jota mulla ei ole. Mietin reumaa mutta ei sovi koska ei oo turvonneita niveliä tai muutakaan siihen liittyvää. Käyn siis salilla ja sali vähän helpottaa kipuja. Ei se siis mitään järkyttävää kipua ole mutta kuitenkin että huomaan sen ja ei oo hauskaa niin haluaisin jonkun selityksen tälle. Pakko niinkun koko ajan väännellä jotain niskaa ja muita paikkoja ku niin inhottava välillä se kipu. Joinain päivinä parempi joinain pahempi. En oo siis koskaan käyny lääkärissä koska en tiedä mitä mä niille sanoisin tai en oo ehkä vaan uskaltanu. Varmaan pitäisi lähtä lääkäriin, mutta onko kellään muulla samaa ongelmaa???
Mikä mulla on??
Anonyymi-ap
1
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638