Koko nettisivuston lataaminen itselle

Kiitollinen avusta

Onko olemassa sellaista ohjelmaa (mielellään tietysti ilmaista) joka sallisi kerralla ja helposti kopioida itselleen kokonaisen nettisivuston, eli kaikki sivustolla olevat eri tiedostot ja kuvat? Ettei tarvitsisi jokaisen kohdalla erikseen klikata oikeaa hiiren näppäintä..

4

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ossi

On ainakin ilmainen ja hyvä.

• minä

firefoxilla on semmoinen kuin downTHEMall.

• hyvin toiminut

Itse oon käyttänyt sellaista kuin WebCopier. Alunperin oli adwarea, sittemmin se muutettiin myöhemmissä versioissa osin sharewareksi ja osin freewareksi ja samalla se adware eli mainostus jätettiin pois siitä.

Siltä osin freewarea että ihan kaikki ominaisuudet ei toimi sen jälkeen kun kokeiluaika on mennyt umpeen eli ohjelma muuttuu kokeiluajan jälkeen freewareksi jos ei halua sitten rekisteröidä. Mua ei ole haitannut yhtään vaikka osa ominaisuuksista ei enää kokeiluajan jälkeen toimikaan, koska en ole niitä ominaisuuksia koskaan tarvinnutkaan, freewarenakin todella paljon käyttökelpoisia ominaisuuksia. Rekisteröimällä ja maksamalla tietty saa nekin "jumissa olevat" ominaisuudet käyttöönsä mutta eipä maksa vaivaa kun hyvin toimii muutenkin.

• HTTrack on hyväksi havaittu ja täysin ilmainen. Lähdekoodikin on saatavilla GPL:n mukaan.

http://www.httrack.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1639
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1302
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      960
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      822
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      798
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      778
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      710
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      661
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe