Kiinan diesel lämmitin vikakoodit

Anonyymi-ap

Onko jossain vikakoodeista selvitystä !
Laita linkki jos löydät

38

4111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vikakoodit

      • Anonyymi

        Vikakoodi Kuvaus Vika Syy Suositellut ratkaisut
        01 Lämmönvaihtimen ylikuumeneminen Anturi lähettää signaalin lämmittimen sammuttamiseksi. Lämmönvaihtimen lämpötila anturivyöhykkeellä on yli 250°C Tarkista lämmitysyksikön imu- ja ulostuloaukko lämmitetyn ilman esteettömän sisään- ja ulostulon varalta. Tarkista tuulettimen eheys ja sen suorituskyky. Tarkista lämpötila-anturi ja vaihda se tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohdat 5.3-5.4) Tarkasta lämmönvaihdin. Tarkista ja poista tarvittaessa hiilijäämät lämmönvaihtimen sisältä (katso korjauskäsikirjan kohdat 5.8-5.9)
        02 Imulämpötila-anturin mahdollinen ylikuumeneminen. Anturin lämpötila (ohjausyksikkö) on yli 55 astetta. Ohjausyksikkö ei ole jäähtynyt riittävästi 5 minuutin aikana. puhdistus ennen käynnistystä tai ohjausyksikön ylikuumeneminen käytön aikana. Tarkista lämmitysyksikön imu- ja poistoaukot esteettömän ilman pääsyn ja ulostulon varalta ja käynnistä lämmitin uudelleen sen jäähdyttämiseksi. Vaihda ohjausyksikkö. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.7)
        05 Viallinen lämpötila-anturi (PLANAR-2D) tai liekin ilmaisin Oikosulku koteloon tai avoin piiri anturin johdotuksessa. Tarkista anturi kuten kohdassa 5.3 tai 5.5, vaihda tarvittaessa.
        04 tai 06 Viallinen lämpötila-anturi ohjausyksikössä Lämpötila-anturi epäkunnossa (sijaitsee ohjausyksikössä, ei voi vaihtaa) Vaihda ohjausyksikkö (katso korjauskäsikirjan kohta 5.7)
        07 Ylikuumenemisanturi - avoin piiri Viallinen anturi. Liitinriman koskettimien hapettuminen. Tarkista, ettei ylikuumenemisanturin piiri ole auki. Poista hapettuminen liittimen koskettimista.
        08 Katso vikakoodi 29.
        09 Viallinen hehkutulppa Oikosulku, avoin virtapiiri, viallinen ohjausyksikkö. Tarkista hehkutulppa, vaihda tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.1) Tarkista ohjausyksikkö, vaihda tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.7)
        10 Ilmapuhaltimen sähkömoottori ei kehitä tarvittavaa nopeutta. Lisääntynyt kitka laakereissa tai kosketus juoksupyörän ja puhaltimen tuulettimen suojuksen välillä. Viallinen sähkömoottori. Tarkista sähkömoottori, jos mahdollista, korjaa vika. Vaihda ilmapuhallin tarvittaessa (katso korjauskäsikirjan kohta 5.6).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikakoodi Kuvaus Vika Syy Suositellut ratkaisut
        01 Lämmönvaihtimen ylikuumeneminen Anturi lähettää signaalin lämmittimen sammuttamiseksi. Lämmönvaihtimen lämpötila anturivyöhykkeellä on yli 250°C Tarkista lämmitysyksikön imu- ja ulostuloaukko lämmitetyn ilman esteettömän sisään- ja ulostulon varalta. Tarkista tuulettimen eheys ja sen suorituskyky. Tarkista lämpötila-anturi ja vaihda se tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohdat 5.3-5.4) Tarkasta lämmönvaihdin. Tarkista ja poista tarvittaessa hiilijäämät lämmönvaihtimen sisältä (katso korjauskäsikirjan kohdat 5.8-5.9)
        02 Imulämpötila-anturin mahdollinen ylikuumeneminen. Anturin lämpötila (ohjausyksikkö) on yli 55 astetta. Ohjausyksikkö ei ole jäähtynyt riittävästi 5 minuutin aikana. puhdistus ennen käynnistystä tai ohjausyksikön ylikuumeneminen käytön aikana. Tarkista lämmitysyksikön imu- ja poistoaukot esteettömän ilman pääsyn ja ulostulon varalta ja käynnistä lämmitin uudelleen sen jäähdyttämiseksi. Vaihda ohjausyksikkö. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.7)
        05 Viallinen lämpötila-anturi (PLANAR-2D) tai liekin ilmaisin Oikosulku koteloon tai avoin piiri anturin johdotuksessa. Tarkista anturi kuten kohdassa 5.3 tai 5.5, vaihda tarvittaessa.
        04 tai 06 Viallinen lämpötila-anturi ohjausyksikössä Lämpötila-anturi epäkunnossa (sijaitsee ohjausyksikössä, ei voi vaihtaa) Vaihda ohjausyksikkö (katso korjauskäsikirjan kohta 5.7)
        07 Ylikuumenemisanturi - avoin piiri Viallinen anturi. Liitinriman koskettimien hapettuminen. Tarkista, ettei ylikuumenemisanturin piiri ole auki. Poista hapettuminen liittimen koskettimista.
        08 Katso vikakoodi 29.
        09 Viallinen hehkutulppa Oikosulku, avoin virtapiiri, viallinen ohjausyksikkö. Tarkista hehkutulppa, vaihda tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.1) Tarkista ohjausyksikkö, vaihda tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.7)
        10 Ilmapuhaltimen sähkömoottori ei kehitä tarvittavaa nopeutta. Lisääntynyt kitka laakereissa tai kosketus juoksupyörän ja puhaltimen tuulettimen suojuksen välillä. Viallinen sähkömoottori. Tarkista sähkömoottori, jos mahdollista, korjaa vika. Vaihda ilmapuhallin tarvittaessa (katso korjauskäsikirjan kohta 5.6).

        11 Viallinen ilman lämpötila-anturi (imu) vain mallille PLANAR8DM. Mekaaninen vika. Lohkon koskettimien hapettuminen. Tarkista liitäntäjohdot. Tarkista anturi (katso korjauskäsikirjan kohta 5.4).
        12 Sammuta, ylijännite yli 30 V (24 V) tai yli 16 V (12 V). Viallinen jännitteensäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        13 Sammuta, matala jännite, alle 20 V (24 V) tai alle 10 V (12 V) Viallinen jännitesäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        11 Viallinen ilman lämpötila-anturi (imu) vain mallille PLANAR8DM. Mekaaninen vika. Lohkon koskettimien hapettuminen. Tarkista liitäntäjohdot. Tarkista anturi (katso korjauskäsikirjan kohta 5.4).
        12 Sammuta, ylijännite yli 30 V (24 V) tai yli 16 V (12 V). Viallinen jännitteensäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        15 Sammuta, matala jännite, alle 20 V (24 V) tai alle 10 V (12 V) Viallinen jännitesäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Säiliössä ei ole polttoainetta Täytä polttoainesäiliö.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Riittämätön polttoaineen saanti. Poista polttoaineletkun vuoto tai tukos. Tarkista polttoainepumpun suorituskyky, vaihda tarvittaessa (katso korjauskäsikirjan kohta 5.10).
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Tukkeutunut poistokanava tai palamisilman imuaukko. Puhdista ilmanotto- tai poistoilmakanava mahdollisesta tukkeutumisesta.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Polttoainelaatu ei vastaa käyttöolosuhteita matalissa lämpötiloissa. Vaihda polttoaine, katso käyttöohje.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Hehkutulpan riittämätön esilämmitys, viallinen ohjausyksikkö. Tarkista pistoke, vaihda tarvittaessa (katso korjauskäsikirjan kohta 5.1). Tarkista ohjausyksikön syöttämä jännite, vaihda tarvittaessa.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Juoksupyörä koskettaa puhaltimen tuulettimen vaippaa ja sen seurauksena ilman virtaus palotilaan vähenee. Vaihda puhallin, kun olet todennut sen toimintahäiriön. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.6).
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. CC:n hehkutulpan kotelo on tukossa. Tukkeutunut hehkutulpan näyttö tai sitä ei ole asennettu kokonaan koteloon. Puhdista hehkutulpan reikä. Vaihda hehkutulpan suojus tarvittaessa ja asenna se kohdan 5.2 mukaisesti.
        16 Tyhjennysajan aikana lämpötila-anturia ei jäähtynyt. Tuuletusaika ylittyi. Lämpötila-anturi ei jäähtynyt riittävästi 5 minuutin tyhjennysajan ennen käynnistystä. Tarkista lämmittimen imu- ja ulostulo ilman esteetöntä sisään- ja ulostuloa varten. Tarkista tuulettimen eheys ja toiminta. Tarkista anturi, vaihda tarvittaessa
        17 Viallinen polttoainepumppu Oikosulku tai avoin piiri polttoainepumpun johdoissa. Tarkista polttoainepumpun johdot oikosulun ja katkoksen varalta. Tarkista ylikuumenemisanturin johdot, eristyksen eheys.
        20 Lämmitin ei käynnisty Virtajohtosarjan sulakkeet palaneet. Tarkista sulakkeet ja vaihda tarvittaessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 Viallinen ilman lämpötila-anturi (imu) vain mallille PLANAR8DM. Mekaaninen vika. Lohkon koskettimien hapettuminen. Tarkista liitäntäjohdot. Tarkista anturi (katso korjauskäsikirjan kohta 5.4).
        12 Sammuta, ylijännite yli 30 V (24 V) tai yli 16 V (12 V). Viallinen jännitteensäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        13 Sammuta, matala jännite, alle 20 V (24 V) tai alle 10 V (12 V) Viallinen jännitesäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        11 Viallinen ilman lämpötila-anturi (imu) vain mallille PLANAR8DM. Mekaaninen vika. Lohkon koskettimien hapettuminen. Tarkista liitäntäjohdot. Tarkista anturi (katso korjauskäsikirjan kohta 5.4).
        12 Sammuta, ylijännite yli 30 V (24 V) tai yli 16 V (12 V). Viallinen jännitteensäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        15 Sammuta, matala jännite, alle 20 V (24 V) tai alle 10 V (12 V) Viallinen jännitesäädin. Viallinen akku. Tarkista akun navat ja johdot. Tarkista akku, lataa se tai vaihda tarvittaessa
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Säiliössä ei ole polttoainetta Täytä polttoainesäiliö.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Riittämätön polttoaineen saanti. Poista polttoaineletkun vuoto tai tukos. Tarkista polttoainepumpun suorituskyky, vaihda tarvittaessa (katso korjauskäsikirjan kohta 5.10).
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Tukkeutunut poistokanava tai palamisilman imuaukko. Puhdista ilmanotto- tai poistoilmakanava mahdollisesta tukkeutumisesta.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Polttoainelaatu ei vastaa käyttöolosuhteita matalissa lämpötiloissa. Vaihda polttoaine, katso käyttöohje.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Hehkutulpan riittämätön esilämmitys, viallinen ohjausyksikkö. Tarkista pistoke, vaihda tarvittaessa (katso korjauskäsikirjan kohta 5.1). Tarkista ohjausyksikön syöttämä jännite, vaihda tarvittaessa.
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. Juoksupyörä koskettaa puhaltimen tuulettimen vaippaa ja sen seurauksena ilman virtaus palotilaan vähenee. Vaihda puhallin, kun olet todennut sen toimintahäiriön. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.6).
        13 Lämmitin ei käynnisty - kaksi automaattista käynnistysyritystä epäonnistui. CC:n hehkutulpan kotelo on tukossa. Tukkeutunut hehkutulpan näyttö tai sitä ei ole asennettu kokonaan koteloon. Puhdista hehkutulpan reikä. Vaihda hehkutulpan suojus tarvittaessa ja asenna se kohdan 5.2 mukaisesti.
        16 Tyhjennysajan aikana lämpötila-anturia ei jäähtynyt. Tuuletusaika ylittyi. Lämpötila-anturi ei jäähtynyt riittävästi 5 minuutin tyhjennysajan ennen käynnistystä. Tarkista lämmittimen imu- ja ulostulo ilman esteetöntä sisään- ja ulostuloa varten. Tarkista tuulettimen eheys ja toiminta. Tarkista anturi, vaihda tarvittaessa
        17 Viallinen polttoainepumppu Oikosulku tai avoin piiri polttoainepumpun johdoissa. Tarkista polttoainepumpun johdot oikosulun ja katkoksen varalta. Tarkista ylikuumenemisanturin johdot, eristyksen eheys.
        20 Lämmitin ei käynnisty Virtajohtosarjan sulakkeet palaneet. Tarkista sulakkeet ja vaihda tarvittaessa

        20 Lämmitin ei käynnisty Ei tiedonsiirtoa säätimen ja ohjausyksikön välillä. Ohjain ei vastaanota tietoja ohjausyksiköltä. Tarkista liittimet ja liitäntäjohtosarjan vihreä johto. Poista hapetus liittimistä. Tarkista säädin ja liitäntäjohtosarja, vaihda tarvittaessa. Jos säädin on toiminnassa, vaihda ohjausyksikkö.
        27 Moottori ei pyöri Vaurioitunut laakeri tai roottori, vieraat esineet jne. Tarkista sähkömoottorin piirilevyyn ja ohjausyksikköön johtavat liittimet ja johdot. Poista vika, jos mahdollista. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.6)
        28 Moottori pyörii. Nopeutta ei säädetä. Viallinen sähkömoottorin ohjauskortti tai lämmitin CU. Vaihda ilmapuhallin.
        08 tai 29 Liekkivika lämmittimen käytön aikana. Riittämätön polttoaineen syöttö. Viallinen polttoainepumppu. Viallinen liekin ilmaisin. Tarkista polttoaineletkujen vuodot tai tukkeutuminen, kiristä polttoaineletkujen puristimet. Tarkista paloilman imu- ja pakoputki. Tarkista polttoainepumpun syöttämän polttoaineen määrä ja vaihda se tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.10) Jos lämmitin käynnistyy, tarkista liekin ilmaisin ja vaihda se tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohdat 5.3 tai 5.5)
        30 Lämmitin ei käynnisty Ei tiedonsiirtoa säätimen ja ohjausyksikön välillä. Ohjausyksikkö ei vastaanota tietoja ohjaimelta. Tarkista liittimet ja valkoinen johto liitäntäjohtosarjassa. Poista liittimien hapettuminen. Tarkista ohjain ja liitäntäjohto, vaihda tarvittaessa. Jos ohjain on toiminnassa, vaihda ohjausyksikkö.
        31 Kuuman ilman ulostulon lämpötila-anturin ylikuumeneminen. Planar 8DM kuuman ilman lämpötila-anturi antaa signaalin lämmittimen sammuttamiseksi. Tarkista lämpötila-anturi (katso korjauskäsikirjan kohta 5.4) vain PLANAR-8DM
        32 Viallinen lämpötila-anturi ilmanottoaukossa. Viallinen lämpötila-anturi ilmanottoaukossa. Tarkista liitäntäjohdot. Tarkista anturi (korjauskäsikirjan kohta 5.4). vain PLANAR-8DM
        33 Lämmittimen ohjaus on tukossa Virhe "Ylikuumeneminen" toistuu kolme kertaa. Katso ohjeet lämmittimen lukituksen avaamisesta. vain PLANAR-8DM:lle
        34 Väärä komponenttikokoonpano Yksi lämpötila-antureista (imu, lähtö tai ylikuumeneminen) on asennettu väärään paikkaan ja antaa väärän signaalin. Yksi lämpötila-antureista (imu, lähtö tai ylikuumeneminen) on asennettu väärään paikkaan ja antaa väärän signaalin.
        35 Liekkivika Syöttöjännitteen lasku. Tarkista akku, johdot. (Jännite voi pudota sähkökäynnistimen pitkäaikaisen käytön vuoksi) vain PLANAR-8DM
        36 Liekin ilmaisimen lämpötila normaalia korkeampi Viallinen liekinilmaisin. Palamiskammion stabilisaattorin toimintahäiriö. Tarkistusliekin ilmaisin (korjauskäsikirjan kohta 5.5). Tarkista palotila. (kohta 5.8 korjauskäsikirjassa) vain mallille PLANAR-8DM
        78 Liekkivika käytön aikana. Ilmakupla polttoainejärjestelmässä. Viallinen polttoainepumppu. Viallinen liekin ilmaisin. Tarkista polttoaineletkut vuotojen tai tukkeutumisen varalta. Kiristä polttoaineletkun puristimet. Tarkista palamisilman imu- ja poistokanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 Lämmitin ei käynnisty Ei tiedonsiirtoa säätimen ja ohjausyksikön välillä. Ohjain ei vastaanota tietoja ohjausyksiköltä. Tarkista liittimet ja liitäntäjohtosarjan vihreä johto. Poista hapetus liittimistä. Tarkista säädin ja liitäntäjohtosarja, vaihda tarvittaessa. Jos säädin on toiminnassa, vaihda ohjausyksikkö.
        27 Moottori ei pyöri Vaurioitunut laakeri tai roottori, vieraat esineet jne. Tarkista sähkömoottorin piirilevyyn ja ohjausyksikköön johtavat liittimet ja johdot. Poista vika, jos mahdollista. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.6)
        28 Moottori pyörii. Nopeutta ei säädetä. Viallinen sähkömoottorin ohjauskortti tai lämmitin CU. Vaihda ilmapuhallin.
        08 tai 29 Liekkivika lämmittimen käytön aikana. Riittämätön polttoaineen syöttö. Viallinen polttoainepumppu. Viallinen liekin ilmaisin. Tarkista polttoaineletkujen vuodot tai tukkeutuminen, kiristä polttoaineletkujen puristimet. Tarkista paloilman imu- ja pakoputki. Tarkista polttoainepumpun syöttämän polttoaineen määrä ja vaihda se tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohta 5.10) Jos lämmitin käynnistyy, tarkista liekin ilmaisin ja vaihda se tarvittaessa. (katso korjauskäsikirjan kohdat 5.3 tai 5.5)
        30 Lämmitin ei käynnisty Ei tiedonsiirtoa säätimen ja ohjausyksikön välillä. Ohjausyksikkö ei vastaanota tietoja ohjaimelta. Tarkista liittimet ja valkoinen johto liitäntäjohtosarjassa. Poista liittimien hapettuminen. Tarkista ohjain ja liitäntäjohto, vaihda tarvittaessa. Jos ohjain on toiminnassa, vaihda ohjausyksikkö.
        31 Kuuman ilman ulostulon lämpötila-anturin ylikuumeneminen. Planar 8DM kuuman ilman lämpötila-anturi antaa signaalin lämmittimen sammuttamiseksi. Tarkista lämpötila-anturi (katso korjauskäsikirjan kohta 5.4) vain PLANAR-8DM
        32 Viallinen lämpötila-anturi ilmanottoaukossa. Viallinen lämpötila-anturi ilmanottoaukossa. Tarkista liitäntäjohdot. Tarkista anturi (korjauskäsikirjan kohta 5.4). vain PLANAR-8DM
        33 Lämmittimen ohjaus on tukossa Virhe "Ylikuumeneminen" toistuu kolme kertaa. Katso ohjeet lämmittimen lukituksen avaamisesta. vain PLANAR-8DM:lle
        34 Väärä komponenttikokoonpano Yksi lämpötila-antureista (imu, lähtö tai ylikuumeneminen) on asennettu väärään paikkaan ja antaa väärän signaalin. Yksi lämpötila-antureista (imu, lähtö tai ylikuumeneminen) on asennettu väärään paikkaan ja antaa väärän signaalin.
        35 Liekkivika Syöttöjännitteen lasku. Tarkista akku, johdot. (Jännite voi pudota sähkökäynnistimen pitkäaikaisen käytön vuoksi) vain PLANAR-8DM
        36 Liekin ilmaisimen lämpötila normaalia korkeampi Viallinen liekinilmaisin. Palamiskammion stabilisaattorin toimintahäiriö. Tarkistusliekin ilmaisin (korjauskäsikirjan kohta 5.5). Tarkista palotila. (kohta 5.8 korjauskäsikirjassa) vain mallille PLANAR-8DM
        78 Liekkivika käytön aikana. Ilmakupla polttoainejärjestelmässä. Viallinen polttoainepumppu. Viallinen liekin ilmaisin. Tarkista polttoaineletkut vuotojen tai tukkeutumisen varalta. Kiristä polttoaineletkun puristimet. Tarkista palamisilman imu- ja poistokanava.

        Chinese Diesel Heater Error Codes

        The following error codes may apply to many of the Chinese diesel heater units, however the codes for the name brand units (such as Eberspacher and Webasto) will be different.

        Chinese Diesel Heater Error Codes:
        ERROR
        CODE ISSUE SOLUTION
        E-01 Undervoltage of power supply – battery doesn’t have enough power • Recharge your battery before turning the diesel heater back on
        E-02 Overvoltage of power supply – voltage is over the permitted level • Reduce the voltage to 12 volts
        E-03 Glow plug fault – ignition plug failure • Check glow plug and leads (replace if necessary)
        • Possibly low voltage
        E-04 Fuel pump fault – fuel pump broken/ not working • Check the fuel pump’s getting power
        • Check all fuel lines are intact
        • Check there’s enough fuel in the tank
        • Possibly low voltage
        E-05 Overheating of the machine • Check air intake isn’t blocked
        • Check all vents are unblocked
        • Check fan is working correctly
        • Check that ducting hasn’t been crushed
        • Check the temperature sensor on the housing
        E-06 Motor fault – fan motor issue • Check that the fan is turning freely
        • Possibly low voltage
        • Check the magnet polarity and Holzer sensor position
        (see video below)
        E-07 Broken circuit fault – communication broken between the heater and controller • Check all plugs and connections
        • Possibly low voltage
        E-08 Flame out – low fuel or air in fuel lines • Check fuel levels in fuel tank
        • Check fuel filter is full
        • Check for blockages in fuel supply
        • Check all fuel connections are good
        • Possibly low voltage
        • May need to restart multiple times to refill fuel
        E-09 Sensor fault • Check sensor plug isn’t loose/ broken
        • Check the circuit
        E-10 Ignition failure • Check lines & pump for blockages
        • Check fuel supply
        • Indicates multiple restarts without success (due to other errors)
        Clearing Error Codes

        To try and clear an Error Code after various troubleshooting, take the fuse out, then put it back in again before restarting the diesel heater. You may need to do this after trying to restart the diesel heater multiple times, as they can ‘lock out’ after 6 or so restart attempts.
        E-06 Error

        Here’s a handy video showing how to stop your diesel heater fan from touching other things and throwing the E-06 code. It also shows what (and where) the magnet polarity and Holzer sensors are, plus why it’s important for them to be perfectly lined up.

        https://myrigadventures.com/chinese-diesel-heater-problems/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chinese Diesel Heater Error Codes

        The following error codes may apply to many of the Chinese diesel heater units, however the codes for the name brand units (such as Eberspacher and Webasto) will be different.

        Chinese Diesel Heater Error Codes:
        ERROR
        CODE ISSUE SOLUTION
        E-01 Undervoltage of power supply – battery doesn’t have enough power • Recharge your battery before turning the diesel heater back on
        E-02 Overvoltage of power supply – voltage is over the permitted level • Reduce the voltage to 12 volts
        E-03 Glow plug fault – ignition plug failure • Check glow plug and leads (replace if necessary)
        • Possibly low voltage
        E-04 Fuel pump fault – fuel pump broken/ not working • Check the fuel pump’s getting power
        • Check all fuel lines are intact
        • Check there’s enough fuel in the tank
        • Possibly low voltage
        E-05 Overheating of the machine • Check air intake isn’t blocked
        • Check all vents are unblocked
        • Check fan is working correctly
        • Check that ducting hasn’t been crushed
        • Check the temperature sensor on the housing
        E-06 Motor fault – fan motor issue • Check that the fan is turning freely
        • Possibly low voltage
        • Check the magnet polarity and Holzer sensor position
        (see video below)
        E-07 Broken circuit fault – communication broken between the heater and controller • Check all plugs and connections
        • Possibly low voltage
        E-08 Flame out – low fuel or air in fuel lines • Check fuel levels in fuel tank
        • Check fuel filter is full
        • Check for blockages in fuel supply
        • Check all fuel connections are good
        • Possibly low voltage
        • May need to restart multiple times to refill fuel
        E-09 Sensor fault • Check sensor plug isn’t loose/ broken
        • Check the circuit
        E-10 Ignition failure • Check lines & pump for blockages
        • Check fuel supply
        • Indicates multiple restarts without success (due to other errors)
        Clearing Error Codes

        To try and clear an Error Code after various troubleshooting, take the fuse out, then put it back in again before restarting the diesel heater. You may need to do this after trying to restart the diesel heater multiple times, as they can ‘lock out’ after 6 or so restart attempts.
        E-06 Error

        Here’s a handy video showing how to stop your diesel heater fan from touching other things and throwing the E-06 code. It also shows what (and where) the magnet polarity and Holzer sensors are, plus why it’s important for them to be perfectly lined up.

        https://myrigadventures.com/chinese-diesel-heater-problems/

        "Halvat" kiinalaiset diesellämmittimet ovat erittäin suosittuja asuntovaunu- ja matkailuautoyhteisössä. Kuten useimmat eBaysta löytyvät asiat, ei kuitenkaan ole olemassa sellaista asiaa kuin "jälkihuolto" tai "tekninen tuki". Kun teet ostoksen, jäät laitteidesi tehtäväksi asentamaan asia ja selvittämään laitteen kanssa matkan varrella mahdollisesti ilmenevät ongelmat.

        Mutta älä vaivu epätoivoon! Asialle on omistettu useita Facebook-ryhmiä, jotka ovat täynnä tietoa ja armeijan avuliaita ihmisiä, jos joudut suolakurkkuun.

        Olen myös koonnut tämän kiinalaisen diesellämmittimen ongelmia -viestin niin paljon kuin pystyin keräämään. Mukana ovat virhekoodit sekä monet vianetsintäratkaisut, jotka ihmiset ovat havainneet hyödyllisiksi omien diesellämmittimiensä kanssa.

        Tämä viesti on omistettu yleisten kiinalaisten diesellämmittimien ongelmien luetteloimiseen ja ratkaisujen löytämiseen mahdollisuuksien mukaan. Jos sinulla on tietoja, joita haluat lisätä (tai muuttaa) tähän luetteloon, jätä kommentti alas tai lähetä minulle sähköpostia.

        Lataa 12-sivuinen Diesel Heater Cheat Sheet säilyttääksesi pakettiautossa koko ajan!
        Täysi vastuuvapauslauseke: En ole diesellämmittimien asiantuntija! Olen kuitenkin tutkinut laajasti luodakseni yhden suuren kokoelman niin monista kiinalaisista diesellämmittimien ongelmista ja vianetsintäratkaisuista kuin voin löytää auttaakseni muita heidän diesellämmittimen ongelmissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Halvat" kiinalaiset diesellämmittimet ovat erittäin suosittuja asuntovaunu- ja matkailuautoyhteisössä. Kuten useimmat eBaysta löytyvät asiat, ei kuitenkaan ole olemassa sellaista asiaa kuin "jälkihuolto" tai "tekninen tuki". Kun teet ostoksen, jäät laitteidesi tehtäväksi asentamaan asia ja selvittämään laitteen kanssa matkan varrella mahdollisesti ilmenevät ongelmat.

        Mutta älä vaivu epätoivoon! Asialle on omistettu useita Facebook-ryhmiä, jotka ovat täynnä tietoa ja armeijan avuliaita ihmisiä, jos joudut suolakurkkuun.

        Olen myös koonnut tämän kiinalaisen diesellämmittimen ongelmia -viestin niin paljon kuin pystyin keräämään. Mukana ovat virhekoodit sekä monet vianetsintäratkaisut, jotka ihmiset ovat havainneet hyödyllisiksi omien diesellämmittimiensä kanssa.

        Tämä viesti on omistettu yleisten kiinalaisten diesellämmittimien ongelmien luetteloimiseen ja ratkaisujen löytämiseen mahdollisuuksien mukaan. Jos sinulla on tietoja, joita haluat lisätä (tai muuttaa) tähän luetteloon, jätä kommentti alas tai lähetä minulle sähköpostia.

        Lataa 12-sivuinen Diesel Heater Cheat Sheet säilyttääksesi pakettiautossa koko ajan!
        Täysi vastuuvapauslauseke: En ole diesellämmittimien asiantuntija! Olen kuitenkin tutkinut laajasti luodakseni yhden suuren kokoelman niin monista kiinalaisista diesellämmittimien ongelmista ja vianetsintäratkaisuista kuin voin löytää auttaakseni muita heidän diesellämmittimen ongelmissaan.

        VIRHEKOODI
        _ ONGELMA RATKAISU
        E-01 Virtalähteen alijännite – akussa ei ole tarpeeksi virtaa • Lataa akku ennen kuin kytket diesellämmittimen takaisin päälle
        E-02 Virtalähteen ylijännite – jännite ylittää sallitun tason • Alenna jännite 12 volttiin
        E-03 Hehkutulpan vika – sytytystulpan vika • Tarkista hehkutulpat ja johdot (vaihda tarvittaessa)
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        E-04 Polttoainepumpun vika – polttoainepumppu rikki/ei toimi • Tarkista, että polttoainepumppu saa virtaa
        • Tarkista, että kaikki polttoaineletkut ovat ehjät
        • Tarkista, että säiliössä on tarpeeksi polttoainetta
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        E-05 Koneen ylikuumeneminen • Tarkista, ettei ilmanotto ole tukossa
        • Tarkista, että kaikki tuuletusaukot ovat tukossa
        • Tarkista, että tuuletin toimii oikein
        • Tarkista, ettei kanava ole puristunut
        • Tarkista kotelon lämpötila-anturi
        E-06 Moottorivika - puhaltimen moottoriongelma • Tarkista, että puhallin pyörii vapaasti
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        • Tarkista magneetin napaisuus ja Holzer-anturin asento
        (katso video alla)
        E-07 Vika piirissä – tiedonsiirto katkennut lämmittimen ja ohjaimen välillä • Tarkista kaikki pistokkeet ja liitännät.
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        E-08 Liekki sammutettu – polttoaine on vähissä tai ilma polttoainelinjoissa • Tarkista polttoainesäiliön polttoainetasot
        • Tarkista, että polttoaineensuodatin on täynnä
        • Tarkista, onko polttoaineen syöttö
        tukossa • Tarkista, että kaikki polttoaineliitännät ovat kunnossa
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        • Saattaa olla tarpeen käynnistää useita kertoja polttoaineen lisäämiseksi
        E-09 Anturin vika • Tarkista, ettei anturin pistoke ole löysällä tai rikki.
        • Tarkista piiri
        E-10 Sytytysvika • Tarkista linjat ja pumppu tukosten varalta
        • Tarkista polttoaineen syöttö
        • Osoittaa useiden uudelleenkäynnistysten epäonnistumisen (muista virheistä johtuen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VIRHEKOODI
        _ ONGELMA RATKAISU
        E-01 Virtalähteen alijännite – akussa ei ole tarpeeksi virtaa • Lataa akku ennen kuin kytket diesellämmittimen takaisin päälle
        E-02 Virtalähteen ylijännite – jännite ylittää sallitun tason • Alenna jännite 12 volttiin
        E-03 Hehkutulpan vika – sytytystulpan vika • Tarkista hehkutulpat ja johdot (vaihda tarvittaessa)
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        E-04 Polttoainepumpun vika – polttoainepumppu rikki/ei toimi • Tarkista, että polttoainepumppu saa virtaa
        • Tarkista, että kaikki polttoaineletkut ovat ehjät
        • Tarkista, että säiliössä on tarpeeksi polttoainetta
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        E-05 Koneen ylikuumeneminen • Tarkista, ettei ilmanotto ole tukossa
        • Tarkista, että kaikki tuuletusaukot ovat tukossa
        • Tarkista, että tuuletin toimii oikein
        • Tarkista, ettei kanava ole puristunut
        • Tarkista kotelon lämpötila-anturi
        E-06 Moottorivika - puhaltimen moottoriongelma • Tarkista, että puhallin pyörii vapaasti
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        • Tarkista magneetin napaisuus ja Holzer-anturin asento
        (katso video alla)
        E-07 Vika piirissä – tiedonsiirto katkennut lämmittimen ja ohjaimen välillä • Tarkista kaikki pistokkeet ja liitännät.
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        E-08 Liekki sammutettu – polttoaine on vähissä tai ilma polttoainelinjoissa • Tarkista polttoainesäiliön polttoainetasot
        • Tarkista, että polttoaineensuodatin on täynnä
        • Tarkista, onko polttoaineen syöttö
        tukossa • Tarkista, että kaikki polttoaineliitännät ovat kunnossa
        • Mahdollisesti alhainen jännite
        • Saattaa olla tarpeen käynnistää useita kertoja polttoaineen lisäämiseksi
        E-09 Anturin vika • Tarkista, ettei anturin pistoke ole löysällä tai rikki.
        • Tarkista piiri
        E-10 Sytytysvika • Tarkista linjat ja pumppu tukosten varalta
        • Tarkista polttoaineen syöttö
        • Osoittaa useiden uudelleenkäynnistysten epäonnistumisen (muista virheistä johtuen)

        Virhekoodien tyhjennys
        Voit yrittää poistaa virhekoodin useiden vianmäärityksen jälkeen irrottamalla sulakkeen ja asettamalla sen sitten takaisin paikalleen ennen diesellämmittimen käynnistämistä uudelleen. Sinun on ehkä tehtävä tämä yrittäessäsi käynnistää diesellämmittimen uudelleen useita kertoja, koska ne voivat "lukkiutua" noin 6 uudelleenkäynnistysyrityksen jälkeen.

        E-06 Virhe
        Tässä on kätevä video, joka näyttää, kuinka voit estää diesellämmittimen tuuletinta koskemasta muihin asioihin ja heittämästä E-06-koodia. Se näyttää myös, mitä (ja missä) magneetin napaisuus ja Holzer-anturit ovat, sekä miksi on tärkeää, että ne ovat täydellisesti linjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virhekoodien tyhjennys
        Voit yrittää poistaa virhekoodin useiden vianmäärityksen jälkeen irrottamalla sulakkeen ja asettamalla sen sitten takaisin paikalleen ennen diesellämmittimen käynnistämistä uudelleen. Sinun on ehkä tehtävä tämä yrittäessäsi käynnistää diesellämmittimen uudelleen useita kertoja, koska ne voivat "lukkiutua" noin 6 uudelleenkäynnistysyrityksen jälkeen.

        E-06 Virhe
        Tässä on kätevä video, joka näyttää, kuinka voit estää diesellämmittimen tuuletinta koskemasta muihin asioihin ja heittämästä E-06-koodia. Se näyttää myös, mitä (ja missä) magneetin napaisuus ja Holzer-anturit ovat, sekä miksi on tärkeää, että ne ovat täydellisesti linjassa.

        Kiinalainen diesellämmitin puhaltaa kylmää ilmaa
        Vaikuttaa siltä, ​​että taustalla on monia syitä siihen, miksi diesellämmitin puhaltaa kylmää ilmaa tai ei käynnisty täysin. Tässä on joitain vianetsintäkohteita, joita voit tehdä, jos diesellämmittimesi puhaltaa kylmää ilmaa.

        Polttoaineen vianmääritys

        Tarkista, että polttoaineletku on puhdas ja polttoaine kulkee vapaasti (ei ilmakuplia, halkeamia tai esteitä)
        Saattaa vaatia useita käynnistyksiä, jotta kaikki ilma saadaan pois linjasta
        Varmista, että polttoaine kulkee onnistuneesti diesellämmitinyksikköön (vedä polttoaineletku irti lämmittimestä ja varmista, että se pumppaa läpi)
        Onko diesel hyytelöitynyt (voi tapahtua, kun lämpötila laskee alle -12 ºC/ 10 ºF)?
        Kokeile vaihtaa polttoainesuodatin laadukkaampaan
        Jos saat E-10:n (ei käynnistynyt), vedä sulake ulos ja aseta se sitten takaisin paikoilleen nollataksesi lämmittimen. Yritä nyt ja käynnistä se uudelleen.
        Virran vianmääritys

        Tarvitset vähintään 150 watin invertterin
        Tarvitsee vähintään 12,5 voltin virtaa
        Varmista, että akuissasi on riittävästi latausta
        Varmista, että alkuperäinen diesellämmittimen johto on kytketty suoraan akkuun
        Jos johtoa on jatkettu eikä kytketty kunnolla, se ei ehkä saa tarpeeksi virtaa täydelle käynnistykselle
        Tarkista hehkutulppa
        Lämpötila-anturi on ehkä vaihdettava – katso alta kohtaa Lämmitin kytkeytyy päälle itsestään
        Virhekoodit (katso taulukko yllä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmitin puhaltaa kylmää ilmaa
        Vaikuttaa siltä, ​​että taustalla on monia syitä siihen, miksi diesellämmitin puhaltaa kylmää ilmaa tai ei käynnisty täysin. Tässä on joitain vianetsintäkohteita, joita voit tehdä, jos diesellämmittimesi puhaltaa kylmää ilmaa.

        Polttoaineen vianmääritys

        Tarkista, että polttoaineletku on puhdas ja polttoaine kulkee vapaasti (ei ilmakuplia, halkeamia tai esteitä)
        Saattaa vaatia useita käynnistyksiä, jotta kaikki ilma saadaan pois linjasta
        Varmista, että polttoaine kulkee onnistuneesti diesellämmitinyksikköön (vedä polttoaineletku irti lämmittimestä ja varmista, että se pumppaa läpi)
        Onko diesel hyytelöitynyt (voi tapahtua, kun lämpötila laskee alle -12 ºC/ 10 ºF)?
        Kokeile vaihtaa polttoainesuodatin laadukkaampaan
        Jos saat E-10:n (ei käynnistynyt), vedä sulake ulos ja aseta se sitten takaisin paikoilleen nollataksesi lämmittimen. Yritä nyt ja käynnistä se uudelleen.
        Virran vianmääritys

        Tarvitset vähintään 150 watin invertterin
        Tarvitsee vähintään 12,5 voltin virtaa
        Varmista, että akuissasi on riittävästi latausta
        Varmista, että alkuperäinen diesellämmittimen johto on kytketty suoraan akkuun
        Jos johtoa on jatkettu eikä kytketty kunnolla, se ei ehkä saa tarpeeksi virtaa täydelle käynnistykselle
        Tarkista hehkutulppa
        Lämpötila-anturi on ehkä vaihdettava – katso alta kohtaa Lämmitin kytkeytyy päälle itsestään
        Virhekoodit (katso taulukko yllä)

        Ilman ja pakokaasun vianmääritys

        Irrota pakoputki ja ilmanottoputki lämmittimen alta. Yritä käynnistää lämmitin uudelleen. Jos se toimii, putkissa on jossain tukos (puhdista tai vaihda putket ja/tai äänenvaimennin)
        Kiinan diesellämmittimen palava sulake
        Kiinalainen diesellämmitin palaa sulakkeen:

        Vaihda sulake
        Jos se puhaltaa jatkuvasti, hehkutulppa on saattanut epäonnistua ja aiheuttaa sen oikosulun. Vaihda tässä tapauksessa hehkutulppa
        Tuuletin voi olla jumissa eikä pyöri (katso yllä olevaa E-06-virhettä videon korjaamisesta)
        Onko sulake liian alhainen vedettäville vahvistimille? Tarkista, että sinulla on valmistajan suosittelema oikea sulake
        Onko jossain linjassa oikosulku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman ja pakokaasun vianmääritys

        Irrota pakoputki ja ilmanottoputki lämmittimen alta. Yritä käynnistää lämmitin uudelleen. Jos se toimii, putkissa on jossain tukos (puhdista tai vaihda putket ja/tai äänenvaimennin)
        Kiinan diesellämmittimen palava sulake
        Kiinalainen diesellämmitin palaa sulakkeen:

        Vaihda sulake
        Jos se puhaltaa jatkuvasti, hehkutulppa on saattanut epäonnistua ja aiheuttaa sen oikosulun. Vaihda tässä tapauksessa hehkutulppa
        Tuuletin voi olla jumissa eikä pyöri (katso yllä olevaa E-06-virhettä videon korjaamisesta)
        Onko sulake liian alhainen vedettäville vahvistimille? Tarkista, että sinulla on valmistajan suosittelema oikea sulake
        Onko jossain linjassa oikosulku?

        Kiinalainen diesellämmitin, joka puhaltaa savua
        Yleinen kiinalainen diesellämmittimen ongelma on savun puhaltaminen. Jos olet yrittänyt käynnistää lämmittimen useita kertoja, voit odottaa sen puhaltavan savua, kun se todella käynnistyy – se polttaa pois ylimääräisen palamattoman polttoaineen ja kerääntyneen noen.

        Diesellämmittimen savupuhallusvianmääritys:

        Tarkista ilmanottoaukko, pakoputki ja äänenvaimennin varmistaaksesi, ettei niissä ole tukoksia
        Valkoisen savun puhaltaminen voi olla merkki siitä, että polttoainetta ei ole tarpeeksi sytytykseen – täytä polttoainesäiliö
        Yritä lyhentää pakoputkea alkuperäiseen sarjan pituuteen (1 metri), tyhjennä koodit ja käynnistä uudelleen. Pitkä pakoputki vähentää ilmasuhdetta ja edistää resonanssia
        Jos olet käyttänyt sitä liian pitkään alhaisella teholla, se on luultavasti tukkeutunut lämmitysyksikön sisäpuolelta
        Vedä lämmitin ajoittain erilleen puhdistusta ja huoltoa varten (onnistui ruiskuttamalla Brake Cleaner -ainetta ylös pakoputkeen ja alas polttokammioon hehkutulpan poistamisen jälkeen)
        Tarkista hehkutulppa ja hehkutulpan sumutusnäyttö (katso alla oleva video)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmitin, joka puhaltaa savua
        Yleinen kiinalainen diesellämmittimen ongelma on savun puhaltaminen. Jos olet yrittänyt käynnistää lämmittimen useita kertoja, voit odottaa sen puhaltavan savua, kun se todella käynnistyy – se polttaa pois ylimääräisen palamattoman polttoaineen ja kerääntyneen noen.

        Diesellämmittimen savupuhallusvianmääritys:

        Tarkista ilmanottoaukko, pakoputki ja äänenvaimennin varmistaaksesi, ettei niissä ole tukoksia
        Valkoisen savun puhaltaminen voi olla merkki siitä, että polttoainetta ei ole tarpeeksi sytytykseen – täytä polttoainesäiliö
        Yritä lyhentää pakoputkea alkuperäiseen sarjan pituuteen (1 metri), tyhjennä koodit ja käynnistä uudelleen. Pitkä pakoputki vähentää ilmasuhdetta ja edistää resonanssia
        Jos olet käyttänyt sitä liian pitkään alhaisella teholla, se on luultavasti tukkeutunut lämmitysyksikön sisäpuolelta
        Vedä lämmitin ajoittain erilleen puhdistusta ja huoltoa varten (onnistui ruiskuttamalla Brake Cleaner -ainetta ylös pakoputkeen ja alas polttokammioon hehkutulpan poistamisen jälkeen)
        Tarkista hehkutulppa ja hehkutulpan sumutusnäyttö (katso alla oleva video)

        INKKI: Ennen kuin ryhdyt hehkuttamaan hehkutulppaa, on hyvä idea olla käden ulottuvilla varaosa, sillä ne ovat keraamisia ja voivat helposti halkeilla. Löydät Gasket + Glow Plug Kit -sarjat eBaysta hintaan 25–35 dollaria. Tarvitset myös erityisen työkalun hehkutulpan poistamiseen, joten tarkista, että se tulee pakkauksen mukana (alla).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        INKKI: Ennen kuin ryhdyt hehkuttamaan hehkutulppaa, on hyvä idea olla käden ulottuvilla varaosa, sillä ne ovat keraamisia ja voivat helposti halkeilla. Löydät Gasket Glow Plug Kit -sarjat eBaysta hintaan 25–35 dollaria. Tarvitset myös erityisen työkalun hehkutulpan poistamiseen, joten tarkista, että se tulee pakkauksen mukana (alla).

        https://www.youtube.com/watch?v=0kvzskE3LFk&embeds_referring_euri=https://myrigadventures.com/&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title

        Kiinan diesellämmittimen tehdasasetusten palautus
        Diesellämmittimen tehdasasetusten palauttamiseksi irrota sulake ja aseta se sitten takaisin paikalleen ennen kuin käynnistät diesellämmittimen uudelleen. Sinun on ehkä tehtävä tämä yrittäessäsi käynnistää diesellämmittimen uudelleen useita kertoja, koska ne voivat "lukkiutua" noin 6 uudelleenkäynnistysyrityksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=0kvzskE3LFk&embeds_referring_euri=https://myrigadventures.com/&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title

        Kiinan diesellämmittimen tehdasasetusten palautus
        Diesellämmittimen tehdasasetusten palauttamiseksi irrota sulake ja aseta se sitten takaisin paikalleen ennen kuin käynnistät diesellämmittimen uudelleen. Sinun on ehkä tehtävä tämä yrittäessäsi käynnistää diesellämmittimen uudelleen useita kertoja, koska ne voivat "lukkiutua" noin 6 uudelleenkäynnistysyrityksen jälkeen.

        Kiinalainen diesellämmitin tulvinut
        Toinen yleisimmistä kiinalaisista diesellämmittimien ongelmista on polttoainekammion tulviminen ylitäyttöön. Ainoa tapa korjata tämä ongelma on päästä eroon ylimääräisestä dieselistä.

        Jos polttoainekammio on liian täynnä syttyäkseen:

        Voi kokeilla nostaa lämmitintä ylös ja kallistaa sitä pakoputkea kohti, jotta mahdollisimman paljon dieseliä valuu ulos
        Avaa lämmitin ja puhdista polttoainekammio
        Sen jälkeen sinun on käytettävä lämmitintä korkealla, kunnes kaikki ylimääräinen diesel on palanut (kunnes se lopettaa tupakoinnin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmitin tulvinut
        Toinen yleisimmistä kiinalaisista diesellämmittimien ongelmista on polttoainekammion tulviminen ylitäyttöön. Ainoa tapa korjata tämä ongelma on päästä eroon ylimääräisestä dieselistä.

        Jos polttoainekammio on liian täynnä syttyäkseen:

        Voi kokeilla nostaa lämmitintä ylös ja kallistaa sitä pakoputkea kohti, jotta mahdollisimman paljon dieseliä valuu ulos
        Avaa lämmitin ja puhdista polttoainekammio
        Sen jälkeen sinun on käytettävä lämmitintä korkealla, kunnes kaikki ylimääräinen diesel on palanut (kunnes se lopettaa tupakoinnin).

        Kiinalainen diesellämmittimen polttoainepumppu ei toimi
        Tarkistaaksesi, pääseekö polttoaine todella lämmittimeen vai ei, irrota polttoaineletku diesellämmittimestä. Kytke nyt lämmitin päälle ja katso, ruiskuttaako polttoainetta linjan päästä. Jos ei, polttoaine ei mene diesellämmitinyksikköön.

        Diesellämmittimen polttoainepumpun vianetsintä:

        Varmista, että polttoainesäiliössä on runsaasti polttoainetta
        Varmista, että polttoainesäiliötä ei ole asennettu yli 2 metriä polttoainepumpun korkeuden alapuolelle
        Varmista, että kaikki liitännät ovat hyvin tiiviit, jotta ilmaa ei pääse sisään
        Varmista, että polttoainesuodatin ja polttoainepumppu eivät ole tukossa
        Varmista, että diesel ei ole hyytelöinyt kylmällä säällä (kun lämpötila laskee alle -12 ºC/ 10 ºF)
        Varmista, että diesel ei ole liian vanha
        Jos polttoainesäiliössä kasvaa levää, sinun on huuhdeltava polttoaineletkut ja hankittava uusi polttoainesäiliö
        Varmista, että bensapumppu saa virtaa
        Jos mikään muu ei auta, vaihda polttoainepumppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmittimen polttoainepumppu ei toimi
        Tarkistaaksesi, pääseekö polttoaine todella lämmittimeen vai ei, irrota polttoaineletku diesellämmittimestä. Kytke nyt lämmitin päälle ja katso, ruiskuttaako polttoainetta linjan päästä. Jos ei, polttoaine ei mene diesellämmitinyksikköön.

        Diesellämmittimen polttoainepumpun vianetsintä:

        Varmista, että polttoainesäiliössä on runsaasti polttoainetta
        Varmista, että polttoainesäiliötä ei ole asennettu yli 2 metriä polttoainepumpun korkeuden alapuolelle
        Varmista, että kaikki liitännät ovat hyvin tiiviit, jotta ilmaa ei pääse sisään
        Varmista, että polttoainesuodatin ja polttoainepumppu eivät ole tukossa
        Varmista, että diesel ei ole hyytelöinyt kylmällä säällä (kun lämpötila laskee alle -12 ºC/ 10 ºF)
        Varmista, että diesel ei ole liian vanha
        Jos polttoainesäiliössä kasvaa levää, sinun on huuhdeltava polttoaineletkut ja hankittava uusi polttoainesäiliö
        Varmista, että bensapumppu saa virtaa
        Jos mikään muu ei auta, vaihda polttoainepumppu

        Kiinalainen diesellämmitin vuotaa polttoainetta
        Vuodot polttoaineletkussa:

        Tarkista, ettei koko polttoaineletkussa ole halkeamia tai halkeamia. Vaihda tarvittaessa
        Tarkista kaikki yhteydet. Vaihda tai kiristä tarvittaessa
        Jos säiliö vuotaa polttoainetta polttoaineletkun nipan/poratun reiän ympäriltä:

        Hanki parempi O-rengas
        Tiivistä O-renkaan ympärillä hieman silikonia
        Vaihda säiliö ja sen sijaan, että poraisit reiän pohjaan polttoaineletkun nippaa varten, lisää polttoainesäiliön pystyputken noukin yläreiästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmitin vuotaa polttoainetta
        Vuodot polttoaineletkussa:

        Tarkista, ettei koko polttoaineletkussa ole halkeamia tai halkeamia. Vaihda tarvittaessa
        Tarkista kaikki yhteydet. Vaihda tai kiristä tarvittaessa
        Jos säiliö vuotaa polttoainetta polttoaineletkun nipan/poratun reiän ympäriltä:

        Hanki parempi O-rengas
        Tiivistä O-renkaan ympärillä hieman silikonia
        Vaihda säiliö ja sen sijaan, että poraisit reiän pohjaan polttoaineletkun nippaa varten, lisää polttoainesäiliön pystyputken noukin yläreiästä

        Kiinalainen diesellämmitin ei tehoa
        Tässä on joitain asioita tarkistaaksesi, jos diesellämmittimessä ei ole virtaa:

        Tarkista kaikki pistokkeet ja liitännät ja varmista, ettei mikään ole irronnut matkoillasi
        Tarkista, että sulake on kunnossa. Vaihda tarvittaessa
        Tarkasta kaikki pistokkeet ja varmista, ettei yksikään nasta ole työntynyt taaksepäin
        Avaa liitäntäkotelot ja varmista, että jokainen johdin on kytketty oikein
        Tarkista pääjohtosarjan jännite yleismittarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmitin ei tehoa
        Tässä on joitain asioita tarkistaaksesi, jos diesellämmittimessä ei ole virtaa:

        Tarkista kaikki pistokkeet ja liitännät ja varmista, ettei mikään ole irronnut matkoillasi
        Tarkista, että sulake on kunnossa. Vaihda tarvittaessa
        Tarkasta kaikki pistokkeet ja varmista, ettei yksikään nasta ole työntynyt taaksepäin
        Avaa liitäntäkotelot ja varmista, että jokainen johdin on kytketty oikein
        Tarkista pääjohtosarjan jännite yleismittarilla

        Kiinalainen diesellämmittimen äänekäs tuuletin
        Jos diesellämmittimen tuuletin on äänekäs, se on todennäköisesti osunut kanteen (tai johonkin muuhun osaan) yksikön sisällä.

        Meluisen tuulettimen vianmääritys:

        Avaa laite ja katso ja katso, mitä tuuletin koskettaa pyöriessään
        Katso, voitko hieman säätää tuuletinta niin, että se ei enää osu mihinkään
        Viilaa kaikki muovi, jota tuuletin saattaa koskettaa
        Tarkista, että tuulettimen takana olevat pienet pyöreät magneetit eivät työnty ulos ja aiheuta tuulettimen hankausta
        Kiinalainen diesellämmitin ei syty
        Jos diesellämmitin ei syty, saatat olla tekemisissä E-10-virhekoodin kanssa.

        Sytytyksen vianmääritys:

        Tarkista polttoaineletkuissa ja polttoainepumpussa tukoksia, jotka saattavat estää polttoaineen pääsyn yksikköön kunnolla
        Varmista, että tankissa on riittävästi polttoainetta
        Varmista, että polttoaine ei ole hyytelöitynyt tai siinä ei ole kasvanut leviä (voi olla yleistä valkoisissa polttoainesäiliöissä, jotka saavat paljon auringonvaloa)
        Tarkista, ettei polttoaineletkuissa ole ilmakuplia
        Tarkista, että kaikki putket ja liitännät ovat kunnossa
        Varmista, ettei ilmanotto- ja pakoputkes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmittimen äänekäs tuuletin
        Jos diesellämmittimen tuuletin on äänekäs, se on todennäköisesti osunut kanteen (tai johonkin muuhun osaan) yksikön sisällä.

        Meluisen tuulettimen vianmääritys:

        Avaa laite ja katso ja katso, mitä tuuletin koskettaa pyöriessään
        Katso, voitko hieman säätää tuuletinta niin, että se ei enää osu mihinkään
        Viilaa kaikki muovi, jota tuuletin saattaa koskettaa
        Tarkista, että tuulettimen takana olevat pienet pyöreät magneetit eivät työnty ulos ja aiheuta tuulettimen hankausta
        Kiinalainen diesellämmitin ei syty
        Jos diesellämmitin ei syty, saatat olla tekemisissä E-10-virhekoodin kanssa.

        Sytytyksen vianmääritys:

        Tarkista polttoaineletkuissa ja polttoainepumpussa tukoksia, jotka saattavat estää polttoaineen pääsyn yksikköön kunnolla
        Varmista, että tankissa on riittävästi polttoainetta
        Varmista, että polttoaine ei ole hyytelöitynyt tai siinä ei ole kasvanut leviä (voi olla yleistä valkoisissa polttoainesäiliöissä, jotka saavat paljon auringonvaloa)
        Tarkista, ettei polttoaineletkuissa ole ilmakuplia
        Tarkista, että kaikki putket ja liitännät ovat kunnossa
        Varmista, ettei ilmanotto- ja pakoputkes

        Kiinan diesellämmittimen ylikuumeneminen
        Diesellämmittimiä ei ole suunniteltu imemään ulkoilmaa, joka on yli noin 30 ºC. Jos näin tapahtuu, ne ylikuumenevat ja sammuvat automaattisesti.

        Ylikuumenemisen vianmääritys:

        Yritä käynnistää diesellämmitin uudelleen, kun ilman lämpötila on viileämpi
        Tarkista, ettei mikään aiheuta diesellämmittimeen menevän ilman lämpötilaa yli 30 ºC (onko kaapin sisällä, johon diesellämmitin on asennettu, liian kuuma?)
        Avaa kaappi, jossa diesellämmitin sijaitsee ja katso, toimiiko yksikkö ylimääräisellä ilmavirralla – tämä on hyvä tapa nähdä, onko siellä liian kuuma suljettuna
        Saattaa olla tarpeen lisätä paremmin eristetty kanava ilmanottoaukkoon
        Saattaa olla tarpeen lisätä ilmanvaihtoa kaappiin, jossa diesellämmitin asuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinan diesellämmittimen ylikuumeneminen
        Diesellämmittimiä ei ole suunniteltu imemään ulkoilmaa, joka on yli noin 30 ºC. Jos näin tapahtuu, ne ylikuumenevat ja sammuvat automaattisesti.

        Ylikuumenemisen vianmääritys:

        Yritä käynnistää diesellämmitin uudelleen, kun ilman lämpötila on viileämpi
        Tarkista, ettei mikään aiheuta diesellämmittimeen menevän ilman lämpötilaa yli 30 ºC (onko kaapin sisällä, johon diesellämmitin on asennettu, liian kuuma?)
        Avaa kaappi, jossa diesellämmitin sijaitsee ja katso, toimiiko yksikkö ylimääräisellä ilmavirralla – tämä on hyvä tapa nähdä, onko siellä liian kuuma suljettuna
        Saattaa olla tarpeen lisätä paremmin eristetty kanava ilmanottoaukkoon
        Saattaa olla tarpeen lisätä ilmanvaihtoa kaappiin, jossa diesellämmitin asuu

        Kiinalainen diesellämmittimen kaukosäädin ei toimi
        Jos kaukosäädin ei toimi, tässä on neljä mahdollista syytä:

        Kaukosäätimen paristo on tyhjä ja se on vaihdettava
        Kaukosäädin on rikki ja pitää vaihtaa
        Diesellämmittimeen ei tule virtaa
        Syvämpi ongelma diesellämmittimen kanssa
        Etävianmääritys:

        Tarkista, ettei sulake ole palanut
        Tarkista, että kaikki diesellämmittimeen menevät virtapistokkeet ja liitännät ovat hyvät ja tiiviit
        Tarkista tulppien sisällä olevat tapit – onko niitä työnnetty taaksepäin?
        Irrota liittimet ja tarkista, että jokainen johdin on kytketty nastaan
        Irrota päävirtaliitin diesellämmittimestä ja tarkista syöttöjohtojen jännite yleismittarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmittimen kaukosäädin ei toimi
        Jos kaukosäädin ei toimi, tässä on neljä mahdollista syytä:

        Kaukosäätimen paristo on tyhjä ja se on vaihdettava
        Kaukosäädin on rikki ja pitää vaihtaa
        Diesellämmittimeen ei tule virtaa
        Syvämpi ongelma diesellämmittimen kanssa
        Etävianmääritys:

        Tarkista, ettei sulake ole palanut
        Tarkista, että kaikki diesellämmittimeen menevät virtapistokkeet ja liitännät ovat hyvät ja tiiviit
        Tarkista tulppien sisällä olevat tapit – onko niitä työnnetty taaksepäin?
        Irrota liittimet ja tarkista, että jokainen johdin on kytketty nastaan
        Irrota päävirtaliitin diesellämmittimestä ja tarkista syöttöjohtojen jännite yleismittarilla

        Kiinalainen diesellämmittimen näyttö ei toimi
        Diesellämmittimen ohjaimessamme huomasin, että näyttö näyttää haalistuvan todella nopeasti, jolloin sitä on enää vaikea lukea. Jostain syystä LED-valot kuluvat melko nopeasti, mikä aiheuttaa näytön haalistumista.

        Voit lisätä yksikköön pienen ylimääräisen LED-valon, jos olet kätevä sähkölaitteiden kanssa, mikä ratkaisee ongelman (katso alla oleva video).

        Pidennä LED-ohjainnäytön käyttöikää sammuttamalla se, kun sitä ei käytetä. Voit myös sammuttaa näytön, kun diesellämmitin on käynnistynyt ja olet saanut komennot valmiiksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=VSZzSx2ExdU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmittimen näyttö ei toimi
        Diesellämmittimen ohjaimessamme huomasin, että näyttö näyttää haalistuvan todella nopeasti, jolloin sitä on enää vaikea lukea. Jostain syystä LED-valot kuluvat melko nopeasti, mikä aiheuttaa näytön haalistumista.

        Voit lisätä yksikköön pienen ylimääräisen LED-valon, jos olet kätevä sähkölaitteiden kanssa, mikä ratkaisee ongelman (katso alla oleva video).

        Pidennä LED-ohjainnäytön käyttöikää sammuttamalla se, kun sitä ei käytetä. Voit myös sammuttaa näytön, kun diesellämmitin on käynnistynyt ja olet saanut komennot valmiiksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=VSZzSx2ExdU

        Kiinalaisen diesellämmittimen nostaminen
        Kondensoituminen pakoputkeen ja äänenvaimentimeen voi aiheuttaa nokitukoksia. Välttääksesi tämän kiinalaisen diesellämmitinongelman, käytä lämmitintä jonkin aikaa korkealla, ennen kuin sammutat sen joka kerta. Tämä auttaa polttamaan pois mahdollisen polttoaineen kertymisen, joka aiheuttaa nokea.

        Noen vianmääritys:

        Puhdista pakoputki ja äänenvaimennin
        Varmista, että pakoputki on asennettu alaspäin, jotta kondenssivesi pääsee tippumaan ulos
        Varmista, että äänenvaimennin on asennettu niin, että tyhjennysaukko osoittaa alaspäin maahan (katso alla olevaa kuvaa)
        Vedä yksikkö ajoittain erilleen puhdistaaksesi ja huoltaaksesi sitä (onnistui ruiskuttamalla Brake Cleaner -ainetta pakoputkeen ja alas polttokammioon hehkutulpan poistamisen jälkeen)
        Suuremmat korkeudet saavat lämmittimen käymään runsaasti, mikä vastaa noen kertymistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisen diesellämmittimen nostaminen
        Kondensoituminen pakoputkeen ja äänenvaimentimeen voi aiheuttaa nokitukoksia. Välttääksesi tämän kiinalaisen diesellämmitinongelman, käytä lämmitintä jonkin aikaa korkealla, ennen kuin sammutat sen joka kerta. Tämä auttaa polttamaan pois mahdollisen polttoaineen kertymisen, joka aiheuttaa nokea.

        Noen vianmääritys:

        Puhdista pakoputki ja äänenvaimennin
        Varmista, että pakoputki on asennettu alaspäin, jotta kondenssivesi pääsee tippumaan ulos
        Varmista, että äänenvaimennin on asennettu niin, että tyhjennysaukko osoittaa alaspäin maahan (katso alla olevaa kuvaa)
        Vedä yksikkö ajoittain erilleen puhdistaaksesi ja huoltaaksesi sitä (onnistui ruiskuttamalla Brake Cleaner -ainetta pakoputkeen ja alas polttokammioon hehkutulpan poistamisen jälkeen)
        Suuremmat korkeudet saavat lämmittimen käymään runsaasti, mikä vastaa noen kertymistä

        Kiinalaisen diesellämmittimen nostaminen
        Kondensoituminen pakoputkeen ja äänenvaimentimeen voi aiheuttaa nokitukoksia. Välttääksesi tämän kiinalaisen diesellämmitinongelman, käytä lämmitintä jonkin aikaa korkealla, ennen kuin sammutat sen joka kerta. Tämä auttaa polttamaan pois mahdollisen polttoaineen kertymisen, joka aiheuttaa nokea.

        Noen vianmääritys:

        Puhdista pakoputki ja äänenvaimennin
        Varmista, että pakoputki on asennettu alaspäin, jotta kondenssivesi pääsee tippumaan ulos
        Varmista, että äänenvaimennin on asennettu niin, että tyhjennysaukko osoittaa alaspäin maahan (katso alla olevaa kuvaa)
        Vedä yksikkö ajoittain erilleen puhdistaaksesi ja huoltaaksesi sitä (onnistui ruiskuttamalla Brake Cleaner -ainetta pakoputkeen ja alas polttokammioon hehkutulpan poistamisen jälkeen)
        Suuremmat korkeudet saavat lämmittimen käymään runsaasti, mikä vastaa noen kertymistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisen diesellämmittimen nostaminen
        Kondensoituminen pakoputkeen ja äänenvaimentimeen voi aiheuttaa nokitukoksia. Välttääksesi tämän kiinalaisen diesellämmitinongelman, käytä lämmitintä jonkin aikaa korkealla, ennen kuin sammutat sen joka kerta. Tämä auttaa polttamaan pois mahdollisen polttoaineen kertymisen, joka aiheuttaa nokea.

        Noen vianmääritys:

        Puhdista pakoputki ja äänenvaimennin
        Varmista, että pakoputki on asennettu alaspäin, jotta kondenssivesi pääsee tippumaan ulos
        Varmista, että äänenvaimennin on asennettu niin, että tyhjennysaukko osoittaa alaspäin maahan (katso alla olevaa kuvaa)
        Vedä yksikkö ajoittain erilleen puhdistaaksesi ja huoltaaksesi sitä (onnistui ruiskuttamalla Brake Cleaner -ainetta pakoputkeen ja alas polttokammioon hehkutulpan poistamisen jälkeen)
        Suuremmat korkeudet saavat lämmittimen käymään runsaasti, mikä vastaa noen kertymistä

        Vika on lämpötila-anturissa, joka pitää vaihtaa. Löydät lämpötila-antureita eBaysta hintaan 10–15 dollaria.
        https://www.youtube.com/watch?v=4bdZd1RmOL8&embeds_referring_euri=https://myrigadventures.com/&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika on lämpötila-anturissa, joka pitää vaihtaa. Löydät lämpötila-antureita eBaysta hintaan 10–15 dollaria.
        https://www.youtube.com/watch?v=4bdZd1RmOL8&embeds_referring_euri=https://myrigadventures.com/&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title

        Kiinalainen diesellämmitin ei sammu
        Jos diesellämmitin ei sammu:

        Katkaise laitteen virta tai vedä sulake irti
        Puhdista hehkutulppa huolellisesti (tai vaihda se)
        Puhdista laitteen sisäpuoli ja varmista, ettei putkissa ole tukoksia
        Laita se takaisin yhteen, kytke sulake takaisin pistorasiaan ja käytä sitten korkeaa, jotta se puhdistuu kunnolla
        Jos ongelma jatkuu, yritä vaihtaa lämpötila-anturi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen diesellämmitin ei sammu
        Jos diesellämmitin ei sammu:

        Katkaise laitteen virta tai vedä sulake irti
        Puhdista hehkutulppa huolellisesti (tai vaihda se)
        Puhdista laitteen sisäpuoli ja varmista, ettei putkissa ole tukoksia
        Laita se takaisin yhteen, kytke sulake takaisin pistorasiaan ja käytä sitten korkeaa, jotta se puhdistuu kunnolla
        Jos ongelma jatkuu, yritä vaihtaa lämpötila-anturi

        Diesel Heater Cheat Sheet (tulostettava PDF)
        https://myrigadventures.com/diesel-heater-cheat-sheet/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos , näillä pärjää !

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

        Mulla tuli b15 ja se on akun virran vähyys .


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kiinalaisissa lämmittimissä on erittäin suuri paloriski ja osa on poistettu markkinoilta kaikkia sääntöjä rikkojina.

      • Anonyymi

        Kyse ollut 230v pistoke johdosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ollut 230v pistoke johdosta

        Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

        Diesel Heater E 06 error fix
        https://www.youtube.com/watch?v=-39mfPY

        Chinese Diesel Heaters Glow Plug & Atomizing Screen
        https://www.youtube.com/watch?v=0kvzskE3LFk


        Chinese diesel heater Dim LCD display fix/hack
        https://www.youtube.com/watch?v=VSZzSx2ExdU
        Chinese diesel heater Dim LCD display fix/hack
        https://www.youtube.com/watch?v=VSZzSx2ExdU

        #32 Fixing a Chinese Diesel heater changing the temperature sensor HOW TO REPAIR A HEATER UNDER £5
        https://www.youtube.com/watch?v=4bdZd1RmOL8
        #32 Fixing a Chinese Diesel heater changing the temperature sensor HOW TO REPAIR A HEATER UNDER £5
        https://www.youtube.com/watch?v=4bdZd1RmOL8

        Chinese Diesel Heater Settings & Error Codes
        https://www.youtube.com/watch?v=aDK13v-jhcM


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe