Moi osaako täällä joku kertoa pärjäisinkö kauppiksessa, oon käynyt ammattikoulun rakennus-alan ja matikka ei mulla ole mitään parasta. Olen kuitenkin valmis laittamaan tunteja opetteluun, kysyisinkin että kuinka vaikeaa kauppiksessa on just esim matikka?
kauppikseen
Anonyymi-ap
1
555
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppiksessa ei ole mitään kovin vaativaa, mutta kyllä heikko ammattikoulun matikka on aika hankala lähtökohta kauppiksenkin matikan opinnoille.
Oikealla asenteella, kovalla työllä ja ahkeruudella voi selviytyä, jos saa opiskelupaikan. Voisit kokeilla kauppisopintoja avoimessa yliopistossa, niin vaatimustaso selviää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875