Ahkera puurtaja joka tuonut ja luonut valoa Suomalaisille. Kaikki Suomalaiset toivomme hoitavia parantavia enkeleitä olkapäillesi.
Voimia koko perheelle.
Olga Temonen.
10
629
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on.
- Anonyymi
Syöpä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpä on.
Syöpä,kuten kaikki vakavat sairaudet persiistä.Kokemusta on keuhkosyöpä leikattu ja hoidettu sit 4 v päästä imusolmuketta sädetetty.rintasyöpä leikattu ja hoidettu nyt uusia muutoksia keuhko ja haima.Kyl on huonoa tuuria,en voi itse vaikuttaa ja parantaa,en voi sanoa,että nujerra,en halua kuolla vielä,olen aivan lääketieteen ja ammattilaisten käsissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpä on.
Näihin julkkisten *syöpiin* suhtaudun kuitenkin pienellä varauksella.
Muutaman tapauksen olen läheltä seurannut, ei ainakaan ne jaksanu riekkua risteilyllä tai postailla someen mainoskuvia.
- Anonyymi
Hirvittävä tilanne siinä perheessä nyt.
- Anonyymi
Kyllä tuolla diagnoosilla huonolta näyttää. Todella surullista.
- Anonyymi
Minun ymmärrys ei käsitä sitä, että nuo julkisuuteen koukuttuneet starat julkaisee elämästään joka risauksen esille. Sairauksillakin haetaan julkisuutta, mikään ei ole pyhää eikä omaa.
- Anonyymi
Käytät just oikeaa sanaa, koukuttuneet! Sairaudenkin varjolla myydään naama mediaan, ajattelematta seurauksia. Eikö olis viisaampaa pitää asia oman lähipiirin tietona, sieltä saa parhaan tuen. Julkkis haluaa tsemppitaputuksia, riemuitsee miten moni onkaan taas klikannut sivuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytät just oikeaa sanaa, koukuttuneet! Sairaudenkin varjolla myydään naama mediaan, ajattelematta seurauksia. Eikö olis viisaampaa pitää asia oman lähipiirin tietona, sieltä saa parhaan tuen. Julkkis haluaa tsemppitaputuksia, riemuitsee miten moni onkaan taas klikannut sivuaan.
No niin, Sara Shafak kokeilee nyt samaa temppua. Jopa 3 kasvainta on, oho. Kyllä nyt sivu kilisee kun uteliaat tsekkaa juttua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838