Oulun kirpputorit

kiinnostaa

Hei!
Kertokaahan mitä mieltä ootte oulun kirpputoreista. Kokemuksia myynnistä, käykö tavarat/vaatteet kaupaksi? Miten itsepalvelukirppikset toimii myyjän kannalta? Onko totta että kirpputoreiltakin varastellaan paljon tavaraa vaikka niitä puoli-ilmaiseksi myydään?
Entä ostajan näkövinkkelistä, mistä olet tehnyt parhaat löydöt?

19

24549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei..

Minulla on ollut pohjolan kirppiksellä kaksi kertaa myynnissä vaatteita ja joka kerta on varastettu!! Sinne ei ainakaan kannata viedä mitään.

• kokemusta on

ei tosiaan kannata tänne viedä myyntiin ei mitään
        valvontaa särkevät ja varatava mitä ikinä haluavat vaikka sohvakalusto jos haluavat

• Pirpana

Olin töissä siellä vielä muutama vuosi sitten, kunnes jäin äitiyslomalle. Silloin paikka oli siisti ja suosittu, nykyisin oikea kaatopaikka. Entiset pöydänvuokraajat kertovat kuinka edelleen taso laskee ja tavaraa lähtee pitkäkyntisten mukaan koko ajan enemmän. Henkilökunnastakin olen saanu kuulla huonoa. :/

Niin suuresti kuin siellä rakastinkin olla niin takaisin en enää mene. Huomaa että nyt on omistaja vaihtunut melkein kerran vuodessa, nykyisin ei edes taida tietää sitäkään että mulla on sinne edelleen voimassa oleva työsopimus..?

Asiakkaan näkökulmasta suosittelen Week shoppia. Olen pitänyt siellä pöytää nyt tosi piiitkään ja mitään ei ole hävinnyt. 1 taulunkehys on rikkoutunut mutta siinä kaikki.

• parraat pöytäpaikat

löytynee Formula zentterin vieresä olevalta kirpparilta,ikävä kyllä ei tullu nimi mieleen,sekä etelä puolella jokkee,Joutsen sillan kuppeesa olevalta toiselta mielessäni nimettömältä kirpparilta...no jokkainen oululainen nyt varmaan ainaki ossaa suunnistaa kysseisille kirppareille =)
      Mullon ollu molemmisa pöytäpaikka usiammanki kerran ja on vaan positiivisia kokemuksia molemmista,toisin ku keskustan kirpparista :(
      Oon teheny niisä myös tosi hyviä löytöjä,sekä ittelleni,että myöski lapsille...

• Minä

Se formula centerin viereinen kirppishän on "Second hand shop" ja se joutsensillan kupeessa oleva on "Paljekirppis" :-)

• Treasure
        Minä kirjoitti:

Se formula centerin viereinen kirppishän on "Second hand shop" ja se joutsensillan kupeessa oleva on "Paljekirppis" :-)

se on oikeesti ja se osoite on,
        Lippitie 1, 90530 Oulu, puh.(08)8828288
        www.secondhandstore.fi

Itse ostin sieltä sohvakaluston ihan sattumalta kun oli niin halpa, nahkainen ilman minkäänlaista vikaa, ja oli vielä kaiken lisäksi puhtaat.
        Hinta oli 160€ Sohva ja 2 tuolia (aitoa nahkaa). Piti ottaa vaikka en edes tarvinnu:-)

• Treasure kirjoitti:

se on oikeesti ja se osoite on,
        Lippitie 1, 90530 Oulu, puh.(08)8828288
        www.secondhandstore.fi

Itse ostin sieltä sohvakaluston ihan sattumalta kun oli niin halpa, nahkainen ilman minkäänlaista vikaa, ja oli vielä kaiken lisäksi puhtaat.
        Hinta oli 160€ Sohva ja 2 tuolia (aitoa nahkaa). Piti ottaa vaikka en edes tarvinnu:-)

ONKO SUNNUNTAISIN OULUSSA KIRPPARIT AUKI?
        JOS ON OSOITTEITA?

• Lapinpaula
        Paulae kirjoitti:

ONKO SUNNUNTAISIN OULUSSA KIRPPARIT AUKI?
        JOS ON OSOITTEITA?

Täällä osoitteita ja aukioloaikoja
        http://tinyurl.com/5o4gd

• varkaita on

Juu aina mukaavaa myydä mut varastamine ikävää, Ei silmät riitä,

T: silmävammane

• omena

Kuulin että oulussa on pari tosi hyvää kirpputoria,mistä löytää usein hyviä rock- ja hippivaatteita. :) Osaako kukaan kertoa missä ne sijaitsee ja minkä nimisiä ne liikkeet on? Olisin todella kiitollinen jos joku tietää..

• Maupeli
        omena kirjoitti:

Kuulin että oulussa on pari tosi hyvää kirpputoria,mistä löytää usein hyviä rock- ja hippivaatteita. :) Osaako kukaan kertoa missä ne sijaitsee ja minkä nimisiä ne liikkeet on? Olisin todella kiitollinen jos joku tietää..

Itse olen huomenna viemassa gootahtavat/rockahtavat vaatekappaleeni Alppi-kirppikselle, mutta monesti yllattavia loytoja tekee Helluntaiseurakunnan kirpparilla Heinapaassa, imho... Ehka paras ton tyyppisia vaatteita myyva kirppis oli Tahtitori, mut se lopetti kun omistaja lahti hauveleineen mualimalle.

• Ritu

Hei,
      Mulla on ollut kirpparilla pari kertaa viikkopöytä ja kerrasti myin itse. Viikkopöytäsysteemissä toisella kertaa kauppa kävi ja toisella jouduin maksamaan! Lisäksi yhdet lasten kuoma kengät varastettiin! Itse myymällä vaatteet ei mennyt, palapelit ja videot kyllä ja yhdet luistimet kengät. Joka tapauksessa tulos oli /- eli onko järkeä tuhlata aikaansa moiseen? Lisäksi tavaran pitäis olla uudenveroista ja sen pitäis saada alle puoleen hintaan? Mitä siis pitäis myydä niin et sais edes pöytäpaikan maksuun "tuotolla"?

• enr

ompa tosi ikävä maine tällä paljekirppiksellä kun tämä iso täti täältä kaikki tavarat ostaa jälleenmyyntiin

• Crrry

Tuo oli kyllä todellinen pettymys. Olin viemässä sinne vaatteita, mutta jäi kyllä viemättä, kun katsoi niitä paikkojen kokoja. Eihän siihen saa mahtumaan kuin muutaman isomman vaatteen tangolle ja se on siinä! Sitten kun luulin löytäneeni isomman tangon, se olikin puolitettu jollain hiton maalarinteipillä..

Pettymys :( Muutenkin näytti likaiselta ja epäviihtyisältä. Oon tottunut aika hyvän kokoisiin myyntipaikkoihin, johon mahtuu ihan jotain viidenkymmenen sentinkin vaatteita niin ettei jää miinukselle.

• namo

Tosi harmittavaa että palje kirppiksellä tämä iso täti sisään ostaja vie pöydistä halvat tavarat ja vie toiselle kirpputorille myyntiin ja vielä kehtaa kyselläkkin myyjiltä että tuotko astioita myyntiin ja milloin tuot istua tököttää baarin pöydässä ja kun uusi myyjä tulee niin heti kärryjen kanssa perään jemmailee tavarat kassan taakse hakeakseen toiselta kirppikseltä päivän tuoton että saa maksettua ostoksensa.

• auringon__kukka

Olen 19-vuotias opiskelija ja teen viikottain löytöjä paljekirppikseltä, muotivaatteita ja kenkiä yms.. ja olen melkein joka kerta nähnyt tämän ison tätin siellä kärrynjensä kanssa tyhjentämässä muiden pöytiä ja sattumalta kerran näin hänen vievän ne alppilan kirpputorille, siellä ne olivat melkein PUOLET KALLIIMMALLA. Miten joku etes kehtaa!!!!? todella törkeää!

• on muuttanu
        auringon__kukka kirjoitti:

Olen 19-vuotias opiskelija ja teen viikottain löytöjä paljekirppikseltä, muotivaatteita ja kenkiä yms.. ja olen melkein joka kerta nähnyt tämän ison tätin siellä kärrynjensä kanssa tyhjentämässä muiden pöytiä ja sattumalta kerran näin hänen vievän ne alppilan kirpputorille, siellä ne olivat melkein PUOLET KALLIIMMALLA. Miten joku etes kehtaa!!!!? todella törkeää!

onko kellään tietoa mihin? Se rakennus missä se oli, menee maan tasalle. Mihinhän se mahtaa sitten siirtyä. On se noista kirpputoreista ollu kieltämättä kaikkein kaoottisin... tosin sitä on se keskustan Second hand storekin. Paljekirppis ja Alppis store on ihan mukavia paikkoja kierrellä :). Itekin miettiny, että se ois ihan hyvä tapa hankkiutua tavaroistaan eroon kun veis ne kirpputorille myyntiin, mut sit miettiny että mahtaako niistä saada myyntituottoa edes sen vertaa että se pöydän vuokraus hoituis sillä rahalla. Ja totakin miettiny, että miten suuri riski siinä sitten on, että kun viet jotain myyntiin niin joku menee ja källii sen tavaran :(. Joissain tavaroissa saattaa olla hieman hinta tuhan korkea. Itse tulee koriste-esineitä ja kauniita astioita katseltua. Ja jos maljakon hinta on monta kymppiä, niin siinä vaiheessa meinaa jalat lähtee alta :). En tiedä mahtavatko mennä kaupaksi, mutta meikäläiseltä jää ainakin hyllylle odottelemaan jotakin toista ostajaa. Pohjolan kirppiksellä just oli sellanen ihana sinilasinen maljakko, jossa oli jotain valkoisia kuvioita, mitähän se makso... oisko ollu 30e. Katselin sitä useammalla kerralla siellä käydessäni, mutta hinta vaan ei laskenut :). Onhan se selvä jos kristallia on, niin sitten kova hinta mutta liekö se semmosta oli. Hmmmm... alkaa tuntumaan että olispa kiva päästä pyörimään kirpputoreille ;D no jospa viikonloppuna. Hyviä löytöjä!

• on muuttanut
        on muuttanu kirjoitti:

onko kellään tietoa mihin? Se rakennus missä se oli, menee maan tasalle. Mihinhän se mahtaa sitten siirtyä. On se noista kirpputoreista ollu kieltämättä kaikkein kaoottisin... tosin sitä on se keskustan Second hand storekin. Paljekirppis ja Alppis store on ihan mukavia paikkoja kierrellä :). Itekin miettiny, että se ois ihan hyvä tapa hankkiutua tavaroistaan eroon kun veis ne kirpputorille myyntiin, mut sit miettiny että mahtaako niistä saada myyntituottoa edes sen vertaa että se pöydän vuokraus hoituis sillä rahalla. Ja totakin miettiny, että miten suuri riski siinä sitten on, että kun viet jotain myyntiin niin joku menee ja källii sen tavaran :(. Joissain tavaroissa saattaa olla hieman hinta tuhan korkea. Itse tulee koriste-esineitä ja kauniita astioita katseltua. Ja jos maljakon hinta on monta kymppiä, niin siinä vaiheessa meinaa jalat lähtee alta :). En tiedä mahtavatko mennä kaupaksi, mutta meikäläiseltä jää ainakin hyllylle odottelemaan jotakin toista ostajaa. Pohjolan kirppiksellä just oli sellanen ihana sinilasinen maljakko, jossa oli jotain valkoisia kuvioita, mitähän se makso... oisko ollu 30e. Katselin sitä useammalla kerralla siellä käydessäni, mutta hinta vaan ei laskenut :). Onhan se selvä jos kristallia on, niin sitten kova hinta mutta liekö se semmosta oli. Hmmmm... alkaa tuntumaan että olispa kiva päästä pyörimään kirpputoreille ;D no jospa viikonloppuna. Hyviä löytöjä!

Tänään olin Oulussa pitkästä aikaa kirpparikierroksella ja se entinen Pohjolan kirppis on nyt Realisointikeskuksen kanssa samoissa tiloissa sieää samalla alueella Prisman takana.Joutsen sillalta tullessa toinen risteys vasemmalle ja siellä se on.

• Real K
        on muuttanut kirjoitti:

Tänään olin Oulussa pitkästä aikaa kirpparikierroksella ja se entinen Pohjolan kirppis on nyt Realisointikeskuksen kanssa samoissa tiloissa sieää samalla alueella Prisman takana.Joutsen sillalta tullessa toinen risteys vasemmalle ja siellä se on.

Haluaisin oikaista väärinkäsityksen, että Realisointi-Keskuksen yhteydessä oleva kirpputori olisi sama kuin Pohjolan Kirppis.Näin ei ole vaan se on Real Krppis,ihan uus kirppari,eikä sillä ole mitään tekemistä Pohjolan kanssa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe