Olen harkinnut Kuopioon muuttamista eläkepäiviksi lähemmäs Pohjois-Savossa asuvia iäkkäitä sukulaisia. Eipä taida kannattaa kokeilla, kun Kuopion touhuja seuraa:
- terveydenhoito ei pelaa, Kelataksit kuskaavat päivystykseen väkeä ympäri maakuntaa, kun alueliitosten myötä lähipalveluita on lakkautettu
- edes rokotuksia ei osata organisoida
- verot ovat korkeita, velka sen kun kasvaa. Kaupungin hankintaosaaminen ja kilpailutus ovat tosi heikkoja
- huumeet ja rikollisuus kukoistavat
- julkinen liikenne etenkin maakunnan reunalla oleviin kuntiin on ala-arvoista. Oman auton hankkiminen ja ylläpito olisivat välttämättömät, jos tarkoitus olisi pitää huolta ympäri maakuntaa asuvista sukulaisista. Kiitos ei!
- ja lopettakaa edes uimahallin altaassa paskominen
Muuttaako vai ei Kuopijoon?
10
496
Vastaukset
- Anonyymi
Keksi parempi trollaus Niuvan asukas.
- Anonyymi
Tämän palstan on vallannut kaikenmaailman kylähullut ja huru-ukot.
- Anonyymi
Suosittelisin sinua harkitsemaan niiden iäkkäiden sukulaistesi pakkosiirtoa sinne onnelaan missä sinä itse asustelet.
- Anonyymi
Onnela on suomalainen draamakomediasarja, joka perustuu ruotsalaiseen Onnea onkimassa (ruots. Solsidan) -sarjaan.
- Anonyymi
Minäpä sitä muutan eläkepäiviksi Pohjois-Savoon..ja nimenomaan Kuopioon. Siellä on koti jo valmiina oottamassa, perintönä saatu. Palveluthan siellä keskittyy Kuopion kaupunkiin, juu...ja itse oon muuttamassa siihen pikkukaupunkiin lähelle. Liitettiin Kuopioon ..mutta kyllä mie siellä pärjään. Ei mulla hirveitä vaatimuksia ole palvelujen suhteen....eiköhän noita jollain konstilla aina tarpeeseen löydy.
- Anonyymi
Mikä pikkukaupunki on liitetty Kuopioon, Kaskinenko?
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
- Anonyymi00019
Puijo
- Anonyymi00020UUSI
UP!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872