Ulkomaalaisen kanssa seksiä.

Anonyymi-ap

Hei, onko miehillä kokemuksia ulkomaalaisista naisista, eli tuntuuko seksi erilaiselle heidän kanssaan?
Itse olen nainen ja nyt harrastin seksiä tummaihoisen miehen kanssa. mulla on kokemusta aika paljon seksistä, mutta vain suomalaisten kanssa ja nyt kun sain tummaa miestä, niin se oli jotain ihan uskomattoman hyvää.
Eli jos on kokemusta toisin päin, niin kertokaa ja kertokaa myös naiset onko tummat miehet aina näin hyviä...

22

1986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo sompun yms. musumanskan kanssa on varmaan hankalaa jos siihen tilanteeseen pääsee edes!
      Ympätilrikattu ns. emätin on erikoisuus josta eivät he itse nauti puhumatta jos yhdyntää hakevat!
      Nuoren kokemattoman naisen seksielämän alku ja synnytykset ovat vaikeita!
      Ja suureksi osaksi he itse ovat tämän valinnan edessä joko pakotettuina sekä perinteen ja heimon miesten tahdon mukaan!

    • Anonyymi

      No naisena voin kommentoida että kyllä tummat miehet ovat hyviä. Ovat isoja ja kestäviä ja ottaa naisen tarpeet huomioon.
      Eka kerta tumman kanssa jännitti. Mutta sen jälkeen oon ollut useiden miesten kanssa ja huh!

      • Anonyymi

        Tarkoittaako 'tumma" normaalia tummaa kuten Suomessa ymmärretään myös mustalaiset ovat "tummia yleensä. Ts. "n- "eli mula-"- mustaa eli likaisen tms. ruskeanpi pintaista ilm. miestä?


        Saahan sitä nussia kun muistaa ettei tee lisää mula- olentoja!


      • Anonyymi

        No on kyllä mukava olla. Kyllä ne on kaveruksia ollut keskenään ketkä ovat käyneet panemassa minua. Ja minä tyttö tykkään siitä. Ja kyllä on myös suomalaisia ollut myös.. Joten kokemusta löytyy laidasta laitaan..


    • Anonyymi

      Ollut siinä noin 39kpl kanssa. Ja Suomen tyttöjä suunnilleen saman verran. Omistan suhkot ison ja osaan käyttää ja esileikit. Jos en tietäisi niin ei ole eroa minkä maalainen. Vaan miten on ollut niinku ennen sitä ja ollut hauskaa on sekin yksi puoli asiassa. Toiset makaa paikalla kuo kuolleena. Toiset taas ovat villejä.. . Näin Se on ollut missä vaan

    • Anonyymi

      No on tullut naitua vähän kaiken rotuisia ja laisia naisia laidasta laitaan. Ei siinä ole värillä/ rodulla mitään tekemistä. Kaikista löytyy niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia. Paras ja ikimuistoinen kokemus kuitenkin Suomi neidon kanssa ja vieläpä ekatapaamisella. Terveisiä vaan Minka Maarialle

      • Anonyymi

        Niin,eikös se kaikilla ole lohen punainen kuten sanonta kuuluu..?🙂


    • Anonyymi

      Olen päässyt panemaan mustaa naista, sellaista kolmekymppistä. Samanlaista se oli muuten kuin valkean kanssa, mutta sperma mustalla iholla on kyllä kiihottava näky.

    • Anonyymi

      Pientä kiinalaista kun panin se hoki kokoajan jyi, jyi, jyi.

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

        Sinähän se peräkammarin luuseri eunukki sen tiedät.


    • Anonyymi

      Nuorempana tullut pantua kolmea thai naista ja ei se eroa juurikaan,vaikka olisi kotimainen nainen.M47v

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki buaahaa

        Eipä kait sulla muutaa ajankulua nivanniemellä olekkaan spede.


    • Anonyymi

      Ääh. Itse olen koko ikäni lähinnä saanut juosta kiimaisia naisia karkuun. Nyt olen jo päälle viiskymppinen enkä tähän päivään mennessä tiedä miksi kaikki naiset aina piirittää mua. Tiedän että olen aika urheilullinen ja naama on aika nätti mutta niin on monella muullakin. Aina on ollut naisia ympärillä vaivaksi asti. En osaisi naista iskeä, kun ei ole koskaan tarvinnut. Hankalaa in ollut seurustelukin aina kun kaikki luulee että petän kun naiset huutelee ikkunan alka ja laittaa viestejä postilaatikkoon ja asunnon oven ali. Jos johonkin olen kyllästynyt niin niistä ovikelloa soittelevista olen yleensä jonkun paremman näköisen valinnut. Hevibändissä joskus soittelin skebaa, mutta kaikki alkoi jo paljon ennen sitä. Mulla on noita kumppaneita jostain syystä riittänyt. Itse olen äidin puolelta erittäin tunnettua ja kansainvälistä kauppiassukua. Isän puolelta lähinnä tyhmä hurri. Jos noista muutamasta sadasta mieluisemmasta kumppanista jotain sanottavaa on, niin kyllä ne kääntyy suosikeiksi nämä aasian, japanin, kiinan ja korean tytöt ja toinen ryhmä jotka ovat rakastajina huomattavadti suomalaisia mukavempia nämä sfrijan tummat naiset. Ei sillä etteikö joitakin aika upeita lähi-idän ja jopa ihan eurooppa venäjän akselillakin löytyisi. Mutta jos olisin rasisti niin kyllä afrikkalaiset ja aasialaiset naiset ajaa ohi eurooppalaista sellaset jotakuinkin tuhat-nolla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomalaisten lisäksi norjalaista, virolaista, saksalaista, italialaista, ranskalaista., thaimaalaista. Thaikkupimppi oli näistä ainoa joka oli erityinen herkku, mutta tyttö olikin profi. Muut aika samanlaisia keskenään, joku väljempi, joku vähän tiukempi.

    • Anonyymi
    • Kiinnostaako seksiä ulkm kanssa?

    • Anonyymi

      Ukrainalainen nainen on ollut kaikista paras. Erittäinen naisellinen. Kiihkeää seksiä.

    • Anonyymi

      Olin neljä vuotta virolaisen kanssa joka oli kaksitoista vuotta nuorempi.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe