Ahdistuneisuus heikentää oppimiskykyä ja heikentynyt oppimiskyky ahdistaa. Jos me saamme kansalaisia ahdistumaan, me heikennämme heidän työkykyä ja sopetumiskykyä muutoksissa. Oppimiskyky ja oivaltaminen ovat sama asia niin kauan kun opetettu vastaa todellisuutta. Ahdistuneisuus vaikuttaa myös läheisiin.
Tämä oli kritiikkiä Hallituksen sosiaaliturvan leikkaamisella ja alimman sosiaaliturva ehdollisuudelle.
Ahdistunut ei työllisty
8
328
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvä kommentti. Pitää täysin paikkaansa. Leikkaukset ahdistavat minuakin ja vaikuttaa työkykyyn ahdistaa, tulee unettomuutta, toivottomuutta, turhautumista... Leikkaukset ei lisää työpaikkoja, eikä paranna omaa tulannetta vaan huonontaa asioiata
- Anonyymi
No, on vaikka mitä mieliala pillereitä joita lääkärit voi syöttää sulle ja testailla et kokeillaampa tätä ja sitä
- Anonyymi
Sitä kutsutaan koekaniinina oloksi.
- Anonyymi
Ei anna jos ei halua. Lääkäreillä ei ole mitään syytä edistää työllisyyttä ja säästää terveydenhuollon kustannuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei anna jos ei halua. Lääkäreillä ei ole mitään syytä edistää työllisyyttä ja säästää terveydenhuollon kustannuksia.
He kun haluavat pitkiä potilas-lääkärisuhteita
Opiskelijatkin jo hehkuttavat tätä.
- Anonyymi
Ahdistunut ei myöskään kumppania löydä.
Ahdistunut Mies- Anonyymi
Tai no naiset löytää mutta olenkin mies joten en tule koskaan saamaan kumppania en edes mihinkään kevyempään suhteeseen. Ahdistaa ja vituttaa, masentaa lisäksi. Taas valvon koko yön kun en saa unta millään.
Ahdistunut Mies
- Anonyymi
Sähköhoito auttaa ahdistukseen
Toki ensin terapia jakso
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559