Virkamiehet. nuo yhteiskunnan. syöpäkasvaimet

Anonyymi-ap

Virkamiehiksi päätyvät ne, jotka eivät kelpaa yksityiselle sektorille. Kieroon kasvaneita:
Keravan kaupunki osti Matti Vestmanin yhtiöltä palveluja ja keppejä kymmenillä tuhansilla jo vuonna 2019 ilman kilpailutusta. Kaikkiaan Kerava on maksanut Vestmanin yhtiöille yli 200 000 euroa viime vuosina.

38

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KYLLÄ,TOTTA PUHUT,KIUSAA TEKEVÄT,TAVALLISEN IMMEISEN ELÄMÄÄ VAIKEUTTAVAT,KIUSANTEKO AINA MIELESSÄ,KAIKEN PAHAN ALKU,JUONIA PUNOVAT,POMPOTTAVAT

    • Anonyymi

      SYÖPÄKASVAIN KASVAA KASVAMISTAAN EI TEPPOSET TOIMI VIRKAMIES AINA OIKEESSA

    • Anonyymi

      Ja tämä väite on tieteellisesti tutkittu? Mitenkähän lienee asian laita muissa ammateissa? Virkamiehet ovat toimialoiltaan ja lukumäärältään ison iso joukko. Eikä virkamieheksi kuka hyvänsä pääse, vaikka hinkuisi. PS. Virkamiehet ovat eläkeläisiksi tultuaan erityisen mukavia.

    • Anonyymi

      Juu, kallis paskaloisrälssi - virkamiehet.

      • Anonyymi

        Olen virkamies (nykyisin varanhaltija) ja ihan helvetin ylpeä siitä. Palkkaa päälle 7000/kk.
        Mitä vittua te oikein vingutte? Sitäkö kun ette tulleet aikoinaan käyneeksi kouluja? Omapahan on syynne.


      • Anonyymi

        Kommunistin puhetta tämä.


    • Anonyymi

      Pyrkyreitä pikkukymppejjä pätevät kunnon johtaja on eri maata yleensä ison firman voi olla omistaja on oikeudenmukainen tiukka reilu kun taas virkamies on renki kaikki nousee päähän kun tarpeeksi tyhjä pää.

    • Anonyymi

      Luin ensin, että viinamiehet. Mutta enemmänhän viinamiehet veroja maksavat

    • Anonyymi

      Ilman virkamiehiä asuisitte vielä maakuopassa. Vaikka enhän minä tiedä vaikka asuisitte vieläkin...

    • Anonyymi

      Asuttais paremmin olis vapaampaa rakentaa ym.tärkeät kravatti pellet myös firmojen epäpätevät pikkukympit.

    • Anonyymi

      Epäpätevät kravatti ja pikkukympit JNS tunnetaan kultasormi mittarimato autokuski töppönen kiero Kiiskinen ym

      • Anonyymi

        Jns tunnetaan...hah. Ihan kuin tuntisit virkamieskoneistoa laajemmaltikin. Ei se virkamiesten vika ole jos et saa ajokorttia tai omaa asuntoa. Turha tyhmyydestäsi on muita syytellä. Itse kusit kenkääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jns tunnetaan...hah. Ihan kuin tuntisit virkamieskoneistoa laajemmaltikin. Ei se virkamiesten vika ole jos et saa ajokorttia tai omaa asuntoa. Turha tyhmyydestäsi on muita syytellä. Itse kusit kenkääsi.

        Virkanilkki ilmestyi paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkanilkki ilmestyi paikalle.

        Tervehdys sinulle, virkanilkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkanilkki ilmestyi paikalle.

        isäsi tuli kotiin?


    • Anonyymi

      Näitä tänäpäivänä riittää korven kasvatteja koko porukka menisivät takaisin

    • Anonyymi

      Paskamaassa on paljon kieroja hyväveli sullemulle ja kaverille kans verorahoilla resuavia epäpäteviä tolloja joilla ei ole minkäänlaist vastuuta yhtikäs mistään. Nollia.

    • Anonyymi

      Joensuussa johtavat virkamiehet ovat poliittisesti korvamerkittyjä.
      He voivat tällöin esitellä asiat haluamallaan tavalla ja varsinkaan se
      oma poliittinen taustaryhmä ei koskaan kyseenalaista mitään heidän
      esityksistään.
      Onko kukaan kuullut että esim .demarit olisivat olleet poikittain yh-
      dessäkään Juhani Meriläisen tai Kari Karjalaisen tekemässä vaikka
      kuinka päättömässä esityksessä ?

    • Anonyymi

      Ihmisten kanssa pitää opetella tulemaan toimeen. Pelkkä urahtelu ja muu sonnan suoltaminen kuuluu... noh... erään nilkin mielestä liikenneympyröihin.

    • Anonyymi

      Missäpäin Joensuuta on Kerava?

      • Anonyymi

        erehdyin eilen kun olin niin kovasti juovuksissa. piti kirjoittaa Kerava-palstalle, sorry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erehdyin eilen kun olin niin kovasti juovuksissa. piti kirjoittaa Kerava-palstalle, sorry

        Tuskinpa asia olisi selvinnyt sielläkään.


    • Anonyymi

      Joo ei virkamieheksikään kaikista ole. Joidenkin on tyytyminen vain heitä nälvimään kun muuhun ei kyvyt riitä.

    • Anonyymi

      Suomalainen virkamies on maailman paras keksintö.

      • Anonyymi

        Tuoko on parasta mitä tiedät🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko on parasta mitä tiedät🤣🤣🤣

        Kuule hymiöpelle. Mistä päättelit että tuo on hänestä parasta minkä hän tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule hymiöpelle. Mistä päättelit että tuo on hänestä parasta minkä hän tietää?

        Niinpä. Kiitos puolustamisesta anonyymi.


    • Anonyymi

      Miten nämä kaikki kunnille tulevat tarjoukset järjettömän kalliita? Onko se jo valmiiksi setelipino määritelty jaettavaksi "kavereitten" kesken? Ei tarvii olla kuin jotkut lankuista tehdyt 10m korkeat kuntoportaat niin hinta 40000ekua. Samalla taktiikalla mutta jättisummalla jäähalli remontissa lypsetään Joensuuta, hinta tietenkin kymnenkertainen Keravan keppeihin verrattuna.

      • Anonyymi

        KORRUPTIO


    • Anonyymi

      Ite olen huijari kusetan ym.ainut pelko että joku teurastaa

    • Anonyymi

      Onhan jäähallista urakka tarjous jätetty.lisätyöt on erikseen.yit se on joka häviää jos häviää.jos eivät juotata kaupunginherroja sitten veronmaksajat maksavat

    • Anonyymi

      YIT teki areenan aikoinaan oli ongelmia.

    • Anonyymi

      Eiköhän tää ole yksin Kirsi Rontun korruptiota, kokoomuslainen, painon nostaja ostaa tietenkin ylihintaan vanhalta kaveriltaan. Kaikkien muiden kuprujensa hyvä veli systeemiin
      Nsä hyvin sopiva asia. Tämänkin hän saa siirrettyä jonkin palkollisensa viaksi. Koskakohan keravalaiset heräävät. No eivät ilmeisesti ikinä.

    • Anonyymi

      Virattomiin pyrömaanit
      Hallinto
      Trafi
      Tulli
      Poliisit
      Mepit
      OikeosLaitos
      Tilastokeskus
      Tukitukias porukat
      Politiikan veivaajat kautta maan
      Yle

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe