Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

Anonyymi-ap

Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi.
Ystävyys- ja perhesuhteet heikkenivät ja vietin täällä melkein kaiken vapaa-aikani. Jälkikäteen mietittynä nyt hävettää silloinen käytökseni, luulin ja oletin vilpittömästi että useimmat näistä palsta-aloituksista koskevat juuri minua. Lisäksi kuvittelin myös että mua seurataan ja vainotaan, niitä aistiharhoja oli paljon.
Tämä palsta veti mua yhä syvemmälle ja kauemmas todellisuudesta.

Nyt minulla on lääkityksenä Risperidon, ja elämä tuntuu taas hymyilevän. Toivon teille jokaiselle ihanaa kevättä, minä olen parantumisen tiellä. Rauhaa ja rakkautta jokaiselle Neiti Kevätheinältä.

187

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää vointia edelleen. Tämä paikka vaatii tosiaan sen, että on paljon muutakin elämää ja vahva psyyke. Jos on ainoa paikka jutella muiden ihmisten kanssa, voi olla vaarana, että todellisuudentaju alkaa hämärtyä.

      • Anonyymi

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.

        Kyllähän tuota tapahtuu ihan oikeastikin. Itsekin tarkistuttaut niin pääni kuin myös muut asiat kuten esim. laitteeni ja on aivan selvää oikeaa stalkkausta ja vainoamista ja paljon muutakin.

        Pää todettiin terveeksi. Laitteet ja tilit ei niinkään. Jokaiselle tilille on menty. Tähän liittyy aivan älytön määrä niitä tekoja ja nythän niitä selvitetään. Myös siksi pakko roikkua täällä ja myös muistakin syistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.

        Oon pahoillani jos sulla on ollut noin että
        olitkin kuvitellut.
        Tai miten sen nyt ottaa että onko hyvä vai huono.

        Hyvä tietysti jos mitään ei oikeesti tapahtunut,
        Ja sait apua itsellesi.
        Huonompi sit se että jos olitki oikeessa,
        Ja nyt oot väärästä syystä lääkittynä..

        En halua mitenkään loukata tai vähätellä sua tällä..



        Toisille täällä kyllä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen tuota.

        Eikä ole mitään harhailua, kuvittelua,
        tai sellaista.
        Tai sit on aika paha joukko psykoosi menossa
        Monessakin suunnassa..

        Omassa tapauksessa tätä "joukko psykoosia"
        on monellakin paikkakunnalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota tapahtuu ihan oikeastikin. Itsekin tarkistuttaut niin pääni kuin myös muut asiat kuten esim. laitteeni ja on aivan selvää oikeaa stalkkausta ja vainoamista ja paljon muutakin.

        Pää todettiin terveeksi. Laitteet ja tilit ei niinkään. Jokaiselle tilille on menty. Tähän liittyy aivan älytön määrä niitä tekoja ja nythän niitä selvitetään. Myös siksi pakko roikkua täällä ja myös muistakin syistä.

        Toivon että asiasi ja elämäsi selkiintyy, oli kyseessä sitten mikä vain. En halunnut hyökätä ketään kohtaan, kerroin vain omakohtaisen tarinani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota tapahtuu ihan oikeastikin. Itsekin tarkistuttaut niin pääni kuin myös muut asiat kuten esim. laitteeni ja on aivan selvää oikeaa stalkkausta ja vainoamista ja paljon muutakin.

        Pää todettiin terveeksi. Laitteet ja tilit ei niinkään. Jokaiselle tilille on menty. Tähän liittyy aivan älytön määrä niitä tekoja ja nythän niitä selvitetään. Myös siksi pakko roikkua täällä ja myös muistakin syistä.

        Voihan S...... sentään...

        Kuin tuttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että asiasi ja elämäsi selkiintyy, oli kyseessä sitten mikä vain. En halunnut hyökätä ketään kohtaan, kerroin vain omakohtaisen tarinani.

        En ottanut sitä hyökkäyksenä, mutta kiitos kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut sitä hyökkäyksenä, mutta kiitos kuitenkin.

        Mitä järkeä on iso mies kirjoitella taulapäitä varten tällaista saagaa yksinään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä on iso mies kirjoitella taulapäitä varten tällaista saagaa yksinään?

        "Mitä mies sitä ja mitä mies tätä?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä mies sitä ja mitä mies tätä?"

        Oletko jotenkin stressaantunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.

        systerisi vai, siskolla ei ole ollut mitään tekemistä sun kaa! Jos ne pitäis siellä sua vielä muutaman kuukauden, tunnustat olevan harhainen!


      • Anonyymi

        Luuletko ehkäpä et erota todellisuutta fiktiosta jos asia on noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.

        EI KUN SÄHKÖPOSTEJA HAKKEROIDAAN ERITYISESTI USKONTOLAHKOT JA KIRJASTON KONEET mediat ja kiusaaminen on sitäkin että tulee anna rahaa kerjuuta tai vaatimuksia tai kuvasi menee nettiin julkisesti. Olet jättänyt kirjaston koneella poistamatta tunnus sanat selaushistorian sivun auki tai joku on nähnyt tunnus sanasi. Et oikeasti ole mikään hullu tätä tapahtuu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.

        On arabiataustaisia sekä uskoisia jotka seuraa ostareilla erittäin paljonkin seuraa ne epäilee kaikkia kaikesta koska arabit sotii keskenään ja täällä ne elää kuin olisivat siellä. Et ole hullu. Puhelimia kuunneltiin eniten yhteen aikaan näissä arabia venäjä NATO ja uskonnot asioissa. Lankapuhelimissa ääni kiersi metallisesti tai kaikui kovasti korvaan. Google taas äänittää kuuntelee älyissä. Yritykset äänittää puheita myös.Jotkut arabimiehet taas seuraa naisia ja laittaa puhelimiin seuranta sirut ohjelmat jopa mopoihin on laitettu ja vaatteisiin. Kännykän voi paikantaa numeron perusteella mutta lähinnä sovelluksen kautta sen saa pois päältä älykännystä PALAUTA ALKUPERÄISET asennukset kohdasta. Katso itse mitä sovelluksia puhelimesi on ladattu.Uusissa taloissa missä on langattomat kuuluu puheet läpi seinän kun puhut puhelimessa ja venäläisiä on tunkeutunut asuntoihin myös saunaan.Kirjaston koneilla on sekä arabit kiina että venäläiset. Et ole hullu. Meillekin tuli sähkikseen rahanpyyntö sivuja nyt ei avata enää ollenkaan sähkistä. Älyyn voi tulla textaria huijaustextareita älä avaa niitä liitteitä. Me tiedetään eräs hakkeri ryhmä venäläisiä itähelsingin suunnalta ja jakomäestä heillä on linja Viroon venäjän porukkaan tiedetään nämä KOPLIN joukot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota tapahtuu ihan oikeastikin. Itsekin tarkistuttaut niin pääni kuin myös muut asiat kuten esim. laitteeni ja on aivan selvää oikeaa stalkkausta ja vainoamista ja paljon muutakin.

        Pää todettiin terveeksi. Laitteet ja tilit ei niinkään. Jokaiselle tilille on menty. Tähän liittyy aivan älytön määrä niitä tekoja ja nythän niitä selvitetään. Myös siksi pakko roikkua täällä ja myös muistakin syistä.

        Suomi 24 oli ennen venäläisten rikollisten vakooja porukan ja huume mutta nykyään arabit loistaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut sitä hyökkäyksenä, mutta kiitos kuitenkin.

        Afrikkalaiset taitaa miehittää myös nettiä aika paljon päivittäin. Ja mediat kerää tietoa kaikista toimittajat siis mitään mielipidettä ei saisi olla kuin heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut sitä hyökkäyksenä, mutta kiitos kuitenkin.

        Meillä ovikelloa soitti venäläinen nainen pyysi päästä yöksi. No yöllä herättiin ja mitä hän teki. Sulloi meidän tavaroita reppuun ja menossa kahvimuki juuri myös oli ottanut meidän laskuja eteisestä mukaan että meille tuli myöhästymislaskua ja ilmeisesti he väärentää niihin omia tilinumeroitaan ! Älkää maksaako kahteen kertaan tai tutkikaa edellisestä laskusta onko sama tilinumero. Näitä huijauksia on aina ollut. No tämä jahvejehova tyyppi soitti meidän kännykällä Venäjälle Pietariin kuulkaa yöllä.Et mitä vakoilun ja varkaiden asialla liikkuviin tulee niin.......näin ne tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä mies sitä ja mitä mies tätä?"

        Miehet arabiasta varastaa naisten rahoja kasseja ja vaatteita jopa huonekaluja myydäkseen niitä lähiöissä tiedetään nämä naiselta näyttävät demonit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikkalaiset taitaa miehittää myös nettiä aika paljon päivittäin. Ja mediat kerää tietoa kaikista toimittajat siis mitään mielipidettä ei saisi olla kuin heillä.

        Yksi seuraaja ryhmä on romanit ne voi rautatie asemalta seurata sua juniin, nainen ajaa tiellä autolla känny yhteys miehiin / naisiin junassa vain varastaakseen sulta pankkikortteja rahaa vaatetta koruja tämäkin on yleistä heillä. Jos tulee pyytämään euroa kadulla lähde pois heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minulle kävi juuri näin. Luulin että minun puhelinta kuunnellaan, sähköposteja stalkataan, seuraamista ja vainoamista. Ne tunteet olivat niin voimakkaita etten erottanut hallusinaatioita enää oikeasta elämästä. Sisko sai suostuteltua minut lääkäriin, ja sitä kautta olen nyt uuden ihanan elämän alussa. Painajainen on poistunut.

        Meidän sähköpostia jaettiin julkisesti ja sen päälle meille tuli huijaus lasku sitten tuli helluntailaisia rahankeruu tilinumeroita Amerikasta Saksasta Norjasta jopa Kanadasta tuli jo siihen aikaan kun Suomi24 oli sähköposti siihenkin näitä. Nykyään ne kai toimii MSN postissa.Elikkä tilinumeroita kannattaa tutkia aina onko oikeita ja mihin ne menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota tapahtuu ihan oikeastikin. Itsekin tarkistuttaut niin pääni kuin myös muut asiat kuten esim. laitteeni ja on aivan selvää oikeaa stalkkausta ja vainoamista ja paljon muutakin.

        Pää todettiin terveeksi. Laitteet ja tilit ei niinkään. Jokaiselle tilille on menty. Tähän liittyy aivan älytön määrä niitä tekoja ja nythän niitä selvitetään. Myös siksi pakko roikkua täällä ja myös muistakin syistä.

        Nigeria gambiasta on joillekin naisille tullut näitä rakastan sinua lähetä rahaa western union bank pyyntöjä. Älkää ikinä antako miehille rahaa ne vie muutenkin naisilta jopa työpaikat vaatteet ja varastavat huumerahoiksi. Yhdeltä vei farkut. Ruuat jääkaapista toiselta kännykän yhdeltä TV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ehkäpä et erota todellisuutta fiktiosta jos asia on noin

        No nykyään lasten kännyköissä on seuranta paikannin ja joskus kuuntelu laite tai vain paikannin. Et kuvittele mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet arabiasta varastaa naisten rahoja kasseja ja vaatteita jopa huonekaluja myydäkseen niitä lähiöissä tiedetään nämä naiselta näyttävät demonit.

        Mine ei varasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nigeria gambiasta on joillekin naisille tullut näitä rakastan sinua lähetä rahaa western union bank pyyntöjä. Älkää ikinä antako miehille rahaa ne vie muutenkin naisilta jopa työpaikat vaatteet ja varastavat huumerahoiksi. Yhdeltä vei farkut. Ruuat jääkaapista toiselta kännykän yhdeltä TV.

        Minulta vietiin kalsarit.


    • Anonyymi

      tämä sun kirjoitus maistuu keväälle ja oikealle elämälle. Saanko kysyä oliko psykoosi sinulle ensimmäinen vai oletko taipuvainen siihen suuntaan? Kuitenkin, mukavaa kevättä ja kesää sinulle.

      • Anonyymi

        Oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen.


      • Anonyymi

        Arabien YouTube vitsitkin on lähinnä vahingon iloa jos joku loukkaa itsensä se naurattaa.


    • Anonyymi

      Jos jollain teillä on kysyttävää minulta, niin vastaan kysymyksiin. T. Neiti Kevätheinä

      • Anonyymi

        Ootko nyt ihan varma että puhut itestäs??

        Jos puhut niin Ootko ihan varma et olit vaan harhoissasi?

        Koska et oo ainoa jolla on noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma että puhut itestäs??

        Jos puhut niin Ootko ihan varma et olit vaan harhoissasi?

        Koska et oo ainoa jolla on noin.

        Olen varma, ketään ei hoideta osastolla kahta kuukautta jos mieli on terve. Nyt minun on hyvä ja varma olla, pääsin pois sieltä ahdistavasta painajaisesta. Elämä tuntuu btaas elämisen arvoiselta.


      • Anonyymi

        Mikä käytöksessä hävetti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma, ketään ei hoideta osastolla kahta kuukautta jos mieli on terve. Nyt minun on hyvä ja varma olla, pääsin pois sieltä ahdistavasta painajaisesta. Elämä tuntuu btaas elämisen arvoiselta.

        No kyllä sitäkin tapahtuu varsinki tälläsessä asiassa...

        Mut onneks kaikki viel selvii kunnolla.
        Saadaan väärät diagnoosit pois joiltain jne.
        Onneksi ollaan keskusteltu asioista ääneen
        sekä selvitettyä jo aika paljonkin asiaa..

        Ja kaiken takana olleet saadaan vastuuseen..

        En halua sekoittaa sun mieltä uudelleen..
        ANTEEKSI!!
        Siks on hieman ristiriitainen tunne kirjoittaa näitä sulle..

        Hienoa oikeesti jos oot saanut ittes kuntoon.

        🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä käytöksessä hävetti?

        Mihin tää liittyy et hävetti?? En aloittaja, mut kiinnostaa miksi haluat et joku tuntee häpeää toisten toimista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää liittyy et hävetti?? En aloittaja, mut kiinnostaa miksi haluat et joku tuntee häpeää toisten toimista??

        Aloittaja itse sanoi, kysykää niin hän vastaa. Mikä siinä käytöksessä hävetti? Psykoosi nimittäin on vakava sairaus, miksi siis hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma, ketään ei hoideta osastolla kahta kuukautta jos mieli on terve. Nyt minun on hyvä ja varma olla, pääsin pois sieltä ahdistavasta painajaisesta. Elämä tuntuu btaas elämisen arvoiselta.

        Mutta masennus taas on sellaista ettei siihen ole mitään lääkkeitä kuten ahdistusta voi lieventää rauhoittavilla niin masis on masis surua murhetta murehtimista elämän ilo vähän vähentynyt ja vitamiinin puute väsyttää liika sokeri.


    • Anonyymi

      Palsta-aloituksista ei voi tietää, ketä ne koskevat. Mutta ihmistä voidaan seurata ja vainota. Kaikki kokemukset seuraamisesta ja vainoamisesta eivät kaikilla aina ole harhoja.

      • Anonyymi

        Tämä juurikin ei ole ei.
        Vaikka sitä kovasti koittavatkin saada aikaan että toinen halutaan sekoittaa..

        Kovin silti pohdituttaa tän aloituksen ajankohta,
        Kun just on ollut nämä asiat taas esillä..


      • Anonyymi

        Juu, jos olisit naisihminen, niin tyhmä olisit jos et pistäisi merkille


      • Anonyymi

        Onhan muslimiehet vakoillut naisia omia ja toisten seurannut kiusannut laittanut kuuntelua seurantaa laitteita. Kerran oltiin pysäkillä joku arabi pitseriamies tuli siihen ensin kuuntelemaan sitten alkoi pelleillä korviensa kanssa laittoi käsiä korviinsa merkiksi hän kuuntelee ja mehän ei olla kuin kristittyjä ja ei ikinä meidän asiat liity heihin eikä kuulu heille ,aivan pähkä hullu pelle.


    • Anonyymi

      Vainoaminen voi olla vaarallista.

      • Anonyymi

        Se ei vain voi, vaan on.
        Tän palstan toimien takia on ihan ihmisiä menetetty..
        Ja yritetty, useampikin ihminen,
        No jotakin mitä ei täällä saa kirjoittaa näkyviin.
        Toiset on niin peloissaan myös ettei uskalla nukkua jne.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ei se ns työnteko ihan niin helppoa heinäntekoa ole kenellekään…


      • Anonyymi

        Se muslimi murhaaja mikä jäi kiinni vaimonsa murhasta Vantaalla oli ottanut Wolt kuskilta vaatteet !!! Ei ollut Wolt kuski seurasi ex vaimoonsa ETTEI KASVA AIKUISEKSI IKÄÄNKUIN aikuiset eroaa kun ei enää ole rakkautta tai on väkivaltaa. AIKUISET. Nämähän käyttäytyy kuin lapset.


    • Anonyymi

      Oletko työelämässä?

      • Anonyymi

        Olen sairauslomalla kuun vaihteeseen asti, sitten takaisin töihin, työskentelen erään kaupungin palkkalistoilla ja teen ulkotyötä. T. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sairauslomalla kuun vaihteeseen asti, sitten takaisin töihin, työskentelen erään kaupungin palkkalistoilla ja teen ulkotyötä. T. ap

        Tämä on mies melkein yhtä hyvä juttu kun se väite, että olet stevari...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mies melkein yhtä hyvä juttu kun se väite, että olet stevari...

        Just näin, paree ois vaan sanoa stevelle, että juu juu hakkasin hakkasin energiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, paree ois vaan sanoa stevelle, että juu juu hakkasin hakkasin energiaa

        Ei lähdetä näillä tiedoilla nääs vääntämään tästä


    • Anonyymi

      Kuka maksoi sun hoidon? Paljon se maksoi?

      • Anonyymi

        Julkisen sairaanhoidon piirissä, maksukatto tuli täyteen ja itse maksoin laskut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisen sairaanhoidon piirissä, maksukatto tuli täyteen ja itse maksoin laskut.

        Kaikki pitää maksaa usein itse ainakin osa kaikesta terveyden hoidosta sen lisäksi että maksaa tuloistaan terveyden hoito maksun ja verot.


    • Anonyymi

      Millä osastolla?

      • Anonyymi

        Psykiatrinen osasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatrinen osasto.

        Et sitten ole hän. Täälä päin ollaan psykoosi osastolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole hän. Täälä päin ollaan psykoosi osastolla.

        Kyllä ne ihan psykiatrisia kaikki ovat,
        Sitten on eriteltyinä jossain vielä tyyliin a, c jne.. taikka 1 ,5, tms..
        Ikinä en ole ennen kuullut ainakaan pelkkää psykoosi osastoa..
        En siis väitä ettei sellasta olisi,
        mut en ole kuullut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole hän. Täälä päin ollaan psykoosi osastolla.

        Eipä taida olla monologimies missään sellaista osastoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatrinen osasto.

        Onhan totuus ettei mitään psyyke ole olemassa. On tunteet ja opetukset ja kokemukset sekä järki ja sielu. Tunteet ei tule päästä. Kirjoita paperille mikä on totta mikä valhetta muiden medioiden tuttavien tai taiteen mikä tuottaa valhetta illuusioita. Jos on joku synti mikä painaa kirjoita se paperille ja selvitä asia. Sen sijaan että syö huumeita voi selvittää asioita puolet on kuviteltu pelkoa valhetta puolet totta joten etsi tämä totta puoli.


    • Anonyymi

      Otettiinko oikein sydänkäyrät ja kaikkee?

    • Anonyymi

      Hienoa että olet saanut apua ja hyvää kevättä sinulle. Jätä omaan arvoonsa nuo epäilijät ja lietsojat. 🥰

      • Anonyymi

        Sairaana ollessani olisin varmaankin pahoittanut mieleni näistä, mutta nyt ymmärrys on taas normaalilla tasolla eikä vaikuta minun mieleeni muuten kuin että nyt hymähtelen täällä :D


    • Anonyymi

      Miksi pitää trollata vakavalla asia?

      • Anonyymi

        Koska miespuolisella aloittajalla on selkeästi katkeruutta naisia kohtaan. Onko sinulla?


    • Anonyymi

      Toivottavasti et troIIaa. Kyllähän se huomaa, että osa on täysin sekaisin ja luulee kaikenlaista. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        En trollaa vaan tahdoin kertoa miten minulle kävi. Mielenterveysongelmat ovat vakava asia mutta niihin on olemassa apua. Minä en olisi päässyt psykoosista irti ellen olisi mennyt hoitoon. Ne aistiharhat tuntuivat niin todelliselta, etten oli päässyt parantumaan ilman oikeaa lääkitystä. Psykoosi paranee hyvin harvoin itsestään, käy juuri päinvastoin eli se vain pahenee ilman hoitoa, ja saattaa päättyä hyvin vakaviin seurauksiin.


    • Anonyymi

      Ei se mitään.
      Kukaan ei huomannut poissaoloasi.
      Ei täällä huomaa.
      Paranemista kaikilla palstaharhoista kärsiville.

      • Anonyymi

        Ikävä-palsta vaarantaa terveytesi⚠️🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä-palsta vaarantaa terveytesi⚠️🤣

        Niin kävi vissiin parille…🙄


    • Anonyymi

      Neiti kevätheinälle ihanaa kesää ja toivotaan ettei neiti kevätheinä ei löydä enää itseään palstalta. Eikä neiti kevätheinä kirjoita palstalle muista, ettei käy samoin.

      • Anonyymi

        Jossain puistossa joku varasti jonkun kassin ja rahat niin uhri masentui tästä joten älä masennus muiden pahuudesta.


    • Anonyymi

      Paras ystäväni ajautui psykoosiin ja osastolle. Siihen liittyi suuruusharhaa ja suuria vainoamisen tunteita. Riitauduimme psykoosin aikana, koska en pystynyt olla hänen seurassaan. "Palattuaan maanpinnalle" ymmärsi kyllä minua ja ratkaisujamme kaveriporukalla. Saatiin kaikki puhuttua. Psykoosin jälkeinen masennus oli paha.. Teki lopulta itsemurhan :(

      • Anonyymi

        Te siis oikeasti vainositte hänet itsemurhaan asti ( kiusata).


    • Anonyymi

      Hyvää kevättä Neiti Kesäheinälle! Kiitos, että jaoit kokemuksesi.

      Miltä psykoosi tuntui? Alkoiko se masennuksesta?

      Suvussani on bipolaarihäiriötä ja on ollut ihmisiä hoidossa sairaalassa.

      • Anonyymi

        Psykoosi alkoi pikkuhiljaa. Ajatukset alkoivat pyörimään hyvin pitkälti yhden tietyn asian ympärillä, ja siihen nivoutui kaikki sairastamisen oireet. Luulin että kaikkia kanavia esimerkiksi puhelinta, tietokonetta, tablettia, sähköposteja yms (ja eri viestintä kanavia) seurataan, minua vainotaan ja kiusataan, tapahtui hallusinaatioita että joku seuraa minua fyysisesti. Suoraan sanottuna olin hyvin peloissani. Usea läheinen oli huolissaan minun käyttäytymisestä, mutta psykoosille tyypillisellä oireella loukkaannuin heille ja otin vahvaa etäisyyttä koko lähipiiriin. En tuntenut olevani sairas, koska kaikki tuntui niin todelliselta.
        Nyt jälkeenpäin ajateltuna, olin todella harhainen.
        Onneksi olen nyt tässä, enkä tehnyt mitään isompia virheitä, koska syvällä psykoosissa olevat muuttuvat usein aggressiiviseksi joko lähipiiriä tai jopa tuntemattomia kohtaan.

        Tässä kiteytettynä sen ajan ajatukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykoosi alkoi pikkuhiljaa. Ajatukset alkoivat pyörimään hyvin pitkälti yhden tietyn asian ympärillä, ja siihen nivoutui kaikki sairastamisen oireet. Luulin että kaikkia kanavia esimerkiksi puhelinta, tietokonetta, tablettia, sähköposteja yms (ja eri viestintä kanavia) seurataan, minua vainotaan ja kiusataan, tapahtui hallusinaatioita että joku seuraa minua fyysisesti. Suoraan sanottuna olin hyvin peloissani. Usea läheinen oli huolissaan minun käyttäytymisestä, mutta psykoosille tyypillisellä oireella loukkaannuin heille ja otin vahvaa etäisyyttä koko lähipiiriin. En tuntenut olevani sairas, koska kaikki tuntui niin todelliselta.
        Nyt jälkeenpäin ajateltuna, olin todella harhainen.
        Onneksi olen nyt tässä, enkä tehnyt mitään isompia virheitä, koska syvällä psykoosissa olevat muuttuvat usein aggressiiviseksi joko lähipiiriä tai jopa tuntemattomia kohtaan.

        Tässä kiteytettynä sen ajan ajatukset.

        Onneksi olet tässä ja olet saanut taas itsesi takaisin Neiti Kesäheinä ja toivon sinulle kaikkea hyvää! En kommentoi tähän enempää, että jos tulee jonkun lisäkommentti, niin se ei ole minulta. Aiheen innoittamana katsoin pari videota aiheesta. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olet tässä ja olet saanut taas itsesi takaisin Neiti Kesäheinä ja toivon sinulle kaikkea hyvää! En kommentoi tähän enempää, että jos tulee jonkun lisäkommentti, niin se ei ole minulta. Aiheen innoittamana katsoin pari videota aiheesta. 👍

        Mitä mieltä mies lääkärisi olisi tästä kokeelllisesta terapiamuodosta, jossa kirjoittelet itseksesi juttukaveriasi esittäen?


    • Sanoin joskus aiemmin että täällä on oikeasti sellaisia henkilöitä joilla on vakavia mielenterveysongelmia... ja nyt tuli siihen validaatio.
      Ja aloittaja ei varmasti ole yksin.

      • Älä nyt jaksa..
        Ai niin mun aloituksessa jollain oli tarve tuoda sut siihen sekaan...


      • Anonyymi

        Ei hän ole yksin. Minulla psykoosin jälkeen toipumiseen on mennyt muutama vuosi. Se häpeä ja ahdistus on valtava kun tavallisessa tilassa en voisi kuvitellakaan olevani niin sekaisin mitä olen nyt jälkikäteen ymmärtänyt olleeni. Psykoosin jälkeen masennus on ollut todella vaikeaa, osittain juuri sen sosiaalisen ahdistuksen vuoksi, itsemurha ei ole kaukana ollut sen syyllisyyden vuoksi. Vaikka kaikkea tekemääni en muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole yksin. Minulla psykoosin jälkeen toipumiseen on mennyt muutama vuosi. Se häpeä ja ahdistus on valtava kun tavallisessa tilassa en voisi kuvitellakaan olevani niin sekaisin mitä olen nyt jälkikäteen ymmärtänyt olleeni. Psykoosin jälkeen masennus on ollut todella vaikeaa, osittain juuri sen sosiaalisen ahdistuksen vuoksi, itsemurha ei ole kaukana ollut sen syyllisyyden vuoksi. Vaikka kaikkea tekemääni en muista.

        Katsos vaan, heti löytyi kaksi lisää....
        Väitän että vielä löytyy useampiakin, ainakin kaksi vielä.


      • darknessin kirjoitti:

        Katsos vaan, heti löytyi kaksi lisää....
        Väitän että vielä löytyy useampiakin, ainakin kaksi vielä.

        No toihan sopii että mennään tolla linjalla sitten..
        Olethan sä keksinyt itsellesi anonyymejä jotka keskustelee sun kanssa.
        Hyvä niin...

        Harmi että just puhuin susta hyvää..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No toihan sopii että mennään tolla linjalla sitten..
        Olethan sä keksinyt itsellesi anonyymejä jotka keskustelee sun kanssa.
        Hyvä niin...

        Harmi että just puhuin susta hyvää..

        Muistatko kun puhuin siitä että sinulle tekisi hyvää se lääkitys. Sitä kannattaisi ihan oikeasti pohtia tarkasti, ja harkita vielä pariin kertaan. En sano pahalla vaan hyvällä.

        Missä kohtaa puhuit minusta hyvää, ja miksi ihmeessä?


      • darknessin kirjoitti:

        Muistatko kun puhuin siitä että sinulle tekisi hyvää se lääkitys. Sitä kannattaisi ihan oikeasti pohtia tarkasti, ja harkita vielä pariin kertaan. En sano pahalla vaan hyvällä.

        Missä kohtaa puhuit minusta hyvää, ja miksi ihmeessä?

        Kun sä et nyt vaan ymmärrä,
        Mä en tarvitse lääkitystä,
        mulle on ihan fine nää vuoristoradat..

        Mun ongelmat ei johdu siitä..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kun sä et nyt vaan ymmärrä,
        Mä en tarvitse lääkitystä,
        mulle on ihan fine nää vuoristoradat..

        Mun ongelmat ei johdu siitä..

        Missä keskustelussa puhuit minusta hyvää? Haluaisin nähdä sen.
        Se olisi ensimmäinen kerta täällä... yleensä minua koskevat kommentit ovat olleet tyyliin: "varo sitä, älä keskustele sen kanssa" " ole varovainen" tms.....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No toihan sopii että mennään tolla linjalla sitten..
        Olethan sä keksinyt itsellesi anonyymejä jotka keskustelee sun kanssa.
        Hyvä niin...

        Harmi että just puhuin susta hyvää..

        En ole kenenkään keksimä anonyymi, aivan itse kirjotin tekstin useamman vuoden raskaalla kokemuksella psykoosista. Meitä on valitettavan paljon, mutta aiheesta puhutaan liian vähän.


      • darknessin kirjoitti:

        Missä keskustelussa puhuit minusta hyvää? Haluaisin nähdä sen.
        Se olisi ensimmäinen kerta täällä... yleensä minua koskevat kommentit ovat olleet tyyliin: "varo sitä, älä keskustele sen kanssa" " ole varovainen" tms.....

        Äkästely aloituksessa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kenenkään keksimä anonyymi, aivan itse kirjotin tekstin useamman vuoden raskaalla kokemuksella psykoosista. Meitä on valitettavan paljon, mutta aiheesta puhutaan liian vähän.

        No en mä nyt susta tainnut sanoa...
        Sori etten sitä eritellyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kenenkään keksimä anonyymi, aivan itse kirjotin tekstin useamman vuoden raskaalla kokemuksella psykoosista. Meitä on valitettavan paljon, mutta aiheesta puhutaan liian vähän.

        Aiheesta ja tänkin aloituksen Aiheesta on vaikea keskustella täällä kun poistetaan meidän osan kirjoitukset. Meidän joilla on tietoa..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Äkästely aloituksessa..

        Ahaa joo, no ne olivat ihan vain tosiasioita mitä sanoit. Ehkä täällä tosiasiat voidaan luokitella hyväksi. Tosiaan. Koska valhe on täällä perustavaraa niin tosiasia on hyvyyttä.


      • darknessin kirjoitti:

        Ahaa joo, no ne olivat ihan vain tosiasioita mitä sanoit. Ehkä täällä tosiasiat voidaan luokitella hyväksi. Tosiaan. Koska valhe on täällä perustavaraa niin tosiasia on hyvyyttä.

        Ei kai se sit ollu hyvää sanottavaa jos niin koet..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ei kai se sit ollu hyvää sanottavaa jos niin koet..

        En osaa sanoa. Kun jonkin asian hyväksi toteamiseksi tarvittaisiin monenlaisia tunnereaktioita.
        Voit olla oikeassa että se oli kehumista, on se mahdollista.


      • darknessin kirjoitti:

        En osaa sanoa. Kun jonkin asian hyväksi toteamiseksi tarvittaisiin monenlaisia tunnereaktioita.
        Voit olla oikeassa että se oli kehumista, on se mahdollista.

        Ei se kehumista tainnut olla, tai siis No joo...
        Lähinnä sitä tarkoitin että en usko että sä oisit asioiden takana...


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se kehumista tainnut olla, tai siis No joo...
        Lähinnä sitä tarkoitin että en usko että sä oisit asioiden takana...

        En minäkään usko että olisin, kun en edes tiedä mistä asioista on kyse.
        Tulee taas mieleeni että pitäisi taas mainita niistä lääkityksistä.... mutta kun jo kymmeneen kertaan olen niistä sanonut niin olkoot nyt, kun et niitä halua.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En minäkään usko että olisin, kun en edes tiedä mistä asioista on kyse.
        Tulee taas mieleeni että pitäisi taas mainita niistä lääkityksistä.... mutta kun jo kymmeneen kertaan olen niistä sanonut niin olkoot nyt, kun et niitä halua.

        Mikä lääkkeiden puolesta puhuja sinä olet?
        Sivusta kysyisin vain. Sillä uskon sinun tietävän mistä koko psyykenlääke bisneksessä ylipäätään on kyse.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Aiheesta ja tänkin aloituksen Aiheesta on vaikea keskustella täällä kun poistetaan meidän osan kirjoitukset. Meidän joilla on tietoa..

        Miksi yritätte kertoovalheita eräästä naisesta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yritätte kertoovalheita eräästä naisesta!

        Miten niin??
        Mä kyllä puhun vaan omista jutuistani..
        Joista joku muukin kyllä puhuu täällä..


      • darknessin kirjoitti:

        En minäkään usko että olisin, kun en edes tiedä mistä asioista on kyse.
        Tulee taas mieleeni että pitäisi taas mainita niistä lääkityksistä.... mutta kun jo kymmeneen kertaan olen niistä sanonut niin olkoot nyt, kun et niitä halua.

        Jos sua noin huolettaa niin keskustele oikeessa elämässä.. opettele tuntemaan ja sellasta nii tiiät et mä en tarvii niitä...
        Jos mä olen elänyt yli 40 ilman nii miksi nyt pitäis??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lääkkeiden puolesta puhuja sinä olet?
        Sivusta kysyisin vain. Sillä uskon sinun tietävän mistä koko psyykenlääke bisneksessä ylipäätään on kyse.

        Olet oikeassa, tiedän kyllä.
        Mutta tiedän myös senkin että on paljon henkilöitä jotka selviävät jokapäiväisestä elämästään ainoastaan lääkkeiden avulla. Valitettava tosiasia.
        Se toinen vaihtoehto selviytymiseen on erittäin vaativa, täytyy itse huolehtia itsestään, ja tehdä joka ainoa asia vaikeimman kautta, joka päivä. Ymmärrän etteivät kaikki siihen pysty, enkä halveksi tai ylenkatso heitä sen takia, se on vain yksi tosiasia. Tiedän itse erittäin hyvin miten vaikeaa elämä on ilman "lääketieteellisiä apukeinoja", enkä sitä lähtisi kaikille suosittelemaan, se sopii ainoastaan harvoille.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Jos sua noin huolettaa niin keskustele oikeessa elämässä.. opettele tuntemaan ja sellasta nii tiiät et mä en tarvii niitä...
        Jos mä olen elänyt yli 40 ilman nii miksi nyt pitäis??

        Enpä taida.
        Ilmeisesti selviät ihan hyvin sitten, se ei vaan aina täällä näytä ihan siltä tekstisi perusteella, mutta varmaan elämäsi onkin järkevämpää kuin se miten kirjoitat.

        _____________________________________________________________________________
        Erittäin tärkeää informaatiota, kuinka voit aktivoida omia geenejäsi:

        You tu be:
        After watching this, your brain will not be the same! (Dr Joe Dispenza Motivational Speech)


      • darknessin kirjoitti:

        Muistatko kun puhuin siitä että sinulle tekisi hyvää se lääkitys. Sitä kannattaisi ihan oikeasti pohtia tarkasti, ja harkita vielä pariin kertaan. En sano pahalla vaan hyvällä.

        Missä kohtaa puhuit minusta hyvää, ja miksi ihmeessä?

        Nyt on sen verta täältä sivusta pakko kommentoida, että sen mitä olen nähnyt, niin ei kannattaisi ensimmäiseksi hyväksyä lääkemoskaa, mitä lääketehtaat rahankiilto silmissä tuputtavat. Ylipäätään diagnoosit pitäisi tehdä huolella, eikä änkeä heti niitä nappeja naamaan. Niistä on hyvin usein jopa enemmän haittaa kuin hyötyä.
        Sensijaan jos/kun psykoosi, joka on vakava tila on todellinen, silloin kannattaisi hyvin pian lähteä sähköhoidolla liikkeelle. Esimerkiksi eräälle läheltä seuraamalleni tapaukselle koitettiin ensin ties kuinka monta lääkettä ja tilanne paheni kokoajan, mukaan tuli kaikkia fyysisiä sivuoireita yms. Ja itse psykoosiin niillä napeilla ei ollut mitään vaikutusta.
        Ensimmäisen sähköhoitokerran jälkeen sensijaan vaikutus oli huomattava, potilas alkoi heti löytää itsensä takaisin "maailmankartalle" miltä oli jo tovin ollut eksyneenä. Kuin olisi unestaan herännyt. Hoito sarjan jälkeen oli taas ihan normaali kuosissa, kuten ennen psykoosia.
        Sähköhoidon on huomattu olevan psykoottisiin tiloihin erityisesti tehokas. Lisäksi potilas ei itse tiedä koko hoidosta mitään, sillä hoidon aikanahan potilas on kevyesti nukutettuna unten mailla. 🙃
        Yleensä 3krt/vko hoitoja.
        Tämä siis potilaille, jolla on psykoosi ilman muuta todettua mielenterveysongelmaa. Bipo, skitso ym. todennäköisesti vaatii lääkitystäkin sitten lisäksi. Lääkitys lienee perusteltua, olettaen että diagnoosi on kunnolla tehty. Nykyään kun meininki on ikävä kyllä monesti sitä, että lähinnä hutkitaan, kun pitäisi tutkia. 😐 En ole siis asiantuntija, mutta ääni sähköhoidolle matkan varrella näkemäni perusteella ja vähemmän myrkkyjä naamaan. Semmonen mielipide mulle on vahvasti näistä jäänyt. 🐼

        🐻


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Miten niin??
        Mä kyllä puhun vaan omista jutuistani..
        Joista joku muukin kyllä puhuu täällä..

        Kyllä me kaikki palstajustus mikä lie ymmärretään, että et ole nainen


    • Anonyymi

      Minullakin oli juuri sama. *Kuvittelin, että kaikki paLSTAN ALOITUKSET ON KIRJOITETTU MINULLE. eTTÄ jartsa tehtailee.

      • Anonyymi

        Juu juu, eikö nämä skeemat ja skenaariot vaihtele aika rajustikin just tällasilla hermostuneilla miesyksilöillä?


      • Anonyymi

        En tä jos jokkuu kirjoittaa ätmistä perosta oletko se sinä hetii mee lääkäriin


    • Anonyymi

      Mikä toimii kenellekkin ja kuka uskoo mihinkin. Niin sen mukaan menköön ja parasta toivon kaikille. Mutta en usko psykiatriaan henkilökohtaisesti tai puoliinkaan aloituksista, niiden todelllisista tarkoitusperistä. Ihmisistä puhumattakaan. Ei ole epäluuloisuutta, vaan tervettä järjenkäyttöä, sekä harkintaa.
      En kuvittele mitään. Mitä tulee laittomiin toimiin. Niin on päivän selvää, että sitä tapahtuu ja sille tas ei kukaan mahda mitään. Mutta siiihen mahtaa, kuinka asiaan suhtautuu. Ne on pikkujuttuja isossa kuvassa. Enemmän täällä on maalitusta, ja psyykepelejä, mustamaalausta, ja tekeytyviä trollontolloja. Negatiivisuutta, ja poliittisia linjoja vahvistavaa propagandaa ja loputonta vastakkainasettelua.

      • Anonyymi

        Ja sivusta tämä.


      • Anonyymi

        En minäkään usko sinun mielesi olevan terve, mutta en sitä siltikään ole täällä kyseenalaistanut ääneen ennen kuin nyt. Syy tähän mun kyseenalaistamiseen on se, että sairastunut kieltää aina olevansa psyykkisen avun tarpeessa, ja sinun ei kuulu sitä apua täällä väheksyä. Todennäköisesti joudut jonain päivänä siihen itsekin, et vain ole vielä päässyt tarpeeksi syvälle sinne helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään usko sinun mielesi olevan terve, mutta en sitä siltikään ole täällä kyseenalaistanut ääneen ennen kuin nyt. Syy tähän mun kyseenalaistamiseen on se, että sairastunut kieltää aina olevansa psyykkisen avun tarpeessa, ja sinun ei kuulu sitä apua täällä väheksyä. Todennäköisesti joudut jonain päivänä siihen itsekin, et vain ole vielä päässyt tarpeeksi syvälle sinne helvettiin.

        Kenelle oikein tarkoitit tekstisi?
        Sairastunut, ei todellakaan aina kiellä sairastuneensa. Aivan päätön oletus.
        Kuka on väheksynyt, ja mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle oikein tarkoitit tekstisi?
        Sairastunut, ei todellakaan aina kiellä sairastuneensa. Aivan päätön oletus.
        Kuka on väheksynyt, ja mitä?

        Sulle tarkoitin. Psykoosissa oleva sairas ihminen ei tiedä olevansa sairas, ikinä. Älä jauha paskaa asiasta mitä et tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle tarkoitin. Psykoosissa oleva sairas ihminen ei tiedä olevansa sairas, ikinä. Älä jauha paskaa asiasta mitä et tiedosta.

        Kenelle sinulle. Eli en ole aloittaja. Vaan 16:17:15. Ja jos kohdistit minulle. Niin teit johtopätöksiä, mitä en sisäistänyt tekstiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinulle. Eli en ole aloittaja. Vaan 16:17:15. Ja jos kohdistit minulle. Niin teit johtopätöksiä, mitä en sisäistänyt tekstiini.

        Ja toinen asia on se. Että asia ei ole lainkaan noin yksinkertainen. Psykoosissa oleva voi todellakin ymmärtää olevansa psykoosiksi kuvatussa tilassa. Minä olen anonyymi henkilö keskustelu palstalla. Jos sinulla on vahva oletus minun tilastani. Se kertoo enemmän sinun ajatuksistasi ja uskomuksistasi, kuin minun tilastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinulle. Eli en ole aloittaja. Vaan 16:17:15. Ja jos kohdistit minulle. Niin teit johtopätöksiä, mitä en sisäistänyt tekstiini.

        Taiat olla aloittaja ätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiat olla aloittaja ätmi!

        No, en ole aloittaja. Enkä tiedä, kuka aloittaja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiat olla aloittaja ätmi!

        Tottakai se on, kaikkia näitä alalankoja pitää pystyssä yksinkirjoittelemalla. Kummallista ettei tämä hyvin yksinkertainen kaava näy kaikille mitä tulee tämän miehen aloituksiin


    • Anonyymi

      Hei, hienoa että sait apua!

      • Anonyymi

        Kiitos. Olisihan mukavaa että täällä olisi tykkää-nappi. T. ap


    • Anonyymi

      Oliko sulla joku kontakti johonkin mieheen täällä?

      • Hassua kun sanoit noin..
        Sitähän täällä on ollut tai niin...
        Mutta mutta...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Hassua kun sanoit noin..
        Sitähän täällä on ollut tai niin...
        Mutta mutta...

        Orig... Onko tämä aloitus sinulta?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Hassua kun sanoit noin..
        Sitähän täällä on ollut tai niin...
        Mutta mutta...

        Jutellaanko mieluummin sähköpostilla?

        T: PM


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys.. luulin et oli, mutta nyt ymmärrän sen ettei sitä ole ikinä ollutkaan.

        Kaikki vaan nivoutui yhteen samaan aikaan kun sairastuin. Kehittelin stressaantuneessa mielessäni kaikenlaisia jatkumoita, ja uskottelin itselleni että me ollaan me, vaikka toinen osapuoli on elänyt omaa elämäänsä, ja täysin tietämättömänä minun sekopäisyydestä. Onneksi sain apua ajoissa, ihmismieli on siitä erikoinen että vaikka kaikki johtui sairastumisesta, niin silti koen häpeäntunteita sen aikaista käyttäytymistäni kohtaan. Mutta nyt oon tässä, vahvempana ja terveempänä. Selviän ja paranen. Vaikka aikaahan tämä vie, ja vähän jännittää että uusiutuuko sama psykoosi. Ristitään kädet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys.. luulin et oli, mutta nyt ymmärrän sen ettei sitä ole ikinä ollutkaan.

        Kaikki vaan nivoutui yhteen samaan aikaan kun sairastuin. Kehittelin stressaantuneessa mielessäni kaikenlaisia jatkumoita, ja uskottelin itselleni että me ollaan me, vaikka toinen osapuoli on elänyt omaa elämäänsä, ja täysin tietämättömänä minun sekopäisyydestä. Onneksi sain apua ajoissa, ihmismieli on siitä erikoinen että vaikka kaikki johtui sairastumisesta, niin silti koen häpeäntunteita sen aikaista käyttäytymistäni kohtaan. Mutta nyt oon tässä, vahvempana ja terveempänä. Selviän ja paranen. Vaikka aikaahan tämä vie, ja vähän jännittää että uusiutuuko sama psykoosi. Ristitään kädet.

        Viesteistäsi huokuu se että olet saanut uuden elämän. Olen vilpittömästi onnellinen sinun puolestasi ja ehkä ihan vähän liikuttunutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Orig... Onko tämä aloitus sinulta?

        Einoo aloitus mun..
        Vaikka aihee onkin meille tuttu.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Einoo aloitus mun..
        Vaikka aihee onkin meille tuttu.

        Nii...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaanko mieluummin sähköpostilla?

        T: PM

        Voin mä kohta ottaa sen puhelimen..
        Laita vaa viesti jos viitsit ..
        Ei kauan mee et katon..
        Nyt koitan sulkee silmii kun niin pskaa ja pää särkee..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Voin mä kohta ottaa sen puhelimen..
        Laita vaa viesti jos viitsit ..
        Ei kauan mee et katon..
        Nyt koitan sulkee silmii kun niin pskaa ja pää särkee..

        Ok, mä laitan...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Voin mä kohta ottaa sen puhelimen..
        Laita vaa viesti jos viitsit ..
        Ei kauan mee et katon..
        Nyt koitan sulkee silmii kun niin pskaa ja pää särkee..

        No niin nyt laitoin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mä laitan...

        Joo...
        kiitti...
        Katon koht kun jaksan nousta sängystä..

        🤗😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii...

        Hmmmm
        Nii....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Joo...
        kiitti...
        Katon koht kun jaksan nousta sängystä..

        🤗😔

        No kiitti vaan sulle hei kun jaksat nousta sängystä mun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesteistäsi huokuu se että olet saanut uuden elämän. Olen vilpittömästi onnellinen sinun puolestasi ja ehkä ihan vähän liikuttunutkin.

        Kiitos sulle tuhannesti, itsekin oon niin onnellinen et oon päässyt pois sieltä syvästä päädystä. Paraneminen on käynnissä, ja tunnen että elämä kantaa. Toivon kaikille ihanaa kevättä ja kesää. T. ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kiitti vaan sulle hei kun jaksat nousta sängystä mun takia.

        No kuule sit kun sä oot siin kunnos et jalat ei kanna ja muuta niin vttuile sit..

        Saattaisinhan mä sun takia muuten jaksaa vaikka pysyäkin sängyssä,
        eikun hupsista..

        En sanonut noin....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No kuule sit kun sä oot siin kunnos et jalat ei kanna ja muuta niin vttuile sit..

        Saattaisinhan mä sun takia muuten jaksaa vaikka pysyäkin sängyssä,
        eikun hupsista..

        En sanonut noin....

        Okei... Saitsä sen viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sulle tuhannesti, itsekin oon niin onnellinen et oon päässyt pois sieltä syvästä päädystä. Paraneminen on käynnissä, ja tunnen että elämä kantaa. Toivon kaikille ihanaa kevättä ja kesää. T. ap

        😊🤗 Hyvää kesää sinulle, kuka lienetkin... 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt laitoin...

        No tota... sä kiukkusit siit etten jaksa kipeenä nousta, ja nyt pitäis viel klikkailla johkin ...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No tota... sä kiukkusit siit etten jaksa kipeenä nousta, ja nyt pitäis viel klikkailla johkin ...

        No osaatsä? En ollut mitenkään kiukkuinen. Mua huvittaa vaan kun oot diiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No osaatsä? En ollut mitenkään kiukkuinen. Mua huvittaa vaan kun oot diiva.

        Ai mä olen diiva.. teen oman aloituksen ni jutellaanpa hetki..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ai mä olen diiva.. teen oman aloituksen ni jutellaanpa hetki..

        Etkö saanut sitä viestiä? Tai etkö pysty lähettämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saanut sitä viestiä? Tai etkö pysty lähettämään?

        Ehkä et olekaan ravintoketjun huipulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et olekaan ravintoketjun huipulla?

        No mistäpä minä sen tietäisin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saanut sitä viestiä? Tai etkö pysty lähettämään?

        Sain, mutta mietin että mitä hittoa ja klikkauksia..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sain, mutta mietin että mitä hittoa ja klikkauksia..

        Nii, se pyytää sua hyväksymään mut juttelukaveriksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et olekaan ravintoketjun huipulla?

        Se on omasta mielestään luomakunnan kruunu. Esiintyy välillä prinsessanakin🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on omasta mielestään luomakunnan kruunu. Esiintyy välillä prinsessanakin🤣🤣🤣🤣

        Et kai sä oo nyt tosissas tossa ???
        Ei oo kyl se...


      • Anonyymi

        Mistä syystä vänkäät tämän palstan trollin kanssa sen mieskontakteista- mitä haet tällä? Et varmaan ole henkisesti kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä syystä vänkäät tämän palstan trollin kanssa sen mieskontakteista- mitä haet tällä? Et varmaan ole henkisesti kunnossa

        Vastenmielistä toimintaa, mutta näitä marginaalisia jämäjengiläisiä ilmeisesti on, joiden hourailevat ajatukset täyttää tällainen keskeisyys. Hyi saa***a


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon.Sinun tapauksessa oli Onnea.
      Pitää sitte kaikkien muistaa jotta täällä on ihan oikeasti myös niitä vainottuja ja stalkattuja.
      En ummista rikollisuudelta silmiäni tästäkään etiäpäin.

      • Oispa vaan kiva kun joku uskoisikin sen,
        Siis ns lähipiirin ulkopuolinen..
        Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä...

        Ja se että vois tätä kokevat olla yhteydessä..
        Ei nää ole yksittäiseen kohdistuvaa..
        Tai uskon niin että kaikki täällä tätä kokevat liittyy samaan vaik ollaan monelta eri paikkakunnalta..


        Älkää siis missään nimessä syyttäkö jotakuta omaa läheistä asiasta ilman 100% varmuutta..


      • Anonyymi

        Ei niitä kyllä ole oikeassa elämässä, niitä vainoajia ja stalkkaajia. Kannattaa mennä hakeen apua, sua ei vainoa mikään muu kuin sun oma sairastunut mielesi.


      • Anonyymi

        Onko sun lähipiiri ilmaissut sinulle huolestuneisuutta sun ajatuksista? Jos on, niin se on selkeä merkki avuntarpeesta. Tokikaan et sitä nyt itse ymmärrä, mutta ymmärrät sitten joskus kun olet parantunut. Tai vaihtoehtonahan toki on että meet psykoosissa sinne loppuun saakka, jolloin voit tehdä ihan mitä vaan sun sairas mieli käskee sun tehdä... Vaarallista leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun lähipiiri ilmaissut sinulle huolestuneisuutta sun ajatuksista? Jos on, niin se on selkeä merkki avuntarpeesta. Tokikaan et sitä nyt itse ymmärrä, mutta ymmärrät sitten joskus kun olet parantunut. Tai vaihtoehtonahan toki on että meet psykoosissa sinne loppuun saakka, jolloin voit tehdä ihan mitä vaan sun sairas mieli käskee sun tehdä... Vaarallista leikkiä.

        Hieno yksinkeskustelu mies, ei sekään mitään meinaa että joillain hyvänpäiväntutuilla on omia näkemyksiä asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kyllä ole oikeassa elämässä, niitä vainoajia ja stalkkaajia. Kannattaa mennä hakeen apua, sua ei vainoa mikään muu kuin sun oma sairastunut mielesi.

        Yritätkö mies valkopestä menneisyyttäsi vai mikä on yksinkeskustelun funktio,


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oispa vaan kiva kun joku uskoisikin sen,
        Siis ns lähipiirin ulkopuolinen..
        Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä...

        Ja se että vois tätä kokevat olla yhteydessä..
        Ei nää ole yksittäiseen kohdistuvaa..
        Tai uskon niin että kaikki täällä tätä kokevat liittyy samaan vaik ollaan monelta eri paikkakunnalta..


        Älkää siis missään nimessä syyttäkö jotakuta omaa läheistä asiasta ilman 100% varmuutta..

        ” Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä... ” Ei sulla ätmi ole, mullakaan ei ole, kellään ei ole, mitään ei ole


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oispa vaan kiva kun joku uskoisikin sen,
        Siis ns lähipiirin ulkopuolinen..
        Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä...

        Ja se että vois tätä kokevat olla yhteydessä..
        Ei nää ole yksittäiseen kohdistuvaa..
        Tai uskon niin että kaikki täällä tätä kokevat liittyy samaan vaik ollaan monelta eri paikkakunnalta..


        Älkää siis missään nimessä syyttäkö jotakuta omaa läheistä asiasta ilman 100% varmuutta..

        Niin ja kaikki keittiöpsykologit viettäessään meitä harhaiseksi heillä on oma lehmä ojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno yksinkeskustelu mies, ei sekään mitään meinaa että joillain hyvänpäiväntutuilla on omia näkemyksiä asiasta

        En oo mies, oon 29v nainen. t. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä... ” Ei sulla ätmi ole, mullakaan ei ole, kellään ei ole, mitään ei ole

        Uskotaan, toivotaan ja LUULLAAN 🤣🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä... ” Ei sulla ätmi ole, mullakaan ei ole, kellään ei ole, mitään ei ole

        Sovitaan sitten niin...
        Sä varmaan tiedät mun perheen jäsenet ja muut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kyllä ole oikeassa elämässä, niitä vainoajia ja stalkkaajia. Kannattaa mennä hakeen apua, sua ei vainoa mikään muu kuin sun oma sairastunut mielesi.

        Eikä oikeassa elämässä ole sotia, väkivaltaa, kiusaamista tai mitään muutakaan kielteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oikeassa elämässä ole sotia, väkivaltaa, kiusaamista tai mitään muutakaan kielteistä.

        Ei niin.Kaikki on kuin ruusulla tanssia.Mummovainaa sanoi:
        "Älä vain katso tyttö sinne maton alle,siitä ei hyvä heilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mulla on onneks se hyvä et tästä tietää viranomaistaho ja uskoo ja "tarkkaileekin" taustalla täälläkin heitä... ” Ei sulla ätmi ole, mullakaan ei ole, kellään ei ole, mitään ei ole

        Tuo kyl on lottovoitto et ne viranomaiset uskoo ja heti kättelyssä.Moni raiskauksen uhrikin vaikenee kuin muuri ensimmäisestä torjunasta viranomaispuolelta ,varsinkin nuoremmat ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun lähipiiri ilmaissut sinulle huolestuneisuutta sun ajatuksista? Jos on, niin se on selkeä merkki avuntarpeesta. Tokikaan et sitä nyt itse ymmärrä, mutta ymmärrät sitten joskus kun olet parantunut. Tai vaihtoehtonahan toki on että meet psykoosissa sinne loppuun saakka, jolloin voit tehdä ihan mitä vaan sun sairas mieli käskee sun tehdä... Vaarallista leikkiä.

        Kyllä minun nisti suku ja mafia oli huolissaan minusta.Pistivät mut hoitoon ja edunvalvontaan.
        Yhtään lääkettä en itse saanut ja tuloni kuului heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun nisti suku ja mafia oli huolissaan minusta.Pistivät mut hoitoon ja edunvalvontaan.
        Yhtään lääkettä en itse saanut ja tuloni kuului heille.

        Tästäpä en ole palstan mies ennen kuullutkaan - huolestuneesta mafiasta nimittäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mies, oon 29v nainen. t. ap

        Okei, kiitos mies hyvästä ja avartavasta tarkennuksesta palstareaalia eläville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kaikki keittiöpsykologit viettäessään meitä harhaiseksi heillä on oma lehmä ojassa.

        Keittiöpsykologeille saattaa käydä oman todellisuuden ymmärryksen suhteen tosi ohraisesti


    • Anonyymi

      Ei se mitään m-nainen. Hyvä jos voit jo paremmin.

      • Anonyymi

        Menehän sinne hoitoon jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän sinne hoitoon jo

        Osastolta kirjoittelen, teen sen salaa.
        Nyt mun sydän leimuaa, loppuun palaa.
        Annoin pikkusormen, se vei koko käden...


    • Anonyymi

      Mäkin olin psykiatrisella osastolla vähän aikaa sitten eri syistä ja joudun nyt syömään apilifaita. Minulle kai sattui sellainen yhteensattumuksien sattuma että pääni meni erorsiin. Tai käytin liikaa hammashuuhdetta en oikein tiedä

      • Anonyymi

        Ette usko miten sekasin olin sitä on vaikea luppu puolen hulluutta sanoiksi pukea uni ja selvä mailma sekoittuu


      • Anonyymi

        Mitä sä koitat sanoa tossa lopussa?? Onks sulla hätä siel nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä koitat sanoa tossa lopussa?? Onks sulla hätä siel nyt?

        ei hätää, :) paitsi että aplify tekee elämästä raskaan. Itse olin sosiaalinen psykoosissa jos yks nainen tietäis että puhuttelin häntä ihan hulluna, kirjaimellisesti. mutta normaalit asiat muutui pelottavaksi sellaiset elottomat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei hätää, :) paitsi että aplify tekee elämästä raskaan. Itse olin sosiaalinen psykoosissa jos yks nainen tietäis että puhuttelin häntä ihan hulluna, kirjaimellisesti. mutta normaalit asiat muutui pelottavaksi sellaiset elottomat

        Juttele lääkärin kans lääkkeen vaihtamisesta. Toi Abilify Maintena ei todellakaan sovi kaikille, kannattaa kokeilla eri vaikuttavaa lääkeainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä koitat sanoa tossa lopussa?? Onks sulla hätä siel nyt?

        Varmaan hammaspeikko vaivaa tätä miespuolista kesäheinää


      • Anonyymi

        Psykoosissa saa tehtäviä joita pitää tehdä, ja tää nainen tuli vastaan yhdessä tehtävässä


    • Anonyymi

      Paranoidinen skitso. Lääkkeistä saa apua jos sopivat muuten.

      • Anonyymi

        Oletpa sinä hanakka paneen ihmiselle diagnoosia ja lääkitystä.Mikä on motiivisi?


    • Anonyymi

      Kiitos. Voimia. Hienoa, että voiton puolella.

      • Anonyymi

        Eeeei, ei voittoa


      • Anonyymi

        Se ei ole oikein


    • Anonyymi

      Sivusta.
      Ihmettelen, mikseivät ihmiset kirjoita asioista.
      Miksi täällä käydään kiinni kirjoittajaan.
      On vaikeita, isoja asioita, mistä voisi ihan asiallisesti kirjoittaa. Ihan sama kuka.
      Suuri osa on taidoiltaan 'keittiöpsykologeja' kuitenkin.
      ...
      Kysyisin aloittajalta, kuka ohjasi sinut psykiatriselle, siis mikä taho huolehti sinusta, että avun sait?

    • Anonyymi

      Hei !! Tsemppiä sulle ❤

    • Anonyymi

      Ullanlinnan psykiatrin tekemät diagnoosit !

      • Anonyymi

        16:56
        Huono heitto.


    • Anonyymi

      "Olen ollut pois täältä neljä kuukautta
      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi."

      Heti hoidota päästyäsi ratkesit siis taas tänne harhaisten kanssaihmisten ja some-nistien valtakuntaan taas?

    • Anonyymi

      heii rakas muruseni 🤗 mul on ollu sua aivan jäätävä ikävä 😢 oon ollu susta huolissani , kaivannut ja ikävöinyt 💔 sinua rakas 😌 ihana kuulla et on nyt parempi vointi 🥰
      oikein siunattua 🙏 aurinkoista ✨ kevättä sulle rakas ystäväiseni 💝 paljon iloa valoa rauhaa ja rakkautta 💖 ystävällisesti toivoo Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🥀

    • Anonyymi

      Onnea sinulle, että sait apua ajoissa. Anna elämän yllättää jatkossakin positiivisesti. Kaikki asiat ei murehtimalla parane, vaan päästämällä niistä irti. Hyvää kesää!

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      134
      2970
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2041
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      128
      1960
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1768
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1609
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1550
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      372
      1496
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1259
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1189
    10. Mitä muinaiset tekstit sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta

      Mitä Vedat sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta? Kolme sukupuolta vedalaisessa sivilisaatiossa Tosi
      Hindulaisuus
      552
      1158
    Aihe