Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

Anonyymi-ap

Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et olet hyvä ja oikeudenmukainen muille ihmisille, täyttä feikkiä koko sun tekeminen. Se ei auta et huudat olevasi hyvä, koska kaikki sun toiminta ja puheet on päinvastaista. Kaikki on sun mielestä negatiivista, ja sä vaan haukut muita. Kuvittelet olevasi parempi kuin muut, etkä ymmärrä et oot kadottanut todellisuuden jo aikoja sitten. Puhut ja kuvittelet olevasi haluttava, mutta et sä ole sitä. Kuka haluais tommosen sekopään?

39

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se katkeruus on lopullista.

    • Anonyymi

      Huomannut monien viihtyvän omissa tarhaisissa päissään.

      • Anonyymi

        näin on


    • Anonyymi

      Miksi sinä avaudut tänne tasaisin väliajoin?

      • Anonyymi

        Olisko aapeen itsensä tuntema katkeruus siitä ettei kelvannut?


      • Anonyymi

        Kenen sinä kuvittelet tänne avautuvan tasaisin väliajoin ja mitä saat siitä paavo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko aapeen itsensä tuntema katkeruus siitä ettei kelvannut?

        Sinulla on aina valmiina yksäri tämä sama itsestäsi kertova vakioselitys näihin miehen trollauksiin, jota peukutat itse sillä varjoprofiilillasi. Se on varsin paradoksaalista jos häiriintyy multinikkimiehen kaikista hahmoista niitä vuorotellen herkkien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on aina valmiina yksäri tämä sama itsestäsi kertova vakioselitys näihin miehen trollauksiin, jota peukutat itse sillä varjoprofiilillasi. Se on varsin paradoksaalista jos häiriintyy multinikkimiehen kaikista hahmoista niitä vuorotellen herkkien

        Härkkien* mutta ehkä tämä yksärin verbaalinen väkivalta on vaan sitä parempaa? En ivaa nyt Litä enkä vasemmistoa


    • Anonyymi

      Sinäkö tunnet hänet hyvin? Oletteko olleet kimpassa pitkäänkin vai onko sukulainen?
      Noi sun väitteet ihmisestä on loukkaamista ellet ole ollut hänen kanssaan tekemisissä ja omassa päässä kehittelet ja analysoit sitä.
      Minä ainakin tiedän että ihmisen käytös muuttuu kun tilanteet muuttuu haitalliseksi hänelle. Se on itsensä suojelua tai lähimmäisen suojelua.
      Se tarkoittaa et jos haitallinen tilanne loppuu, loppuu suojelemisen tarvekin.
      Elämäntilanne on yksi syy ei oma vaan toisen, ympäristön tila on haastava, sotatila, kuolema, syntymä, jopa talon rakentaminen vaikuttaa käyttäytymiseen.

    • Anonyymi

      Toivottavasti asianne selviävät.

    • Anonyymi

      Mitä vttua nyt taas? Koitapa ottaa järki käteen. En ole täällä nyt ollut.

    • Anonyymi

      Voi olla vaikea nähdä ero terveen myönteisen elämänasenteen ja toksisen positiivisuuden välillä kun anonyyminä täällä kirjotetaan.
      Sivust.

    • Anonyymi

      Se saattaakin olla ihan tarkoituksellista antaa itsestään täysin eri kuva johtuen asioiden laidoista.

      • Anonyymi

        Ei ole normaalia


    • Anonyymi

      En kuvittele yhtään mitään tiiän et oon pska ih minen ja mun pitäs kuolla pois tiiän et moni toivoo sitä

    • Anonyymi

      Olipa palstan mies tunteellista ja erittäin kohdentuvaa tekstiä, tähän löytyy varmaan saatteeksi joku biisi somesivustolta

      • Anonyymi

        Vähän lillukanvarsiksi mennyt nämä tosi tärkeät aiheet mitä yrittää harhoistaan käsin Kongossa pyörittää. Lisäys edelliseen


    • Anonyymi

      Tämä erottui, muttei edukseen tässä palstamiehen vuodatuksessa tämä oikeudenmukaisuuden käsite, että mikähän aasien silta😂

    • Anonyymi

      Katsoppa peiliin

    • Anonyymi

      Jos torjuu toistuvasti omia ja muiden negatiivisia tunteita ja kuorruttaa ne epäaidoilla myönteisyydellä, silloinhan on käännytty myrkylliseen suuntaan. Oman haavoittuvuuden kieltäminen voi johtaa petolliseen kulissielämään.

    • Anonyymi

      Vai oletko tuota itse? Et voi vaatia ketään samaan elämään kuin itse olet tai jos joku asioita eri tavoin ei hän kuvittele olevansa parempi kuin muut. toiset onnistuu paremmin kuin toiset. Epäonnistumiset pitää hyväksyä, joskus itse tein konkurssin kanssa ajatustöitä, vaikka oli paljon kiusaa ja ennennäkemätöntä semmoista, niin kun myönsi itselle että minä olin kuitenkin se henkilö joka yrityksen perusti ja ei saanut sitä toimimaan, niin katkeruus helpotti. Sama asia joka asiassa, henkisesti maailma on tosi raskas, koska juttu pitäisi suunnitella ja mennä harkiten, ei voi vaan mennä, tai sitten voi mutta ikinä tiedä mitä elämä tuo, silloin pitää hyväksyä myös huonot jutut ja pikkuhiljaa oppia edistämään hyvää ja estämään pahaa.

      • Anonyymi

        toisin päin, on ihmisiä jotka satsaa turvallisuuteen ja vakauteen, ja kadehtivat niitä jotka saa tai haluaa heiltä pois vakautta jos saavat sitä vaikka eivä sitä valinneet. Ainoa mitä voi tehdä on kesittyä omaan elämään ja yrittää tehdä siitä semmoinen että se tuntuu hyvältä. jos mikään ei tunnu hyvälle niin voi miettiä miksi, onko joku yksittäinen tärkeä palainen se mikä tekee kaikesta huonoa.

        Joskus nopea sopeutuminen auttaa asioiden saamista eteen päin. Se on henkisesti tosi raskasta, esim muutoissa kun tulee muutos sitä haikailee mennyttä ja keskittää voimia uuteen, mielialat vaihtelee, ja kun tekee sen useamman kerran, oppii siitä jotain ja sitäkään ei ilman katkeruutta opita. Mutta maailma on samanlainen kaikille. Tätyy vaan löytää itsestä ja omasta elämästä ne puolet jolla saa "hyvää" puolelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toisin päin, on ihmisiä jotka satsaa turvallisuuteen ja vakauteen, ja kadehtivat niitä jotka saa tai haluaa heiltä pois vakautta jos saavat sitä vaikka eivä sitä valinneet. Ainoa mitä voi tehdä on kesittyä omaan elämään ja yrittää tehdä siitä semmoinen että se tuntuu hyvältä. jos mikään ei tunnu hyvälle niin voi miettiä miksi, onko joku yksittäinen tärkeä palainen se mikä tekee kaikesta huonoa.

        Joskus nopea sopeutuminen auttaa asioiden saamista eteen päin. Se on henkisesti tosi raskasta, esim muutoissa kun tulee muutos sitä haikailee mennyttä ja keskittää voimia uuteen, mielialat vaihtelee, ja kun tekee sen useamman kerran, oppii siitä jotain ja sitäkään ei ilman katkeruutta opita. Mutta maailma on samanlainen kaikille. Tätyy vaan löytää itsestä ja omasta elämästä ne puolet jolla saa "hyvää" puolelleen.

        Kaiken kaikkiaan jos lähtee kilpailemaan kaikesta ja vertaamaan itseään muihin, elämä on tosi raskasta. Vaikkakin kai se on normalia vähän seurata mitä muut tekee, mikä on kannattanut ja jos jokin tie tai ajatusmalli on kovin tuhoisaa, ja normaalia haluta samoja juttuja kuin muut, joskus kaikkea ei voi tehdä eri tavoin, eikä se ole matkimista, mutta hyvä miettiä onko jokin juttu joka on hyvä tehdä eri tavoin ja mikä sopii itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toisin päin, on ihmisiä jotka satsaa turvallisuuteen ja vakauteen, ja kadehtivat niitä jotka saa tai haluaa heiltä pois vakautta jos saavat sitä vaikka eivä sitä valinneet. Ainoa mitä voi tehdä on kesittyä omaan elämään ja yrittää tehdä siitä semmoinen että se tuntuu hyvältä. jos mikään ei tunnu hyvälle niin voi miettiä miksi, onko joku yksittäinen tärkeä palainen se mikä tekee kaikesta huonoa.

        Joskus nopea sopeutuminen auttaa asioiden saamista eteen päin. Se on henkisesti tosi raskasta, esim muutoissa kun tulee muutos sitä haikailee mennyttä ja keskittää voimia uuteen, mielialat vaihtelee, ja kun tekee sen useamman kerran, oppii siitä jotain ja sitäkään ei ilman katkeruutta opita. Mutta maailma on samanlainen kaikille. Tätyy vaan löytää itsestä ja omasta elämästä ne puolet jolla saa "hyvää" puolelleen.

        Sä valehtelet nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä valehtelet nyt

        Olet erikoinen kommentoija kyllä, lueskelet näitä trollaavan miehen kommentteja joihin vastailet umpimähkään jotain määrittelemätöntä ja kai pidät tätä jollain tapaa tuloksellisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toisin päin, on ihmisiä jotka satsaa turvallisuuteen ja vakauteen, ja kadehtivat niitä jotka saa tai haluaa heiltä pois vakautta jos saavat sitä vaikka eivä sitä valinneet. Ainoa mitä voi tehdä on kesittyä omaan elämään ja yrittää tehdä siitä semmoinen että se tuntuu hyvältä. jos mikään ei tunnu hyvälle niin voi miettiä miksi, onko joku yksittäinen tärkeä palainen se mikä tekee kaikesta huonoa.

        Joskus nopea sopeutuminen auttaa asioiden saamista eteen päin. Se on henkisesti tosi raskasta, esim muutoissa kun tulee muutos sitä haikailee mennyttä ja keskittää voimia uuteen, mielialat vaihtelee, ja kun tekee sen useamman kerran, oppii siitä jotain ja sitäkään ei ilman katkeruutta opita. Mutta maailma on samanlainen kaikille. Tätyy vaan löytää itsestä ja omasta elämästä ne puolet jolla saa "hyvää" puolelleen.

        Kuka sitä hyvää on vailla joku kuningas vai?Minulle riittää ihan semmonen sopusuhtasuus.


    • Anonyymi

      En ole kenenkään nähnyt koskaan kirjoittavan palstalle tuollaista, mistä sinä muita syytät. Olet hoidon tarpeessa jo. Ala elää vähän muuallakin kuin palstalla. Täällä ei kukaan ole oikeasti tuttusi.

      • Anonyymi

        Et ole kenenkään nähnyt kirjoittavan vai? Sitä taustaa vasten erikoista, että tämä aloitus on taaskin sinun miehen teatterishow, johon kommentoit itse


    • Anonyymi

      Tiedän sen ja mitään muuta en haluakaan kuin täältä palstalta pois. Täällä ei tuttujani ole. Pitää pitää taukoa. Ongelmani on se, että elää liiaksi pään sisällä. Sitten se ahdistaa ja siitä avautuu täällä. En osaa avautua terapiassa vaikka siellä pitäisi. Täytyy yrittää kuitenkin. Pitäisi löytää oma tapa elää, nyt elää toisen elämää liiaksi. Itselläkin on tarpeet tavata ystäviä, harrastaa. Asiat eivät ole kovin huonosti mutta väsymystä on ilmassa. Oma itsetunto ei ole kovin korkealla. Olenko jatkuva mokailija? Onko minulla ystäviä?

      • Anonyymi

        Olet valehtelija


    • Anonyymi

      Varaan terapian ja yritän kertoa siellä ongelmistani. En halua kirjoittaa niistä täällä, kuka minulle oikein vastaa. Olen väsynyt, sen myönnän. Pitää myös ottaa sellaista lomaa, joka itseä rentouttaa.

      • Anonyymi

        Valehtelet


    • Anonyymi

      Yritän pysyä täältä pois, minun oikea elämäni ei ole täällä.

    • Anonyymi

      Tiedän tasantarkkaan etten ole joten toi maalaaminen. Ei osu nääs. Olen yksin ja en tarvitse ihmisiä ympärilleni.

    • Anonyymi

      Elämä nyt vaan sattuu olemaan melko katkera pala nieltäväksi, ja makeat unetkin käyvät vähiin. Ei vaadi kovin paljoa nousta ylemmäksi maan matosia. Joten kovin suuria ei itsestään tarvi luulla. Sitä nyt on lähinnä tietoinen omista rajoituksistaan, ja ei niinkään huolissaan muiden mielipiteistä. Muita parempi vai parempi kuin muut. On kolmenlaisia, eräät ajattelee ettei ansaitse parempaa, toiset uskovat omaan ylivertaisuuteensa ja kolmannet taas ajattelevat olevansa aina oikeassa. Pitävät itseään Jumalana. Joka tuomitsee niin menneitä kuin tulevia. Eivät rakastavana sellaisena.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tuomittavaa. Sellainen olisi noloa ja outoa


    • Anonyymi

      Kukahan noi on puhunna oletko itse ollu läsnä niissä keskusteluissa joissa noin on puhuttu vai uskotko jonkun sivusta keskustelua kuunnelleen satuja asiasta josta hänellä ei ole tietoakaan

    • Anonyymi

      Katkeruus perustuu, siihen että jompikumpi on rikkonut lakia, ja siitä syystä katkeruus ottaa vallan, t benedi

      • Anonyymi

        Jopa on jyrkkiä nämä tällaiset skeemat, tosin en näe yhteyttä esim tämän aloituksen ja omituisen puheenpartesi välillä. Eipä sillä että ätmin aloitus olisi mitenkään liikuttava sekään. Onnea ja menestystä sinulle


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2071
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      962
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      923
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      908
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe