Sun pitää mies unohtaa

Anonyymi-ap

Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.

65

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis.... Minut suljettiin jo muulta maailmalta neljän seinän sisälle, eristettiin ystävistä ja sukulaisista ja nyt mun pitäis poistua täältä, ainoasta paikasta, missä enää voin jutella ihmisten kanssa milloin vain häiritsemättä ketään?? Siis tähh?? Täysin eristyksiin kaikelta??

      • Anonyymi

        No ei tarvitse. Toi on 99,9% todennäköisyydellä jollekin toiselle. Relax man 👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitse. Toi on 99,9% todennäköisyydellä jollekin toiselle. Relax man 👍🏼

        No relax. On muutamat pikku jutut hoidettava.


      • Anonyymi

        Tämä aloitus ei sitten ollut minulta. Uskon,että tiedät kuka on asialla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus ei sitten ollut minulta. Uskon,että tiedät kuka on asialla...

        Ilman muuta nämä yksitoikkoiset avauksesi naisena esiintyen ja yksin kirjoitellen pitää sisällään suuria juonenkäänteitä🥱


      • Anonyymi

        Voi stalkkeri parkaa. Et ole enää ajan tasalla, et tiedä, mitä sille kiusaamallesi ihmiselle kuuluu. Koetapa päivittää tietojasi.


      • Anonyymi

        Älkää ylireakoiko tai kärjistäkö asioita, ei ole tervettä tällainen, enemmän epävakaan ihmisen käytöstä. Jokaisen miehen ja naisen pitäisi tämä ymmärtää ja mitä aiemmin sen ymmärtää sen parempi se on myös hänelle itselle.

        Virheitä tehnyt sen ymmärtää parhaiten. Toisen pään sisälle on vaikea päästä, siksi kaikki outous toisesta on syytä ottaa todesta, vaikka tuntuisi kuinka hölmöltä itsestä. Meitä on moneksi, samoin kuin logiikka erot voivat olla suuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ylireakoiko tai kärjistäkö asioita, ei ole tervettä tällainen, enemmän epävakaan ihmisen käytöstä. Jokaisen miehen ja naisen pitäisi tämä ymmärtää ja mitä aiemmin sen ymmärtää sen parempi se on myös hänelle itselle.

        Virheitä tehnyt sen ymmärtää parhaiten. Toisen pään sisälle on vaikea päästä, siksi kaikki outous toisesta on syytä ottaa todesta, vaikka tuntuisi kuinka hölmöltä itsestä. Meitä on moneksi, samoin kuin logiikka erot voivat olla suuria.

        Kyllähän nää on täysin totta osa näistä asioista. Se voidaan näyttää toteen vaikka heti. Toistaiseksi kuitenkin pysytellään näissä asenämissa ja katsellaan, kun tännepäin kohdistuu se stalkkaus itse niihin syyllistyneiden tietämättä, että se on tiedetty jo tooosi pitkän aikaa ja näin ollen on osattu pitää heidät ikäänkuin kiinnostuneina erilaisin menetelmin xD

        Ne jäljet. Ne johtaa. Johdattavat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi stalkkeri parkaa. Et ole enää ajan tasalla, et tiedä, mitä sille kiusaamallesi ihmiselle kuuluu. Koetapa päivittää tietojasi.

        Taitaa olla juurikin päinvastoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla juurikin päinvastoin :)

        Tuskin stalkkaus on tuottanut muuta kuin rakkoja käsiin;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin stalkkaus on tuottanut muuta kuin rakkoja käsiin;)

        Ei meillä. Miten teillä?


    • Anonyymi

      Mistä tiedät miten hankalaa se minulle on?

      • Anonyymi

        Kerro vaan


    • Anonyymi

      Olen unohtanut jo. Hyvästi vaan.

    • Selvä. Tähän loppuu palstailu ja haaveilut.

      • Anonyymi

        Hyvä jos loppuu siitä reppanasta haaveilu, mutta tämä on ehkä tuhannes kerta kun lupaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos loppuu siitä reppanasta haaveilu, mutta tämä on ehkä tuhannes kerta kun lupaat.

        Kyllä näen hänen kavereistaankin sen että on parempi unohtaa. Oon pelkkä naurun ja ärsytyksen aihe. Joten aloitus on ymmärretty.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä näen hänen kavereistaankin sen että on parempi unohtaa. Oon pelkkä naurun ja ärsytyksen aihe. Joten aloitus on ymmärretty.

        On taas mones kerta kun aloittaja on Netta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas mones kerta kun aloittaja on Netta

        En usko, että tämäkään uusi jonkun muka jännän jutut juonenkäänne kiinnostaa ätmi


      • Anonyymi

        Voi se tuolla nikillä joskus loppuakin. Sitten vaan keksimään uusia nikkejä edellisten parinkymmenen muun lisäksi.


      • Anonyymi

        Hyvästi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä näen hänen kavereistaankin sen että on parempi unohtaa. Oon pelkkä naurun ja ärsytyksen aihe. Joten aloitus on ymmärretty.

        Niin oletkin. Vaihda toiseen nikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se tuolla nikillä joskus loppuakin. Sitten vaan keksimään uusia nikkejä edellisten parinkymmenen muun lisäksi.

        Kyllä, hyvin tunnut miehen nikkien perässä viihtyvän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, hyvin tunnut miehen nikkien perässä viihtyvän

        Mieli varmaan tuhansiin eri osiin sirpaloituneena tms


    • Anonyymi

      Hyvä olisi jos kertoisit kenet pitää unohtaa.
      Mutta Trollin unohtaminen? Niin ei kai se vaikeata ole.

    • Anonyymi

      En kyllä unohda minulle erityistä naista. Hajanaiset kirjoittelut loppuvat kyllä ajan kanssa, kun ihastun, deittailen ja ehkä jopa rakastunkin taas. Tällä hetkellä hän antaa kuitenkin motivaatiota ja toivoa paremmasta, vaikka tuskin ollaan enää koskaan tekemisissä. Toivottavasti hänkin löytää itselleen erityisen ihmisen, jonka pelkkä ajatuksissa pyörähtäminenkin piristää päivää.

      Tsemppiä ja hyvää alkavaa kesää.

    • Anonyymi

      Minä en kirjoita mitään. Olen niin alakuloinen ja väsynyt koko ajan. Enkö usko että se nainen piittaa minusta mitään.

      • Anonyymi

        Jos ette ikinä näe missään, eikä hän laita sinulle viestiä, niin häntä ei kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette ikinä näe missään, eikä hän laita sinulle viestiä, niin häntä ei kiinnosta yhtään.

        Tämä on varmaan sitä hybridivaikuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmaan sitä hybridivaikuttamista.

        Or common sense


    • Anonyymi

      Ok, en kirjoittele elån omaa elämääni ja elä sinä omaasi. Hyvää jatkoa elämäsi lopputaipaleelle.

    • Anonyymi

      Sinähän se et unohda meitä näköjään. Tiedän, että se on sulle vaikeaa, mutta jos oikein yrittäisit aloittaja. En panis ollenkaan pahakseni. m>n

    • Anonyymi

      Hyvää kesää ja loppuelämää.

    • Anonyymi

      Niin tyhmää kirjoitella tällaisia nimettömänä, ilman mitään tunnisteita.

      • Anonyymi

        Kyllä se oikea varmasti tajusi jo. Ei tänne niin moni mies kirjoittele.


      • Anonyymi

        Miksei sinua ikinä näy?


    • Anonyymi

      Onko pienestä pitäen äitisi käskenyt unohtamaan miehet?

      • Anonyymi

        Oletko koskaan harkinnut psykoterapiaa? Sivusta


      • Anonyymi

        Sivusta kommentoin, että kysymys kolahti minuun, koska itse asiassa minun äitini haukkui miehiä ja se on varmaan vähän vaikuttanut minuunkin, etten luota ja "unohdan", vaikka tosiasiassa kaipaan syvästi.


    • Anonyymi

      En voi unohtaa sinua kun olet minun naapuri. Heti kun saan muualta asunnon ja pääsen muuttamaan niin sitten unohdan sinut.

    • Anonyymi

      Mustasukkainen sotkija olet.
      Mies älä mene näihin. Naisesi ei koskaan kirjoittaisi noin tänne.

    • Anonyymi

      Vastenmielinen ihminen olet ap. Mee vttuun täällä jo kiitos.

    • Anonyymi

      Et sinä voi käskeä ketään lopettamaan kaipaamista. Et myöskään lopettamaan kirjoittamista. Tämä on yleinen keskustelupalsta, jonne saanee kaikki kirjoittaa ja ainakaan itse en ole kirjoittanut yhtään pahasti. Onko tuo ihminen häirinnyt sinua oikeassa elämässä?

    • Anonyymi

      Nallelle, älkää muut omiko. Ap

      • Anonyymi

        Miten voit noin "Nallelle" kirjoittaa kun pyysit toista "luopumaan" "Nallesta" mutta miten siinä kävikään? Kun eihän näissä ole kyse N&H vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit noin "Nallelle" kirjoittaa kun pyysit toista "luopumaan" "Nallesta" mutta miten siinä kävikään? Kun eihän näissä ole kyse N&H vaan..

        Se että väittää olevan nallelle kertoo että palstamatkija vauhdissa.


    • Anonyymi

      Et anna minun unohtaa. Joka kerta kun näen sinut unohdan vain itseni. Olet kultainen häkkini, ja jos joskus onnistuisinkin vapautumaan tulen kantamaan muistoasi kuin puoliksi unohdettua toivetta.

    • Anonyymi

      Unohda jo. Lasten hinkkaaja, h ra, h mo.

    • Anonyymi

      Stalkkeri taas lempipuuhassaan. Menikö yö miettiessä mitä kirjoittaisit jonkun toisen puolesta?

      Pehmopää se, joka tämän palstan kirjoituksien luulee olevan joltakin tietyltä ihmiseltä. Herätkää luulijat jo.

    • Anonyymi

      Saa kai täällä jokainen kaivata jos haluaa.

    • Anonyymi

      Voisin todeta omalla kohdallani, et luulo ei ole tiedon väärtti. Kohdannut harhaisia mielikuvia toisilla, siksi koen näin. Valitettavia tapauksia ainakin, nämä omat kokemat.

      • Anonyymi

        Näinpä. Tieto on valtaa, kuuluu sanonta. Sivun laidasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Tieto on valtaa, kuuluu sanonta. Sivun laidasta

        Stalkkeriukko tietää, sehän on selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkeriukko tietää, sehän on selvä.

        Ei osu lähellekään oikeaa tuo sinun heitto. Sivun laidasta


    • Anonyymi

      Näin.. Paikkasi otti isoletku elättimamu! Tykkää kakkosesta!

    • Anonyymi

      Ei oo mulle tää. Muute siin ois eri alkukirjaimia ja vähä painavampaa sanomista esmes "unohda mut jo vihoviimeinkin törppö"

    • Anonyymi

      Rakas. tää ei oo sulle. Rakastan sinua miestä varmaan ikuisesti.

    • Anonyymi

      Ei ollutkaan aito aloitus näköjään. Kommenteista selvisi että on palstamatkija muka nallelle kirjoittama eli pelkkää kiusaamista.

    • Anonyymi

      Ei se unohtamineen käy niin helposti. Kun ajattelen että nyt en näe sinua enää ja unohdan niin sitten näenkin sinut ja se satuttaa minua. Sinä olit lähdössä lenkille ja minä olin kotonani.

      • Anonyymi

        Tämä aloittaja on kiusaaja, joka esittää muita palstalaisia. Aloitus ei ole aito. Ei tällaiset ole koskaan.


    • Anonyymi

      Miksi te näihin menette. Kukaan aito ei kirjoittaisi noin "tiedän että se on sulle tosi hankalaa". Tuo ämmä ei ole apinaa fiksumpi.

    • Anonyymi

      Pitää unohtaa ja sitten ei pidä, molempi parempi.

    • Anonyymi

      Mulle ei ole mikään vaikeaa mitä itse haluan tehdä pystyn todella helposti unohtamaan itsenikin ja päänikinnolisin luultavasti hukannu jo vähintäänkin tuhannesti jos ei se olis hartioiden välissä kiinni nääs kun taskuun se ei mahdu

    • Anonyymi

      Eiks sut ole jo unohdettu ku täällä kirjoittelet?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      129
      2036
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      374
      1524
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      939
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      106
      898
    6. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      54
      885
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      85
      884
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      838
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      108
      767
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      671
    Aihe