Kannattaa katsoa

Anonyymi-ap

16

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alussa oli sana, ja sana oli Jumalan tykönä, ja sana oli Jumala.
      Sama oli alussa Jumalan kanssa.
      Kaikki on hänen luomiaan; ja ilman häntä ei tehty mitään, mikä olisi tehty.
      Hänessä oli elämä; ja elämä oli ihmisen valo.
      Ja valo loistaa pimeydessä, ja pimeys ei käsittänyt sitä.
      Jhon: ch1-1-5

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18174745A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Uskovat näkivät Jumalan kirkkauden

      Johannes kertoo, että ne, jotka uskoivat, saivat katsella Jeesuksen kirkkautta, jonka Isä oli hänelle antanut. Heille, jotka ottivat uskolla armon sanan vastaan, kirkastui Jumalan ääretön rakkaus syntiinlangennutta ihmissukua kohtaan.

      Jeesusta ei pimeys saanut valtaan missään vaiheessa hänen ihmiselämänsä aikana. Johannes Kastajakin todisti tästä valosta ja osoitti Jeesusta: ”Katsokaa: Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin! Hän on se, josta sanoin ’Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä hän on ollut ennen minua.’ – – Minä olen sen nähnyt ja todistan, että tämä mies on Jumalan Poika.” (Joh. 1:29–34.)

      • Anonyymi

        TÄMÄ ON YHTÄKAIKKI TÄTÄ PAIVÄÄ TAPAHTUVAA IHMETTÄ IHMISESSÄ
        - pöytä on siis katettuna sinullekkin


    • Anonyymi

      Perjantai 22.12.2023
      Minä kuuntelen, mitä Herra Jumala puhuu. Hän lupaa rauhan kansalleen, omilleen – älkööt he enää eksykö mielettömyyteen!

      Ps. 85:9

      MITEN SUOMENKIN PYRKII TÄMÄ ELÄMÄN IRTOLAISET TÄYTTÄMÄÄN
      - KIVEÄÄN KANTAEN MUASSAAN

      • Anonyymi

        8Kain sanoi veljelleen Abelille: »Lähde mukaani.» Mutta kun he olivat kulkeneet jonkin matkaa, Kain kävi veljensä Abelin kimppuun ja tappoi hänet. 9Silloin Herra kysyi Kainilta: »Missä on veljesi Abel?» Kain vastasi: »En tiedä. Olenko minä veljeni vartija?» 10Herra sanoi: »Mitä oletkaan tehnyt! Etkö kuule, kuinka veljesi veri huutaa minulle maasta? 11Nyt olet kirottu etkä voi jäädä tänne, sillä tämän maan oli avattava suunsa ja otettava vastaan veljesi veri, jonka sinä vuodatit. 12Kun koetat viljellä maata, se ei enää ruoki sinua, vaan sinun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maan päällä.»


      • Anonyymi

        Jeesus ottaa vastaan lapset
        15Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia, 16mutta Jeesus kutsui lapset luokseen ja sanoi: »Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta. 17Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.»

        SIIS MITÄ LAPSI TIETÄISI VIELÄ ELÄMÄSTÄÄN, SILTI HÄNELLÄ ON JO ELÄMÄÄN USKO
        - SYNNYTÄJÄN USKO ON TODELLISTA JA ELÄMÄÄ LUOVAA IKUISUUTTA
        ----------------------------------------------------------------
        POIS TÄMÄ MEISTÄ :
        MUTTA USKON HARHAUTTAJAT KIVEÄÄN KIERTÄVÄT JA KAUPPAAVAT KUOLLUTTA ELOTONTA KIVEÄÄN JOKA VAIN TYHJYYTTÄÄN TUOTTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ottaa vastaan lapset
        15Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia, 16mutta Jeesus kutsui lapset luokseen ja sanoi: »Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta. 17Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.»

        SIIS MITÄ LAPSI TIETÄISI VIELÄ ELÄMÄSTÄÄN, SILTI HÄNELLÄ ON JO ELÄMÄÄN USKO
        - SYNNYTÄJÄN USKO ON TODELLISTA JA ELÄMÄÄ LUOVAA IKUISUUTTA
        ----------------------------------------------------------------
        POIS TÄMÄ MEISTÄ :
        MUTTA USKON HARHAUTTAJAT KIVEÄÄN KIERTÄVÄT JA KAUPPAAVAT KUOLLUTTA ELOTONTA KIVEÄÄN JOKA VAIN TYHJYYTTÄÄN TUOTTAA

        Oikeasta uskosta harhauttajille on luvassa MYLLYN KIVI KAULAAN
        - siis joka upottaa lopullisesti nämä ELÄMÄSTÄ

        ELÄMÄÄ EI VOITETA TURHALLA JA PAHA TULEE SAAMAAN PALKKANSA JA VARMASTI VIELÄ


    • Anonyymi

      >>> Elämää juoksuhaudoissa - Korsuorkesteri

      HYÖKKÄYS ON PARAIN PUOLLUSTUSKEINO
      - Orkesteri on aiheeseen täydellinen. Esitys on loistava. Kerran oli tilaisuus nähdä ja kuulla livenä. Hyvin ottivat yleisön.

      • Anonyymi

        Suomen puollustus on varmalla pohjalle

        >> Käärijä - Cha Cha Cha (LIVE) | Finland 🇫🇮 | Grand Final | Eurovision 2023

        SUMALAISEN PITÄÄ LOPUNKIN ELÄMÄN PELKONSA HEITTÄÄ NISKOILTAA
        hushelvettiin ja päästää oikeamielisyydensä nousta ja alistumiset on nyt loputtava lopetettava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen puollustus on varmalla pohjalle

        >> Käärijä - Cha Cha Cha (LIVE) | Finland 🇫🇮 | Grand Final | Eurovision 2023

        SUMALAISEN PITÄÄ LOPUNKIN ELÄMÄN PELKONSA HEITTÄÄ NISKOILTAA
        hushelvettiin ja päästää oikeamielisyydensä nousta ja alistumiset on nyt loputtava lopetettava

        HahaHAA
        Näyttää että menee perille ELÄMÄ KAIKEKATTAVUUTEEN
        >> Käärijä - Cha Cha Cha | Movemint DanzeWRKOUT | Dance Workout Choreography


    • Anonyymi

      ON LAITETTAVA KOVEMMAT PUTKEEN TUHOISUUDEN ESTÄMISESSÄ

      Orpo: Pitää selvittää, voiko ihmisiä palauttaa rajalta takaisin Venäjälle ilman turva­paikka­hakemusten käsittelyä
      "Rajamenettelylaki tarpeen, mutta ei se ratkaise mitään vaikka kuinka nopeasti menetellään, jos toinen maa ei ota vastaan".

      • Anonyymi

        Ei paimenetavi saa päästää aijasta läpi, se on näin näreet
        - joilla ei elämästä ole mitään käsitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paimenetavi saa päästää aijasta läpi, se on näin näreet
        - joilla ei elämästä ole mitään käsitystä.

        Näähän syövät vaikka koko mailmasta viimeisetkin siemenperunat ja silmät mieli kiini
        - loppuaan kohti käyvät


    • Anonyymi

      Vastauksia löytyy ympäri Raamatun.
      Tässä eräs niistä :

      "teidät minä määrään miekan omiksi,
      - ja kaikki te kumarrutte teurastettaviksi, sentähden ettette vastanneet, kun minä kutsuin, ettekä kuulleet, kun minä puhuin,
      - vaan teitte sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsitte sen, mikä ei ole minulle otollista."

      Kun Jumala siunaa hyvyydellään,
      - mutta silti Häntä halveksitaan, niin seuraava askel on pahuudelle tuleva tuomio. Jumala antoi viime sodan jälkeen Suomelle paljon siunausta. Tästä on sanonta "lottovoitto syntyä Suomeen". Mutta Suomi alkoi halveksia hyväntekijäänsä ja tuomio lähenee.....

      Muslimimaat ovat vuosisatoja vainonneet Jumalan lapsia,
      - Jeesukseen uskovia. Siksi heille on tullut ja tulee kaikki kirous ja tuomio. Toki sieltäkin aina Jumala yksilöitä pelastaa. Onhan heidänkin keskuudessaan Jeesukseen uskovia, joita heidän naapurinsa ovat vainonneet.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe