Miten lähetetään whatsappsissa sähköinen joulukortti ? Mistä sen kortin ensinnäkin saa ? Yritin lähettää 'birgitmummu' sivulta, mutta ei se onnistunut millään. Selkeät ohjeet jos joku jaksaisi kertoa ? Kiitos !
Sähköinen joulukortti
8
210
Vastaukset
- Anonyymi
HÖNÖ HEI !!!
ÄLÄ TEE SITÄ KAVERILLE.
KUKAAN EI TYKKÄÄ ETTÄ JAAT HEIDÄN SÄHKÖPOSTIOSOITETTAAN VERKOSSA.
MUTTA JOS SINULLA ON VIHAMIEHIÄ, NIIN LÄHETÄ IHMEESSÄ JA MAHDOLLISIMMAN MONEN PALVELUN KAUTTA.- Anonyymi
USA JO SODASSA TAAS LÄHI-IDÄSSÄ
Yhdysvaltojen tukikohdat Syyriassa ja Irakissa pommitusten kohteena
Julkaistu 20.10.2023 12:59,
Kaksi sotilastukikohtaa, joita amerikkalaiset joukot ja heidän sotilaalliset neuvonantajansa käyttävät Syyrian itäisessä Dayr al-Zawrin provinssissa ja lähellä Bagdadin kansainvälistä lentoasemaa Irakin pääkaupungissa, ovat kokeneet suuria räjähdyksiä Yhdysvaltojen vastaisten mielialojen kasvaessa.
Lisäksi punaisella merellä laivastonsa kanssa Jemenin Hutujen kanssa.
Ja näyttää että konflikti vaan eskaloituu. - Anonyymi
Kollilla ei olekkan muita kuin vihamiehiä!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ota vaikka itse joku jouluinen kuva ja lähetä se.
- Anonyymi
Ketä oikeasti kiinostaa joku sähköinen joulukortti?
- Anonyymi
Vihamiehelle se on hyvä rustata ja täytyy muistaa käyttää vastaanottajan tärkeintä s-postiosoitetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972