Tämä on se syy!

Anonyymi-ap

Tämä on se syy miksi minä olen täällä Aasiassa vapaaherrana. Ei tätä minun mielestäni pitäisi tarvis selittää enää nyt 1600 dollarin netto-eläkkeellä. Minä voin kanssa jankuttaa tätä samaa ja jos vajakki ei tajua, niin ei. [url=https://aijaa.com/oyFBVz][img]https://img.aijaa.com/m/00496/15206756.jpg[/img][/url]

Kyllä kyllä kyllä kaikki voi katsoa netistä videoita ja Facestä asuntojen myyntihintoihin ja vuokrahinnat ja millaisella alueella ja kyllä kyllä kyllä voi katsoa Google mapista kuvia kaduista. Kyllä kyllä voi katsoa isojen kauppojen ja baarien hintoja.

Vain, vakakki jää Suomeen eläkkeellä se on varmaa. Toki toki KELA eläkkeellä ei edes ole mahdollista ja tuskin edes kannattaa katsoa ja itkeä ja vinkua omaa elämäänsä. Jos kerran Otrivin maksaa alle 2 euroa, niin mitähän ne muut maksaa. Ai ei ole valtion lupaa myydä ja KELA ei anna myydä siihen hintaan, kun ei ole suomeksi vaara ja käyttö-ohjetta. Tajua jo vakakki, että ne tasan tarkkaan varastaa sinulta ja kiristää maksamaan suuri suuria vuokria.

Hei ei siellä ole edes kesää. Minä oikeasti maksan nyt alle 300 euroa vuokraa kuukaudessa ja vakakki huomaa, että minulla on nyt kaksi asuntoa siihen hintaan. Toinen Kampotissa ja toinen Vung Taolla Vietnamissa. En tiedä, kuinka poijat maksaa Pattayalla ja toki poijan on loman tarpeessa jos joutuvat pakosta asumaan Suomessa en kiellä.

23

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi jankutat samaa asiaa kuukaudesta toiseen palstoilla?

• Anonyymi

"Miksi jankutat samaa asiaa kuukaudesta toiseen palstoilla?"

Aloittajan pienellä eläkkeellä ei ole varaa ostaa mielenterveyspalveluja edes kehitysmaasta. Siinä syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan pienellä eläkkeellä ei ole varaa ostaa mielenterveyspalveluja edes kehitysmaasta. Siinä syy.

Eikö sinua vituta maksaa vuokraa tonni ja ruuasta ja lääkkeistä ties mitä. . . Tajuatko edes, että ne varastaa ja kiristää. Tullaanko me nyt siihen päätelmään yhdessä, että olet vajakki ja sinulla ei ole mahdollisuutta muuttaa pois sieltä.

Luuletko vajakki, että vuoden kuluttua siellä on samat hinnat vai? Minä luulen, että siellä aletaan ryöstämään ja kiristämään entistä enemmän ja Johan oli puhe jo maastapoistumisverosta.

Tajuatko, että osa ihmisistä voi päästä pois sieltä ja elää parempaa elämää. Vuokra 150 dollaria ja eläke 1600 dollaria ja nää hinnat. Osa voi päästä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä se vajakki vatipää kehitysmaassa odottaa tänäkin jouluna "neitsyestä" syntyneen pojan tumputuksen onnistumista ja toista tulemista!
        Itkee itse aiheutettua ahdinkoaan, kun ei osannut sanoa ei ranskaksi eikä ruotsiksi. Koulutkin jäi käymättä ja ammatti hankkimatta kun pippeli näytti suunnan suoraan takuueläkkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä se vajakki vatipää kehitysmaassa odottaa tänäkin jouluna "neitsyestä" syntyneen pojan tumputuksen onnistumista ja toista tulemista!
        Itkee itse aiheutettua ahdinkoaan, kun ei osannut sanoa ei ranskaksi eikä ruotsiksi. Koulutkin jäi käymättä ja ammatti hankkimatta kun pippeli näytti suunnan suoraan takuueläkkeelle.

Eikö sinua vituta maksaa vuokraa tonni ja ruuasta ja lääkkeistä ties mitä. . . Tajuatko edes, että ne varastaa ja kiristää. Tullaanko me nyt siihen päätelmään yhdessä, että olet vajakki ja sinulla ei ole mahdollisuutta muuttaa pois sieltä.

Luuletko vajakki, että vuoden kuluttua siellä on samat hinnat vai? Minä luulen, että siellä aletaan ryöstämään ja kiristämään entistä enemmän ja Johan oli puhe jo maastapoistumisverosta.

Tajuatko, että osa ihmisistä voi päästä pois sieltä ja elää parempaa elämää. Vuokra 150 dollaria ja eläke 1600 dollaria ja nää hinnat. Osa voi päästä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen vuokraa? Mulla on velaton 300 neliön omakotitalo ja velaton mökki saaressa, eläke siihen ylimpään kymmenykseen. Minulla on ihan hyvä täällä, käyn sitten välillä ulkomailla piipahtamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen lääkkeitä? Mulla Pulmicort -resepti, tötsä maksaa kolmelle kuukaudelle vähän yli neljäkymppiä, sekin kiitos kun 2019 kiinalaisseurue Thaimaassa toi ilmeisesti koronan (ei diagnostisoitu), jonka jälkeen on joutunut tuota käyttämään.
        Terve ruumis ei muuta kaipaa, kun ei ole ranskalais-ruåttalaisten tippuri- ja kuppatartuntojen antanut päätään lahottaa.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18175619P

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jeesus ja tiede, harmi sinänsä että joulu on tulossa, ja pitäisi olla jeesuksen syntymäjuhla, kuitenkin raamatussa on hyvin vähän viitteitä Jeesuksen käytännössä ei juurikaan, tiede on tutkinut asiaa hyvin paljon huonoin tuloksin, arvio hänen syntymänsä tapahtui 7-4 v. ekr, syntymän jälkeen Jesse katosi kuvasta 30 vuodeksi, ja palasi takaisin pääsiäisenä hieman ennen ristiinnaulitsemista, Vanhin evankeliumi Markus jossa on ollut viitteitä Jeesukseen on 70 v. jkr , eli siis noin 40-50 vuoden kuluttua Jeesuksen kuoleman jälkeen-

• Anonyymi

Pitää paikkansa. . . Mies joka on tutkinut asioita. Niin, joulua ei tule viettää Jeesuksen syntymäpäivänä. Aivan oikein.

Jeesus kertoi äidilleen, että minun aikani ei ole vielä tullut. Pitää muistaa, että kristittyjä vainottiin aika rajusti Jeesuksen kuoleman jälkeen ja monet kopiot on myös näin tuhoutuneet. Homma pyöri alkuseurakunnan varassa.

Niin, hän tuli Nasaretista sitten kun hänen aikansa tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkansa. . . Mies joka on tutkinut asioita. Niin, joulua ei tule viettää Jeesuksen syntymäpäivänä. Aivan oikein.

Jeesus kertoi äidilleen, että minun aikani ei ole vielä tullut. Pitää muistaa, että kristittyjä vainottiin aika rajusti Jeesuksen kuoleman jälkeen ja monet kopiot on myös näin tuhoutuneet. Homma pyöri alkuseurakunnan varassa.

Niin, hän tuli Nasaretista sitten kun hänen aikansa tuli.

Ristiretkillä kuoli arviolta 71 miljoonaa ihmistä eli noin saman verran kuin Hitlerin aloittamassa toisessa maailmansodassa. Siihen päälle taudit, orjuutukset, maan tasalle pommitetut kaupungit, inkvisitio, kirkollisverot, lapsiin sekaantumiset, papiston hirmutyöt Vatikaanissa jne. Siinä on sulla hieno uskonto!
        Pakomatka tuo on eikä mikään vapaaherran valinta. Lompakkosi valitsee sinun sijaintisi etkä sinä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiretkillä kuoli arviolta 71 miljoonaa ihmistä eli noin saman verran kuin Hitlerin aloittamassa toisessa maailmansodassa. Siihen päälle taudit, orjuutukset, maan tasalle pommitetut kaupungit, inkvisitio, kirkollisverot, lapsiin sekaantumiset, papiston hirmutyöt Vatikaanissa jne. Siinä on sulla hieno uskonto!
        Pakomatka tuo on eikä mikään vapaaherran valinta. Lompakkosi valitsee sinun sijaintisi etkä sinä itse.

Pitää paikkansa ja edelleen ihmisiä kuolee uskon takia. Mistä luulet johtuvan ?

Olisiko aika lukea Raamattua kerrankin.

Raamatussa mainitaan peto ja koirat ja muut merkit, mitkä otetaan sieluun ja käteen.

Eiköhän Jeesus juuri siksi ristiinnaulittu, kun hän ei ollut maallinen kuningas. Eiköhän se ole just sitä mitä siellä sanotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lompakon paksuuden valitsi pippeli jo vuosikymmeniä sitten. Ja alkoholismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa mainitaan peto ja koirat ja muut merkit, mitkä otetaan sieluun ja käteen.

Eiköhän Jeesus juuri siksi ristiinnaulittu, kun hän ei ollut maallinen kuningas. Eiköhän se ole just sitä mitä siellä sanotaan.

Mikähän ollut yhtä paljon sotien sytykkeenä kuin raamattu, tai yleensä uskonnot. Ei mikään, sota sankarit määräytyvät aina voittajien mukaan, ei koskaan häviäjien samoin historian kirjoitukset, Mitä taas jeesukseen tulee aika harva teologi pitää häntä edes koskaan eläneenä, varsinkin jos teologian tavoitteena on etsiä totuutta tieteellisin keinoin, ja aika vaikeaa se olisikaan todentaa, kun jokainen järkevä ihminen ymmärtää että vuosi kymmeniä jopa satoja vuosia ns. tapahtumien jälkeen niiden kirjoittaminen vaikkapa evankeliumeiksi on suhteellisen vaikea tai mahdoton tehtävä kun ne on kirjoitettu 70 ekr-200 jkr välisenä aikana, nämä Jeesuksen opetukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän ollut yhtä paljon sotien sytykkeenä kuin raamattu, tai yleensä uskonnot. Ei mikään, sota sankarit määräytyvät aina voittajien mukaan, ei koskaan häviäjien samoin historian kirjoitukset, Mitä taas jeesukseen tulee aika harva teologi pitää häntä edes koskaan eläneenä, varsinkin jos teologian tavoitteena on etsiä totuutta tieteellisin keinoin, ja aika vaikeaa se olisikaan todentaa, kun jokainen järkevä ihminen ymmärtää että vuosi kymmeniä jopa satoja vuosia ns. tapahtumien jälkeen niiden kirjoittaminen vaikkapa evankeliumeiksi on suhteellisen vaikea tai mahdoton tehtävä kun ne on kirjoitettu 70 ekr-200 jkr välisenä aikana, nämä Jeesuksen opetukset.

Testaa seuraavaa: -Kerro kaverillesi Matille tällä viikolla kymmenen erilaista vertauskuvallista tarinaa ja niiden opetusta.

Pyydä Mattia kertomaan ne tarinat kuukauden päästä Pekalle.

Pekka voi kertoa ne tarinat Timolle maaliskuussa ja Timo kertoo ne tarinat kesäkuussa Antille. Antti puolestaan elokuussa kertoo ne Ismolle ja Ismo lokakuussa Eskolle.

Esko kertoo ne tarinat sitten joulukuussa Erkille, joka tulee kertomaan ne Eskolta kuullut tarinat sitten sinulle.

On kulunut tuohon vain siis yksi kalenterivuosi.

Kun kukaan heistä ei ole mikään muistinero, runoilija, kirjailija eikä sanaseopä, eikä kukaan heistä ole kirjoittanut mitään muistiin...

...Niin kuinka paljon arvelet tarinoiden ja niiden opetusten säilyneen sellaisena kuin olet alunperin ne kertonut Matille vuosi sitten?

Ajattelepas sitä seuraavaksi että luku-ja kirjoitustaitoiset olivat äärimmäisen vähissä Jeesuksen aikoihin ja varsinkaan köyhillä ei ollut siitä mitään hajua. Jeesus taisi olla puusepppä ammatiltaan ennen saarnasmiehen hommia.

Tarinoita alettiin siis kirjaamaan keskimäärin vasta satojen vuosien jälkeen. On vaikeaa edes kuvitella, onko niistä tarinoista mikä kohta säilynyt alkuperäisenä, jos mikään?

Koulussa tehtiin tuo testi kuiskaamalla lause korvasta korvaan. Kun viimeinen sen kertoi, siinä ei ollut enää mitään alkuperäistä jäljellä.

Tarkoitukseni ei ole rienata, vaan pysyä realimaailmassa siten miten tämä maailma kulkee ja toimii.

Uskon Jeesuksen symboliseen voimaan ja siihen kollektiivisuuteen, jota hän tuo suurille massoille edelleen ja uskon hänen rauhoittavaan vaikutukseen ihmismielessä, joka sen oikein osaa tulkita positiivisena asiana ja pohjana elämälle.

Mutta ne minun Jumalani ja Jeesukseni eivät tuomitse erilaisia eikä vääräuskoisia. He ei lajittele ihmisiä syntyperän mukaan pelastettaviin ja kadotettaviin, vaan he pelastaa kaikki. Ymmärtävät myös toisinajattelijoita.

"Jesus saves all of us. All"
        Se sanotaan tämän vanhan musavideon lopussa, joka käsittelee sitä kuinka ihmiset tuomitsevat toisiaan; https://www.youtube.com/watch?v=gwZAYdHcDtU&ab_channel=georgemichaelVEVO

2010 lähtee nyt illalliselle

• Anonyymi

Verotarkastaja oli tekemässä tarkastusta pieneen ravintolaan. Verotarkastaja oli laskenut, että yrityksellä oli 100.000 euron tuotto vuodessa.

"Miksi ihmeessä te ette jätä minua rauhaan?" sanoi ravintolan omistaja. "Työskentelen kuin hevonen, kaikki perheestä auttaa minua, paikka on kiinni vain kolmena päivänä vuodessa ja te tahdotte tietää, että kuinka minä olen ansainnut 100.000 euroa?"

"Kyse ei ole teidän tulonne, jotka meitä vaivaavat", sanoi verotarkastaja. "Meitä ihmetyttää nämä teidän verovähennyksenne. Olette vaimonne kanssa vähentänyt verotuksessa 6 matkaa Hawaijille".

• Anonyymi

Minkä vuoksi te ette näe mitä kirjoitan. Edelleenkään Kristinuskolla ja Kirkolla ja kirkkokunnilla ja lahkoilla ei pitäisi olla mitään tekemistä keskenään. Kiristinusko on sitä, että ymmärretään sana mitä Raamatussa sanotaan. Ei sanaa mitä lahko tai valtionkirkko vääntää eri kohdista.

Eikö pitäisi ensin ymmärtää mitä Raamatussa pyritään kertomaan esim. Pedolla ja koiralla. Koska siellä on monia viitteitä näihin. Mitä ne on ne Raamatussa mainitut pedot ja koirat. Eikö ne ole keskeisiä. Kuten kerroin jo, että valtion kirkon pappi ja piispa ei tasan tarkkaan kerro tätä.
      Kuitenkin ne on Raamatussa.

Hölömöt puhuu merkistä mikä otetaan käteen tai johonkin nahkaan vai. Kun puhutaan Raamatusta ja pelastuksesta vai ? Eikö silloin olla vähän hulluja?

Eikö Jeesus sanonutkin, että minun valtakunta ei ole täällä ja minä olen tie totuus ja elämä. Eikö sen vuoksi nautita ehtoollinen myös. .. eikö vai. . . ?

Peruskäsitteet on opittava ensin, että mitä uskolla tarkoitetaan ja mitä varten sinun pitää uskoa Jeesukseen Kristukseen. Ymmärrättekö yleensä minkä vuoksi pitää uskoa ja rukoilla.

Jeesus sanoi, että minä teen uudeksi kaiken, ennen kuin lähti ja mitä se niin kuin tarkoittaa. Ja ennen kuin kuoli, niin sanoi, että se on täytetty.

Mitä nämä tarkoittavat . . Ehkä näistä on aloitettava.

• Anonyymi

Jotkut ottaa käteen, se sun jeesuksesi vetää käteen, eikä vaan tule!

Maallisia kuninkaita on päästetty päiviltä vähän väliä, mitä näitä nyt viimeaikoina on, Lenin, Stalin, pari Kennedyä, Ceaușescu akkoineen, eikä kukaan luvannut tulla uudestaan.

Vannoutunut uskovainen numerologi nyt löytää tulevaisuuden joka laskutoimituksesta, mikähän siinäkin on tarkoituksena.

• Anonyymi

Meinaako Tapioidi että ihmiset keskenään olisivat ilman järjestäytyneitä kirkkoja saaneet koottua Raamatun sellaiseksi kuin se on? Ei Raamattua saa mitenkään irti kirkosta eikä kirkkoa Raamatusta. Tarinat on koottu sadoista lähteistä joista ei ole kuin aavistuksen verran tositapahtumiin perustuvaa. Jos se Herrasi olisi kaikkivoipa, kenenkään ei tarvisi välittää mitään sinun pedoista, koirista eikä merkeistä, vaan hän voisi huispaus- käskyllä komentaa ne tuonelan liekkeihin kärventymään tuosta vaan.

Nuo sinun käsimerkkisi ja muut on ihmismielen maalaamia symbolisia skenaarioita, joilla ei ole mitään tekemistä kenenkään elämässä. Voihan sitä ihminen halutessaan kuvitella olevansa vaikka Kuun kuningas tai lepakkomies, mutta ei nouse ilmaan kuitenkaan käsiä heiluttamalla eikä tee sillä kuninkuudellakaan yhtään mitään.

Tiesitkö Tapsa esimerkiksi että tiede on selvittänyt palavan pensaan salaisuuden? On selvitetty että siihen aikaan käytettiin huumaavaa kasvia, joka saa aikaan sen että ihminen alkaa nähdä auringossa kaiken palavana. Eli teki samaa kuin jotkut muuntohuumeet ja hymynapit tekee tänä päivänä.

Kirkosta ja seurakunnasta ne löytyy ne Raamatun parhaiten tuntijat, eikä suinkaan sieltä Tapsan kylähullujen kokouksista pakomatkalla ei mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaako Tapioidi että ihmiset keskenään olisivat ilman järjestäytyneitä kirkkoja saaneet koottua Raamatun sellaiseksi kuin se on? Ei Raamattua saa mitenkään irti kirkosta eikä kirkkoa Raamatusta. Tarinat on koottu sadoista lähteistä joista ei ole kuin aavistuksen verran tositapahtumiin perustuvaa. Jos se Herrasi olisi kaikkivoipa, kenenkään ei tarvisi välittää mitään sinun pedoista, koirista eikä merkeistä, vaan hän voisi huispaus- käskyllä komentaa ne tuonelan liekkeihin kärventymään tuosta vaan.

Nuo sinun käsimerkkisi ja muut on ihmismielen maalaamia symbolisia skenaarioita, joilla ei ole mitään tekemistä kenenkään elämässä. Voihan sitä ihminen halutessaan kuvitella olevansa vaikka Kuun kuningas tai lepakkomies, mutta ei nouse ilmaan kuitenkaan käsiä heiluttamalla eikä tee sillä kuninkuudellakaan yhtään mitään.

Tiesitkö Tapsa esimerkiksi että tiede on selvittänyt palavan pensaan salaisuuden? On selvitetty että siihen aikaan käytettiin huumaavaa kasvia, joka saa aikaan sen että ihminen alkaa nähdä auringossa kaiken palavana. Eli teki samaa kuin jotkut muuntohuumeet ja hymynapit tekee tänä päivänä.

Kirkosta ja seurakunnasta ne löytyy ne Raamatun parhaiten tuntijat, eikä suinkaan sieltä Tapsan kylähullujen kokouksista pakomatkalla ei mihinkään.

Historian kirjoitukset eivät taida vahvistaa juurikaan raamatun tapahtumia, Jeesuksen elämästä siellä ei juurikaan kerrota mitään, kun raamattua tutkitaan tieteen kannalta, vielä vaikeammaksi homma menee kun aletaan tutkia tähteä joka piti ohjata viisaat tietäjät Jeesuksen kehdolle, tämä on teologien mukaan varmaa fantasiaa, moni teologi pitää raamattua vain kulttuurihistoriallisena teoksena.

• Anonyymi

Näemmä useampikin kajahtanut kirjoittelee jeesuksista Pattaya-palstalle. Thaimaahan on buddhalainen maa... 😁

• Anonyymi

Ei sillä Palavalla pensaalla ollut merkitystä muulle, kuin Moosekselle. Toki tarvittiin ne kymmenen vitsausta, jotta saatiin koko Israelin kansa erämaahan ja ne palkinnot mukana.

Lue nyt tämä:

Minkä vuoksi te ette näe mitä kirjoitan. Edelleenkään Kristinuskolla ja Kirkolla ja kirkkokunnilla ja lahkoilla ei pitäisi olla mitään tekemistä keskenään. Kiristinusko on sitä, että ymmärretään sana mitä Raamatussa sanotaan. Ei sanaa mitä lahko tai valtionkirkko vääntää eri kohdista.

Eikö pitäisi ensin ymmärtää mitä Raamatussa pyritään kertomaan esim. Pedolla ja koiralla. Koska siellä on monia viitteitä näihin. Mitä ne on ne Raamatussa mainitut pedot ja koirat. Eikö ne ole keskeisiä. Kuten kerroin jo, että valtion kirkon pappi ja piispa ei tasan tarkkaan kerro tätä.
      Kuitenkin ne on Raamatussa.

Hölömöt puhuu merkistä mikä otetaan käteen tai johonkin nahkaan vai. Kun puhutaan Raamatusta ja pelastuksesta vai ? Eikö silloin olla vähän hulluja?

Eikö Jeesus sanonutkin, että minun valtakunta ei ole täällä ja minä olen tie totuus ja elämä. Eikö sen vuoksi nautita ehtoollinen myös. .. eikö vai. . . ?

Peruskäsitteet on opittava ensin, että mitä uskolla tarkoitetaan ja mitä varten sinun pitää uskoa Jeesukseen Kristukseen. Ymmärrättekö yleensä minkä vuoksi pitää uskoa ja rukoilla.

Jeesus sanoi, että minä teen uudeksi kaiken, ennen kuin lähti ja mitä se niin kuin tarkoittaa. Ja ennen kuin kuoli, niin sanoi, että se on täytetty.

Mitä nämä tarkoittavat . . Ehkä näistä on aloitettava.

Raamatun kirjoituksista itsestään löytyy todistus sen todellisuudesta. Nimeä, jokin kohta mitä et ymmärrä, niin kerron mitä se tarkoittaa. . .

• Anonyymi

Joku ongelmahan sulla on, kun selittelet. Vanha äijä. Eihän thaikuissa kukaan normaali nuori tai vanha loisi. No, tarkista kuitenkin onko kyseessä oikea nainen. Nekin kyllä loisii mukavasti länsimaisten tyhmien miesten kustannuksella

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe