Iisalmi, maailman paras kaupunki!

Anonyymi-ap

Olen kiertänyt maita ja mantuja, kyliä ja kaupunkeja yli 40 vuotta.
Kyllä Iisalmi on maailman paras paikka asu, elää ja harrastaa.
Tämä on minun oma mielipide.

20

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin varmaan, siis Savolaisen mielipide. Miksi väki sitten lähtee ja sanoo Bye Iisalmi.

      • Anonyymi

        Eihän sitä tiedä ennenkuin käy muualla miten hyvä paikka sittenkin Iisalmi on asua.


      • Anonyymi

        Moni lähtee ja sanoo bye bye kun kuvittelevat että Etelä-Suomessa taivas aukeaa. Joku voi tykätä kun ja pitäähän se käydä kokeilemassa siipiään.
        Takaisin kun tulee Iisalmeen niin moni huimaa mikä rauha täällä on ja todella helppo asioida, ei ole ruuhkia. Kiva pieni kaupunki.


      • Anonyymi

        No jos on syntynyt Iisalmessa niin kyllä se on savolaisen mielipide silloin.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­y­m­f­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni lähtee ja sanoo bye bye kun kuvittelevat että Etelä-Suomessa taivas aukeaa. Joku voi tykätä kun ja pitäähän se käydä kokeilemassa siipiään.
        Takaisin kun tulee Iisalmeen niin moni huimaa mikä rauha täällä on ja todella helppo asioida, ei ole ruuhkia. Kiva pieni kaupunki.

        Ei kaikki muuta etelä-suomeen. Ihmisiä muuttaa pohjoiseen, länteen ja itään Läheisiin kuntiin ja lääneihin myös.


    • Anonyymi

      Olen myös tykännyt Iisalmesta.
      Täällä on monipuoliset palvelut ja kaunis ympäristö.

      • Anonyymi

        Iisalmesta tykkää vain iisalmelaiset itse. Ulkopuolisen silmissä siellä ei ole mitään miksi jäädä.
        Ihmiset epärehellisiä savolaisia juntteja.


    • Anonyymi

      Iisalmi on harvinaisen tympeä pitäjä. Täällä ei ole mitään.

      • Anonyymi

        Eihän täällä ole pakko majailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä ole pakko majailla.

        On, kahdesti vuoteen käyn Iisalmessa asiakasreissulla. Muutoin ohitan nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, kahdesti vuoteen käyn Iisalmessa asiakasreissulla. Muutoin ohitan nopeasti.

        ???


      • Anonyymi

        Jos Iisalmi on mielestäsi tympeä, oletko itse täysin terve, kun et älyä lähteä täältä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, kahdesti vuoteen käyn Iisalmessa asiakasreissulla. Muutoin ohitan nopeasti.

        Suotta vaivaudut, voit myydä "palvelujasi" asiakkaille muuallakin, eikä kannata suotta tehdä enää tänne tympeään pitäjään asiakasreissuja.
        Kannattaa siis ohittaa aina nopasti, ja sehän käy mukavan sutjakasti sitä varten rakennetun ohitustien kautta👍.
        Ei Iisalmi yhtä "asiakaspalvelijaa" kaipaa🤣.


      • Anonyymi

        Kerropas mitäs pitäis olla?


    • Anonyymi

      Sähköt ja vesi poikki minun mielestä

      • Anonyymi

        Muutit puheenaihetta.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018175900ca

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

      • Anonyymi

        Ookkonä täysjärkinen?


    • Anonyymi
      UUSI

      Asetu jo johonkin muuallekin, lopeta kiertäminen. Ei sitä voi tietää ,jos ei pitempään oo paikkakunnalla. Täällä varmaan olet koko ikäsi oikeasti asunut, jos tämä parhaalta tuntuu. Voin vakuuttaa, että parempiakin löytyy, mutta pidä mielipiteesi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      76
      1464
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1004
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      813
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe