Hienot zenkkari-fanit mitäs levyjä teiltä löytyy ja kysyn myös seuraavaa

Anonyymi-ap

Löytyykö mitään zen cafe-aiheisia kirjoja? Onko esim joku zen cafe -jäsenistä tehnyt kirjoja? Putro?

Tässä mun omistamia zen cafe -juttuja;

Romuna CD(edelleen levy toimii virheettömästi vaikka 12 vuotta vanha! suosikkimusapaloja ovat mustaa, kissa kuumalla katolla ja lauantai)

Ua ua CD levy joka on 14 vuotta ollut minulla ja levy toimii tosi hyvin ja paljon hyviä hetkiä kuten esim nimibiisi ua ua tai vaikkapa 1-2-3 ja talo sekä harri

Laiska, tyhmä ja saamaton CD levy joka edelleen mieluisa vaikka biisien aiheet on aika raskaita kun käsitellään esim masennusta ja alkoholismia eli tietyssä mielentilassa levy ei tee ainakaan mun mielelleni kovin hyvää ja suosikkibiisejä levyllä ovat minulle särkylääkkeet(jonka basso on huikeinta mitä oikeastaan on ja kertosäe vaikka kertosäkeen teksti ei oikein kohtaa melodiaa niin hyvin mut se onkin biisin ainoa huonompi juttu eikä sekään särähdä silti korvaan liian ikävästi), vanha opettaja(soi usein päässäni ja laulan myös sitä kotona eikä haittaa isääni heh!), hontelot pojat rockabilly(tätä laulan myös usein kotonani) ja moi .Kappale moi on siitä poikkeuksellinen kun kappaleen loppu muuttuu täysin eri säveltahtilaji&melodiamuotoon joka on virkistävä juttu kuulla!

Vuokralainen CD jonka sain joululahjaksi vuonna 2002 jouluaattona ja se vaikka levy on 21 vuotta vanha niin eipä levy pätki ollenkaan vaan toimii moitteettomasti ja levyn kansivihkosta lähtee erittäin voimakas arominen tuoksu johon liittyy hajumuistoja! suosikkihetket levyltä nimibiisi vuokralainen (joka tuo pienet räp vaikutteet), tien päällä rokkiraita(kekseliäät melodia ja kitarajutut lisätty tähän kappaleeseen), auto parkissa(jazz lajiin kulkeva melankoliset melodian omaava kappale) ja hittibiisi ihminen.

Idiootti CD ja on tää ollut noin 14 vuotta minulla ja edelleen toimii moitteettomasti levy ja suosikkihetket levyltä ovat sika, sateinen aamu, laulu numero 7 ja mitä me tehtäis.

2 kokoelmalevyä löytyy myös joista toinen on jättiläinen kokoelma hyvine kuvineen ja sound pack 10 kokoelma ja molemmat CD levyversioina. Sound packki kymppi sisältää mm DVD levyn myös ja livekeikan ja bändin parhaat kootut kappaleet. Jättiläinen kokoelma on ollut minulla noin 14 vuotta.

Helvetistä järkeä CD jonka tilasin jonkiun musalehden kautta 2000 luvun puolella. HYviä hetkiä esim kappaleet mies jonka ympäriltä tuolit viedään, eipä tiennyt tyttö(kolmas nainen tyylinen rock-kappale ja tietty junnaavuus biisissä ei haittaa ainakaan mua yhtään ja huomaatteko sävelmelodiatahtilaji ei muutu käytännössä ollenkaan biisin aikana vaan aika samana pysyy joskaan ei ihan 100% identtisen samana) ja hidas balladyn tyylinen älä tee ja levyn loppupuolelta löytyy kappaleet omituista ja huhtikuussa jotka toimii myös kun huhtikussa on ympätty hyvät kitarajutut muun muassa ja tykkään siitä kohdasta "huhtikuussa" joka kuulostaa aina niin eeppiseltä ja se kitarariffi on eeppinen enkä tarkoita nyt lyhyttä kitarasooloa kertosäkeen päätyttyä ja omituista kappale tuo mieleen aika paljon bo kaspar orkesterin tyylin joskaan ihan soulia se ei oo sillä ei ainakaan 100% soulia ole ja kappaleella on jotenkin rauhoittava vaikutus minuun ja hyvin ilmavaa soittoa soittajien martti salminen-rumpali pete parkkonen ja basisti kari nylanderin välillä

Stop CD levy jossa alkoi kuulua jo bändin väsymys kun suurin osa kappaleista on tylsiä ja semmonen biisi kuin tervetuloa ja lohdutan sua on niin kehnoja ehkä että ei välttämättä levylle asti olisi tarvittu niitä siirtää

0

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        697
        6579
      2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        531
        3770
      3. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        193
        3677
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        173
        2856
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        10
        2549
      6. 292
        2327
      7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        24
        1623
      8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        114
        1530
      9. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        100
        1459
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        89
        1240
      Aihe