Onko teidän firmanne lahjoittanut rahaa tai jotain tavaraa hyväntekeväisyyteen. Ajatushan on kaunis ja herkemmillä tulee tippa silmään. Firma ehkä osallistuu nimellisesti ja pyytää työntekijöitään myös osallistumaan. Taivaspaikka on lunastettu, Hallelujaa. Mutta huijaako firma? Firma saapi tästä hyvää mainosta ilmaiseksi ja koska lahjoitus tapahtuu firman nimissä niin tottakai ottavat verovähennykset itselleen. Homman nimi on että firma rikastuu ja kaikki raha revitään työntekijän selkärangasta. Leivän päältä lähti voi mutta jäihän sentään hyvä mieli. Son Moro.
Bisnes is Bisnes
4
326
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tähän liittyy Kitee... miten?
- Anonyymi
louhija kirjoitti:
??? Voi voi, onko käynyt niin ettei Kiteellä ole enää yhtään firmaa pystyssä?
Harva, täällä yrittäminen on hyväntekeväisyyttä..
Son Moro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva, täällä yrittäminen on hyväntekeväisyyttä..
Son Moro.Hyväntekeväisyyttä voi olla eniten sinisilmäisellä julkisella puolella ehkä, jos eivät ole tarkkana tarjotuissa hankkeissa ja niiden rahoituksessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307