Huhuu Niuvanniemi

Anonyymi-ap

Olen huoneen 124 potilas. Tiedustelisin tätä kautta, löytyykö täältä muita kohtalotovereita. Tuo parkkipaikalla oleva punainen Octavia 1,0 koneella ja tsi-vaihteistolla on minun. Osamaksusopimuksella, vielä joku 6 donaa maksettavaa. Kenen mahtaa olla tuo valkoinen Fabia sen vieressä? Onko sekin 1,0? Paljonko korko%. Ja muutkin arvoisat talon skodistit, ilmoittautukaa täällä. Esimerkiksi tuo neljäs vasemmalta, tuo sininen Karoc kiinnostaa, onko millainen kulutukseltaan? Tarviiko lisäillä öljyjä vaihtovälillä? Olisi mukava tavata joskus sellaisella kunnon skodisti-porukalla vaikka tuolla kahvion puolella ja jakaa autoilukokemuksia kohtalotoverien kesken.
Ps. mitä mieltä olitte eilisestä joululounaasta? Minusta se oli melko hyvä, etenkin se lanttulaatikko ja kinkku. Olisin vain toivonut Turun sinappia juhlapöytään ja kotikaljaa, ei se maidon kanssa niin hyvin pudonnut.
Mutta hei, ilmoitelkaa tänne itsestänne, huoneen numba olis kiva yllätys, niin tavataan.
Keskustelemisiin
Taisto

13

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti edes TRÖÖL on kirjoituskunnossa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­y­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla on RS Russian sport oktaavi semmoinen farmari malli punainen.
      Otin punaisilla tikkauksilla sisustan ja punaisilla turvavöillä. On tosi sportti.
      Hitto kaikki on kateellisia kun on vähän ajettu. Olen esson baarin kuningas sillä. K-autossa saa ilmaista kahvia kun kiistelee joka viikko takuu korjauksista. Niin en aina pääse esson baariin kun hoito on päällä. Mutta hoidon aikana se käy siellä takuukorjauksissa. On siis tehty jakopää, männänrenkaat, ja dsg vaihteisto. Jotain pientä sähkö ja päivitys vikaa on koko ajan. Mutta onneksi on minulla pitkät hoitojaksot niin siksi vag on paras. Aina kun pääsen hetkeksi pois niin menen kehumaan sitä kaikille. Ja se VRS eli vladimid russia sport. ON se vaan parasta tässä maassa kun on oktaavi ja oikein sport farmaari.

    • Anonyymi

      Nyt on juhlapäivä kun on joulu. Sain huoneeseen VHS videot takaisin. Kyllä tsekki on paras jääkiekko joukkue katsoin videolta. Sain myös ihan uudet tuulilasi lehdet takaisin. Numero 3/1987 oli testissä sooda 130 lx. Oli tosi hyvä auto. Just kun lehden ostin maksoi 22 markkaa.

    • Anonyymi

      ONNEA TEILLE. ONNEA!

    • Anonyymi

      Skoda on hyvä

    • Anonyymi

      Hyvä on on. Voita ei mikään voita

    • Anonyymi

      Vai vielä väittävät että Tojon omistaminen tuo mielenrauhaa. Ehkä mutta ei ainakaan mielenterveyttä.

    • Anonyymi

      vRS RULAA. Vladim Russian Sport. Reilu 200 hp.

    • Anonyymi

      Oli kyllä hyvät pullat ja kahvit aulan baarissa. Valvojan oli onneksi mukana. Muuten olisin lähtenyt katsomaan urheiluautoja parkkipaikalle. Siis vrs skoodia. Mun takamoottorinen idän ihme tuskin lähtee käymään kun olen ollut aika kauan hoidossa. Toivottavasti pukki tuo skoda lippiksen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe