Onko kokemuksia? Ainakaan puhelimeen ei vastata, liekkö toiminnassa enää
MTM huolto
8
2110
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.mtmhuolto.com/
HOX! Olemme suljettuna 4.12.2023 - 7.1.2024.
Hyvää loppuvuotta kaikille asiakkaillemme. - Anonyymi
Osaisitkohan käydä katsomassa niiden nettisivuilta? Aukiolo selviää sieltä, mutta en kehtaa sitä sulle kertoa valmiiksi.
- Anonyymi
Osaisikohan kertoa miksi teidän korjaamat osat eivät Toimi! Hyvää joulua teillekin. Vitun huijarit, ja turha mussuttaa ,en ole ainut joka turhasta maksaa
- Anonyymi
Kyselin joskus Citroen c5 mittarin korjausta. Onnistuu oli vastaus, eipä vain onnistunut vähän jäi huono kuva kyseisestä asiasta.
- Anonyymi
Kerran olen käyttänyt ecua korjattavana, ja hyvin on toiminut. Itseltäni siis lämpimät suositukset MTM-huollolle!
- Anonyymi
Onkohan noilla korjatuilla osilla takuuta? Osa antaa kyllä takuun et kannattaa kysyä
- Anonyymi
Volvoni ex-omistaja käytti volvon mittariston huollossa tuolla, sitten kun itse ostin tuon auton ja mittaristo vika ilmeni siihen uudestaan, otin yhteyttä kyseiseen puljuun, koska takuu korjauksesta oli voimassa. Vastasivat aika tympeään ääneen ja sanoivat, että takuu on henkilökohtainen, että jos olisin sama henkilö joka sitä korjautti, niin takuu korvaisi sitten. Sanoivat että verkkosivuilla lukee siitä "henkilökohtaisesta takuusta", eipä lukenut. Yrittivät pestä kätensä pois tuosta hommasta. No itse sitten purin tuon mittariston ja löysin karvoja sen sisältä, en kyllä mitään muuta vikaa. sen putsattua, mittaristo on toiminut. Itseltä hävisi luotto tuohon puljuun. Sainpahan karvoja kaupan päälle:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398