Onko kokemuksia? Ainakaan puhelimeen ei vastata, liekkö toiminnassa enää
MTM huolto
8
1641
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.mtmhuolto.com/
HOX! Olemme suljettuna 4.12.2023 - 7.1.2024.
Hyvää loppuvuotta kaikille asiakkaillemme. - Anonyymi
Osaisitkohan käydä katsomassa niiden nettisivuilta? Aukiolo selviää sieltä, mutta en kehtaa sitä sulle kertoa valmiiksi.
- Anonyymi
Osaisikohan kertoa miksi teidän korjaamat osat eivät Toimi! Hyvää joulua teillekin. Vitun huijarit, ja turha mussuttaa ,en ole ainut joka turhasta maksaa
- Anonyymi
Kyselin joskus Citroen c5 mittarin korjausta. Onnistuu oli vastaus, eipä vain onnistunut vähän jäi huono kuva kyseisestä asiasta.
- Anonyymi
Kerran olen käyttänyt ecua korjattavana, ja hyvin on toiminut. Itseltäni siis lämpimät suositukset MTM-huollolle!
- Anonyymi
Onkohan noilla korjatuilla osilla takuuta? Osa antaa kyllä takuun et kannattaa kysyä
- Anonyymi
Volvoni ex-omistaja käytti volvon mittariston huollossa tuolla, sitten kun itse ostin tuon auton ja mittaristo vika ilmeni siihen uudestaan, otin yhteyttä kyseiseen puljuun, koska takuu korjauksesta oli voimassa. Vastasivat aika tympeään ääneen ja sanoivat, että takuu on henkilökohtainen, että jos olisin sama henkilö joka sitä korjautti, niin takuu korvaisi sitten. Sanoivat että verkkosivuilla lukee siitä "henkilökohtaisesta takuusta", eipä lukenut. Yrittivät pestä kätensä pois tuosta hommasta. No itse sitten purin tuon mittariston ja löysin karvoja sen sisältä, en kyllä mitään muuta vikaa. sen putsattua, mittaristo on toiminut. Itseltä hävisi luotto tuohon puljuun. Sainpahan karvoja kaupan päälle:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957