Puohitien joulu

Anonyymi-ap

Mikset sinäkin viettäisi jouluasi Puohitiellä?

20

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta minähän vietänkin

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18176081p

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Yö Kylmiksen kainalossa♥️


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        https://aijaa.com/PBEuxx
        Tuolta siellä näyttää

        Herra Jymala toihan on kuin joku Turkkilainen putka!

        :O


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        https://aijaa.com/PBEuxx
        Tuolta siellä näyttää

        Glamouria, sillä elukalla on kuitenkin sänky.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Glamouria, sillä elukalla on kuitenkin sänky.

        Siinä sen näkee, kuinka leveästi sairauseläkkeellä olevat tyypit elävät s**tana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sinuna murtautuisi tuohon läävään, koska ihan selvästi sieltä voi saada jonkun jo kauan aikaa sitten hävitetyn taudin itseensä, esimerkiksi paiseruton:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_surma

        -Yksi teoria

        Mutta sauna_timppa:han on Maailman kuningas, itse ylijumala. Ei siihen mikään tappava rutto edes tartu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sen näkee, kuinka leveästi sairauseläkkeellä olevat tyypit elävät s**tana!

        Tuohon luxus elintasoon pääsee ihan pelkällä toimeentulotuella ja työmarkkinatuella. Minulle kuuluisi kaikki mahdolliset invatuet oikeasti


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tuohon luxus elintasoon pääsee ihan pelkällä toimeentulotuella ja työmarkkinatuella. Minulle kuuluisi kaikki mahdolliset invatuet oikeasti

        Koita nyt tajuta, että asunnon haltijallakaan ei ole mitään invatukia tai muitakaan etuoikeuksia. Leikkaukset koskevat häntä aivan samoin, kuin meitä kaikkia muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sinuna murtautuisi tuohon läävään, koska ihan selvästi sieltä voi saada jonkun jo kauan aikaa sitten hävitetyn taudin itseensä, esimerkiksi paiseruton:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_surma

        -Yksi teoria

        Huomasitteko kuvasta, että jopa verho on alkanut keräämään jotain homekasvustoa? En menisi käymään edes MAKSUSTA tuossa homekämpässä. Käsittämätöntä, minkälaista elämää jotkut alkoholistit joutuvat kestämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt tajuta, että asunnon haltijallakaan ei ole mitään invatukia tai muitakaan etuoikeuksia. Leikkaukset koskevat häntä aivan samoin, kuin meitä kaikkia muitakin.

        Toimeentulotukiasiakkaat saavat korotukset vuoden alusta.

        Leikkaukset koskee työssäkäyvää alempaa keskiluokkaa/alaluokkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt tajuta, että asunnon haltijallakaan ei ole mitään invatukia tai muitakaan etuoikeuksia. Leikkaukset koskevat häntä aivan samoin, kuin meitä kaikkia muitakin.

        Asunnon haltijalla ei olekkaan mitään oikeutta invatukiin koska on vain asennevammainen. Minulla lukuisia syitä. Olkapäät jumissa kun nostellut ja pohjetta kolottaa kun lenkkeillyt. Hyvin monenlaista vaivaa. Sitten on vielä punttien nostelun lisäksi autojen pajoitusta ja kotiaskareita niin miten ne luulee siellä TYP:ssä että mulla on jossain vaiheessa aikaa käydä rahoittamassa loispummijuoppojen överi leveää luxus tason elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimeentulotukiasiakkaat saavat korotukset vuoden alusta.

        Leikkaukset koskee työssäkäyvää alempaa keskiluokkaa/alaluokkaa.

        Kylmis elää pelkästään Kelan antamilla avustuksilla, jotta ei sentään nääntyisi hengiltä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toi kuva näköjään ihan oikeasti aidon Kylmiksen kämpästä:
        https://www.youtube.com/watch?v=PO7RyiNFyv4

        Pasilassa vva kämpässä samanlaista. Oletan että herra aurinkoinen on antanut kuvan julkaisuluvan.

        -Kylmiksen faniklubi Ry


    • Anonyymi

      Välillä kun kouraisee vatsanpohjassa ja välittömästi alkaa suihkuta, korina yltyy ja räpiköimme yhdessä saman peiton alla villinä ja ruskettuneinahajun levitessä ilmastointilanavia myöten rappukäytävään.

      Asd

      • Anonyymi

        Ai kauheeta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe