Kiitos Ylilaudan bannaajat

Anonyymi-ap

Tuskin koskaan olen saanut kirjoituksistani yhtä suurta huomion osoitusta kuin tänään sain tästä kirjoituksesta Ylilaudan Tubetus ja striimit keskustelussa:

"Kun pienenä poikana pudota muksahdin taivaalta vauraan maatilan pihamaalle niin minulla oli ympärilläni kaikki hyvä mitä elämässäni tulin tarvitsemaan.

Minun ei tarvinnut kantaa huolta huomisesta niin kuin niiden tyttöjen ja poikien jotka joutuivat sieltä urheilukentältä ja kentän laidoilta tyhjin käsin maailmalle lähtemään

Minä sain jäädä tänne puimakonetta kiertämään ja tukkipuun kasvua odottelemaan."

36

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitäkö elämän eväät repussa keskelle perintömetsää tippuneita pitää kehua ja kiitellä.

    • Anonyymi

      *kokaiinikauppias* ja muut vuoden surkimukset, kuten amatöörit nimeltään: RATS... ja niiden johtaja, KAPTEENI-nimimerkki internetissä: MAX OHERT.

    • Anonyymi

      Amen and Amen to all!

    • Anonyymi

      Hyvät ajat kasvattivat itsekkään ja velton sukupolven, sukupolven joille jo lapsesta lähtien kannettiin kaikki hyvä eteen. Mitään ei onnenkerjäläisten tarvinnut tehdä, ei yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Meillä perintömetsäläisillä on elinikäinen joulu.

    • Anonyymi

      Meillä on maata, meillä on metsää ja kömmänät täynnä koneita, mitä teillä on?

    • Anonyymi

      Suuret puheet ja pienet teot mellä on.

    • Anonyymi

      Tyhmyys ja laiskuus periintyvät kommunisteissa.

    • Anonyymi

      Aika surkea elämä ollut jos elämän suurin huomionosoitus on ylilaudalla saadut bannit.

      • Anonyymi

        Varmasti merkittävä tapahtuma spurgun elämässä.


    • Anonyymi

      Eh, tullooko spete rokkenroll viteo eh, nimittäin vai bannia?

    • Anonyymi

      "Aika surkea elämä ollut jos elämän suurin huomionosoitus on ylilaudalla saadut bannit."

      Mikä vi##un surkea elämä!?

      Surkea elämä on niillä jotka ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä lukemaansa tekstiä.

      • Anonyymi

        Älä spurgu kiihdy.


    • Anonyymi

      "Kun pienenä poikana pudota muksahdin taivaalta vauraan maatilan pihamaalle niin minulla oli ympärilläni kaikki hyvä mitä elämässäni tulin tarvitsemaan.

      Minun ei tarvinnut kantaa huolta huomisesta niin kuin niiden tyttöjen ja poikien jotka joutuivat sieltä urheilukentältä ja kentän laidoilta tyhjin käsin maailmalle lähtemään

      Minä sain jäädä tänne puimakonetta kiertämään ja tukkipuun kasvua odottelemaan."

      Mitä surkeaa tekstissä on?
      Se on jo yhdestoista kirjoittamani kirjoitus jolla on saatu bannit Ylilaudalta.

      • Anonyymi

        Apinakin osaa paremman, ehkä siksi?


    • Anonyymi

      Hyvät pärjää,massia kun on.

      • Anonyymi

        Niin pärjää. Minulla sitä massia oli heti pihamaalle pudottuani, kaikki se komeus ja kiiltävä upea maisema mukaan luettuna oli minun.
        Olin kuin Ruotsin nuori kuningas, minut opetettiin tervehtimään ja katsomaan ihmisiä silmiin ja myös kuuntelemaan mitä ihmisillä on sanottavaa.
        Sitä taitoa eivät moukat lapsilleen opeta.


    • Anonyymi

      Korkeanmäen höppänällä ei taida olla lainkaan perhettä, kun joulunaikaan ei ole muuta tekemistä kuin täyttää kaikki palstat turhilla horinoilla. Toki on ymmärrettävää ettei mahdolliset sukulaisetkaan jaksa kuunneella jouluna horinoita joten joutuu olla yksisnään pelkät paskapalstat seuranaan.

      • Anonyymi

        Pentunsa hyljännyt ukko se on ja ne häpee sitä.


    • Anonyymi

      Vittu miten typerää, aikuinen ukko tulee tänne itkemään jostain ylilaudan banneista...

    • Anonyymi

      Täällä riittää noloja hohoja.😎

      • Anonyymi

        Hilippa... mites menee Nyrkki-Kyllikin kanssa, kun oma akka lähti... Hoh, hoo... junttia kyykytetään... Hoh, hoo...


    • Anonyymi

      "Vittu miten typerää, aikuinen ukko tulee tänne itkemään jostain ylilaudan banneista..."

      Siinä taas yksi nettirunkkari joka ei ymmärrä lukemaansa tekstiä.
      En itke vaan olen erittäin otettu koska kirjoittamani tekstit herättävät teissä yksin kertaisissa nettipöljissä suuria tunteita.

      • Anonyymi

        Tollo ukko ja tollona pysyt.


    • Anonyymi

      "Kun pienenä poikana pudota muksahdin taivaalta vauraan maatilan pihamaalle niin minulla oli ympärilläni kaikki hyvä mitä elämässäni tulin tarvitsemaan.




      Minun ei tarvinnut kantaa huolta huomisesta niin kuin niiden tyttöjen ja poikien jotka joutuivat sieltä urheilukentältä ja kentän laidoilta tyhjin käsin maailmalle lähtemään.
      Minä sain jäädä tänne puimakonetta kiertämään ja tukkipuun kasvua odottelemaan."

      Mikä tuossa tekstissä sattui loppasuita leukaan?

      • Anonyymi

        Ei mikään. Bannit saat joka kerta sen takia että täytät lankoja turhalla höpinällä joita kukaan ei halua lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään. Bannit saat joka kerta sen takia että täytät lankoja turhalla höpinällä joita kukaan ei halua lukea.

        "Ei mikään. Bannit saat joka kerta sen takia että täytät lankoja turhalla höpinällä joita kukaan ei halua lukea."

        Vitust#ko sinä tiedät kuka haluaa lukea ja kuka ei?
        Sinä olet täysin tyhjäpää nettitrolli mutta kuuntelen myös mitä sinulla on sydämellä.
        Täytyy myöntää, että meillä on niin paljon erilaisemmat taustat.
        Sinä olet köyhä, tyhmä ja katkera minä vastaavasti olen elänyt varakkaan ja vauraan tillallisen elämää hyvien ihmisten kauniissa maalaiskylässä.

        Tunnen metsä- ja konemaniin hengenheimolaisuutta ja osaan lukea heidän ajatuksiaan mutta vaikuttaa, siltä kuin heillä on ollut huono kotikasvatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei mikään. Bannit saat joka kerta sen takia että täytät lankoja turhalla höpinällä joita kukaan ei halua lukea."

        Vitust#ko sinä tiedät kuka haluaa lukea ja kuka ei?
        Sinä olet täysin tyhjäpää nettitrolli mutta kuuntelen myös mitä sinulla on sydämellä.
        Täytyy myöntää, että meillä on niin paljon erilaisemmat taustat.
        Sinä olet köyhä, tyhmä ja katkera minä vastaavasti olen elänyt varakkaan ja vauraan tillallisen elämää hyvien ihmisten kauniissa maalaiskylässä.

        Tunnen metsä- ja konemaniin hengenheimolaisuutta ja osaan lukea heidän ajatuksiaan mutta vaikuttaa, siltä kuin heillä on ollut huono kotikasvatus.

        Sinä olet asunut elämäsi pimeässä korpimökissä ja kateellisena katsonut naapurin vauraan maatilan elämää ja haaveillut aina samanlaisesta. Nyt olet myös kateellinen metsamanille kun hän saa elää helppoa elämää perintötilallaan.


    • Anonyymi

      Katkeria ollaan kun metsamani menestyy ja on kuuluisa. Itsekin haluaisin olla yhtä kuuluisa ja kadehdittu manimies. Voisin baariin mennessäkin jo ovella huikata että tiijätte varmasti kuka tuli...talo tarjoo???

      • Anonyymi

        Tämä on juurikin näin! Ollaan katkeria toisen menestyksestä. Itse eivät saa aikaan mitään. Tämä hoohoo hönö on siitä erittäin hyvä esimerkki.


    • Anonyymi

      "Sinä olet asunut elämäsi pimeässä korpimökissä ja kateellisena katsonut naapurin vauraan maatilan elämää ja haaveillut aina samanlaisesta. Nyt olet myös kateellinen metsamanille kun hän saa elää helppoa elämää perintötilallaan."

      Eli olet tyhmä yksinäinen kolme kertaa vuorokaudessa runkkaava nettitrolli jolla ei ole mitään sanottavaa eikä typerästä elämästäsi mitään kerrottavaa.

      Samaa ääliömäistä trollipaskaa olet jauhanut Ylilaudalla vuodesta toiseeen.

      • Anonyymi

        Kuukaan muu kuin sinä ei ole niin tyhmä, että jatkuvasti satuilee anonyymipalstoilla omasta elämästään tarinoita jotka ei edes pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Kuitenkin myönnät, että metsäman on saanut elää huoletonta elämää perintötilallaan!
      Olenko muuta väittänytkään?

      Sinä myötäilet lopulta aina jokaista ajatustani vaikka väität ettei kirjoitukseni. kiinnosta.

    • Anonyymi

      Mikä pimee apina kantaa huolta muiden elämistä?

    • Anonyymi

      Kateilijatkin tuovat tubettajille hyvää,jatketaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe