Mitä haluat tehdä kaivattusi kanssa ihan ensimmäiseksi ja mitä toiseksi.
Mitä on ensimmäisenä ajatuksena.
44
916
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastella. Sitten vois tervehtiä..
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18176268h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Halata ja keskustella asiat selväksi.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin. Sivusta.
- Anonyymi
Imaista g pistettä 🤩
- Anonyymi
Et taida tietää missä se on. Tai sitten sinulla on joku ihan ihmeellinen imukärsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää missä se on. Tai sitten sinulla on joku ihan ihmeellinen imukärsä.
just olin kommentoimassa samaa :DDD
- Anonyymi
Jutella ja suukotella, koskettaa. Edettäisiin siitä sitten kun tilanne siihen veisi.
- Anonyymi
Olen hyvin vaatimaton. Haluaisin vain halauksen. Toki haluaisin paljon muutakin, mutta... Niin.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin ensin sen halauksen. Mietin sitä aina kun näen hänet. Mitä sen jälkeen, en tiedä kun en tiedä haluaisiko hän ikinä edes sitä halausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluaisin ensin sen halauksen. Mietin sitä aina kun näen hänet. Mitä sen jälkeen, en tiedä kun en tiedä haluaisiko hän ikinä edes sitä halausta.
No minä olen kerran halannut häntä, jota ikävöin. Siitä on kuitenkin aivan liian kauan aikaa ja välissämme on kaiken maailman kissoja, koiria, lentäviä virtahepoja ja ties mitä.
39:22
- Anonyymi
Jutella. Halauskin olisi kiva.
- Anonyymi
Ensimmäiseksi jutella ja tutustua:)
- Anonyymi
ensimmäisenä halata ja olla vaan. sitten voisi juoda kahvit ja tutustua lisää. katsoa leffan ja nukkua yhdessä. ihana hän on ja huomioi myös muut. olen onnekas ❤️
- Anonyymi
Tuo Kahvi ei ole hyvä idea.Mieluummin jotain muuta juhlavaa juomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Kahvi ei ole hyvä idea.Mieluummin jotain muuta juhlavaa juomaa.
Kuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten?
kuohuviini?
- Anonyymi
Sellaisen jonkin verran yli viisikymppisen kanssa ensin keskusteltaisiin ja käytäisiin kävelyllä, toiseksi voitaisiin pussalla.
- Anonyymi
Kyllä haluan ensin jutella ja olla tietysti koko ajan lähellä ja iholla, suukotella ja oppia häntä tuntemaan, ajan kanssa päästä varpaisiin. Mutta sitten pieni juttu, on enemmän seksuaalisuutta kuin luoja olisi tarvinnut suoda, siis sitä energiaa, miten pystyn olemaan rauhallinen, ettei minusta saa väärää kuvaa kun on tavallaan tiedostettu ja tiedostomaton minä, kuin kaksi eri henkilöä.
- Anonyymi
Tästä ois mielenkiintoista tietää enemmänkin.
Sopisiko kertoa?
- Anonyymi
Saada yhteyden irl, jutellen selvittää mitä sitten.
Jos ja kun tavataan haluan halailla ja sitten mitä
Ikinä tapahtuukaan. - Anonyymi
Raskaita harhaanjohtoja, katkaistua epätoivoa, arinasittaa....
Lannoituksen priimaa...
https://m.youtube.com/watch?v=RIYbzM2w0gg - Anonyymi
En todennäköisesti enää ikinä näe häntä, ja jos, niin häntä ei ehkä voisi vähempää kiinnostaa. Olin ajatellut/päättänyt halata, mutta tilaisuutta ei tullut. Mitä haluaisin tehdä, onkin toinen juttu.
- Anonyymi
Miksei onnistuis? Mitä haluaisit tehdä?
- Anonyymi
Sen mikä jäi viimeksi tekemättä - kokeilla partaa🤭
- Anonyymi
1.Käydä ikeassa. 2. Koota ikean kaapin yhdessä. Jos ne menee riitelemättä niin kaikki onnistuu.
- Anonyymi
Sivusta huikkaan, et Ikea vielä menettelee, mutta Jyskissä on jo haastetta!
- Anonyymi
En ymmärrä mikä ongelma voi olla koota kalusteita ohjeen mukaan. 🤔 Kun siitä yksinkin selviää niin miksei kaksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mikä ongelma voi olla koota kalusteita ohjeen mukaan. 🤔 Kun siitä yksinkin selviää niin miksei kaksin?
Nimenomaan yksin kasata, ettei tarvitse molempien nähdä vaivaa ja toisekseen on helpompikin kasata yksin riippuen tietenkin, mikä mööpeli on.
Yhdessä jos tekee, niin toinenhan voi ojennella milloin mitäkin tarviketta ja keitellä vaikkapa kahvit ja pitää seuraa.
Ainakin mä teen mieluummin näin ja annan naisen osallistua, jos haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tässä nyt ollut kysymys mitä haluasi tehdä hänen kanssaan yhdessä. Eikä selviämisestö tai pystymisestä. Mitä se teille siis kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tässä nyt ollut kysymys mitä haluasi tehdä hänen kanssaan yhdessä. Eikä selviämisestö tai pystymisestä. Mitä se teille siis kuuluu?
En vastannut aloitukseen vaan nimenomaan kommenttiin, jossa esitettiin, että Ikea-kaluston kokoaminen olisi jotenkin haasteellista ja jopa aiheuttaisi riitoja. En ymmärrä, miksi se olisi muka jotenkin hankalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vastannut aloitukseen vaan nimenomaan kommenttiin, jossa esitettiin, että Ikea-kaluston kokoaminen olisi jotenkin haasteellista ja jopa aiheuttaisi riitoja. En ymmärrä, miksi se olisi muka jotenkin hankalaa.
Niin ei se ollut mikään kysymys. Me tehty asioita yhdessä jo. Muttei mitään tuollaista. Jännä nähdä miten se menis.
- Anonyymi
Ensimmäiseksi kaivaa suhteelle haudan ja sen jälkeen häipyä loppuelämäksi Amerikkaan.
Lentolipun olen jo ostanut - itselleni.
Tämä uusivuosi on viimeinen. Tiistaina lähden. - Anonyymi
Tutun itseäni vanhemman naisen kanssa ensin suukoteltaisiin ja edettäisiin intiimiin kanssakäymiseen. Toiseksi uusittaisiin kaikki vielä intohimoisemmin.
- Anonyymi
Mä luulen et vois olla aika nopeetaki toimintaa et revittäisiin vaa vaatteet pois tieltä, ku tätä ikävää kestäny jo liian kauan, et tuskin pystyttäis hillitä😛
- Anonyymi
Suudella ja sen jälkeen rakastella ❤️
- Anonyymi
Onko tuttu vai vähemmän tuttu?
- Anonyymi
Itkisin ja halaisin kun olisin löytänyt hänet, naisen jonka kanssa oltaisiin yksi sydän. Puhuttaisiin kaikista asioista. Mieheltä.
- Anonyymi
🤗❤
- Anonyymi
Käydä heti asiaan 😘
Tämä T- miehelle- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Haluaisin ensin tukistaa hellästi, sitten läpsäyttää paljaalle pyllylle (edelleen erittäin hmph hellästi). Tietysti kysyisin näihin toimiin luvan ensin... Sitten viimeinen ehdotus olisikin laittaa käsirautoihin ja kutitella höyhenellä napaa 😇
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3202129En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631357Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi581028Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51026Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131964- 134905
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi11875- 63816
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22749Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84725