Perus BMWee

Anonyymi-ap

Perus Bemari nykyään aika tykki, kävin koeajamassa ja ehdottomati ostin 330e g20 Bemarin, lähtee kyllä kyllä ihan pimeenä ja taivaallinen ajettava, kaikki autossa toimii kuin ihmisen mieli, rakastan tätä.

16

577

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän tuo 3-sarjan BMW on pitkän taipaleensa aikana osoittautunut autoksi mistä erilaiset ”lastentaudit” ovat karsiutuneet pois. Minä ajelen vielä kolmen vuoden ikäisellä BMW 320 d xdrivellä, mutta seuraava autoni on tuo 330 e. Olen enemmän kuin tyytyväinen nykyiseenkin, mutta nämä dieselit poistunevat lähivuosina tuotannosta.

• Anonyymi

Minä olen haaveillut että vaihtaisin nykyisen uuteen BMW 320d Xdrive MHEV autoon. Ongelmana vaan on sen hinta mikä on uusimman hinnaston mukaan noussut taas noin kaksi tonnia, taitaa jäädä haaveeksi kohdaltani.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18177064o

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mitättömän kokoinen teiniauto. Ei tavaratilaa käytännössä lainkaan.

• Anonyymi

Valitse farkku, jos rompetta tulee useinkin kyytiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä malli on lopetettu. Muuten on hyvä valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Farkkun tavaratila on todella onneton, oletko koskaan kurkannut tuollaisen perää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Farkkun tavaratila on todella onneton, oletko koskaan kurkannut tuollaisen perää?

On, mutta bemupoikien perää olen katsonut useasti. Nico

• Anonyymi

Kaikinpuolin laadukas auto, monien mielestä parempi kuin 5-sarja mikäli tilantarve ei ole ratkaisevaa.

• Anonyymi

5-sarjalainen on paljon parempi ja sisustus on laadukkaampaa.

• Anonyymi

Unelmoikaa UNELMOIKAA pojut bemarista. Ehkä joskus teillä on varaa KUNNON AUTOON.

• Anonyymi

Kapi se on VANHANA armeijan työmuulina poikia katsellutkin ... varmaan "sillä silmällä".

• Anonyymi

Tilan tarve on aika yksilöllistä. Minulla on 225xe, ja tila riittää aivan hyvin. Isommalle tavaralle kaadan takapenkit alas. Harvoin niillä on kukaan kyydissä.

• Anonyymi

Pojat ajaleen vaan kaksistaan... Kurvaa lähimmälle apsille, niin saat kyllä muitakin lippispäitä kyyditettäviksi, on toi sun bemu nimittäin niin kuumaa kamaa...

• Anonyymi

BMW:stä saa ainoastaan vara munuaisen ja teko tyydytystä tylsään elämään.

• Anonyymi

Kuinka kovaa se kulkee?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      150
      2456
    2. 79
      1056
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      987
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      966
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      74
      626
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      91
      573
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      546
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      532
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36