Tänään huomasin että se on jo huomenna.
Yksinäiselle yhdentekevä juhla. Paitsi että töistä saa vapaata.
Joulu yllätti
4
245
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se yhdentekevä juhla ole yksinelävälle. Minä olen tehnyt itseni oloisen ja näköisen joulun. Joulukuusi, possun fileetä. Imellettyä perunalaatikkoa, itsetehtyä sinappia porkkanalaatikkoa, rosollia. Riisipuuroa jonain päivänä. Jouluolutta.Mustikkakukkoa ja vaniljakastiketta. Joululiinoja ja kaikki paikat suht tip top. Joulun Herra syntyi sydämeeni 47 vuotta sitten.
- Anonyymi
On vanhaa tunnelmakuvaa, että jouluna pitäis olla paljon uutta lunta. Kerrostalofiilistelijät, eivät muista, että on paljon omissa pientaloissaan sitkisteleviä ikäihmisiä, jotka niinkään eivät ilahu uudesta kolakeikasta.
Lauhana kun sais talven viettää. Riittäis vähemmät klapihalot. Klapikauppiaat ovat nostaneet hintojaan. Viimeksi sain vielä kohtuuhintaiset sekaklapit ostaa kun joutusin lämmittää enemmän. - Anonyymi
Joulu tavallaan yllätti myös minut. Yhtäkkiä sitä istuu ja tavallaan huomaa, että nythän olisi kivasti aikaa touhuta jotain.
Tavallaan sitä pettyy, että ei ole kerennyt suunnittelemaan mitään kivaa, mutta asioissa on puolensa. Kerrankin kerkiää sitten hengähtää ja nauttia siitä että ei ole mitään ohjelmoitua ohjelmaa.
Hyvää vuodenvaihteen aikaa itse kullekkin. - Anonyymi
Joulurauhaa!
Hälisevien ja touhukkaiden joulujen jälkeen on ihanaa saada viettää joulu omissa oloissaan kaikessa rauhassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927