Taas on vuosi tahkottu ja pöntöt kerätty.
Ilman teitä hukkuisimme paskaan.
Palautetta tulee mutta arjessa pienet,tärkeät asiat jää usein huomaamatta.
Hyvää Joulun Roskakuskeille
10
257
Vastaukset
Todellakin, arvokkaita uurastajia, jotka ansaitsevat kiitokset.
- Anonyymi
Kuinkas ne työehdot ja palkkaus, joita myös hallitus pyrkii nyt heikentämään?
- Anonyymi
Paskan tuottajat työllistää saastuttavaa rekka auton kuljettajaa ja antavat wiski pullon jouluna.😉
- Anonyymi
Mutta ei tarvi roskakuskien kaataa ylösalaisin bioastian liemiä pihalle kun ottaa pöntöstä yhden pussin pois.
- Anonyymi
Tuo on raskainta hommaa auto-alalla,mitä kaverit / leidit tekee.
Kaikki kunniaa,saa lähteä koittamaan 8 tuntiin 200-250 jäteastiaa tyhjentämään.
Siinä on persaukset kovilla,ei tarvi illalla salille lähteä. - Anonyymi
Hah itse ajoin kahdeksan vuotta edestakaisin Vaasaan yli 3,5 miljoonaa kilometriä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Tässä nyt puhetta ihan työnteosta,ei armeijan suojatyöpaikoista.
Kokkolasta vaasaan on goolen mukaan tuo 120,6 km.
Eli 29 170 päivää pitäsi olla ajettuna edes takaisin tuolla kilometrimäärällä.
Pitkä on palvelus ollut,yli 79 vuotta oot tahkonnu laskelmien mukaan noilla kilometreillä ja vuosilla.KOVA POIKA!!! - Anonyymi
Minä olin joka ikisen edestakaisen matkan ressun auton takapenkillä ja söin korppuja matkala,
Voin todistaa, että ressu on ajanut 5 miljoonaa kilometriä ja siinä aikana kului 10 000 korppusäkkiä!
t. Börje
- Anonyymi
Joo,on armeijan eläkeikä noussut tai sitten värvätään jo värvätty aikoinaan syntymättömiäkin palvelukseen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.953571Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753135SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832588Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52386Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2152229Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302131- 95918
- 41900
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16760