Jännä juttu -->
Kaksi vuotta sitten mittani olivat 65kg / 170cm. Sitten lihoin ja tällä hetkellä ne ovat 79 / 170.
Jännän tästä jutusta tekee se, että kaksi vuotta sitten en saanut hetken rauhaa kaupungin yössä - nyt kukaan ei edes vilkaise minuun.
Olenko todella niin vastenmielinen? Onko ylipainoni niin ällöttävää?!
Läski?
17
3208
Vastaukset
- tauto
Ilmeisesti, tai sitten olet vanhuuttasi rupsahtanut.
- Saman kokenut
Kyllä se vaan on kuule niin että "missi" täytyy olla jotta joku miespuolinen edes huomaa. Itselläni on homma toisinpäin. Ennen olin tosi lihava ja sain ihan rauhassa olla esim. ravintolassa. Ei kukaan vaivautunut tanssittamaan saati muuten tulla seuraani. Nyt kun kilot on pitkän ja vaikean aherruksen seurauksena hävinneet saan tuntea olevani ihminen, nainen. Miehet ovat niin julmia, niile on tärkeintä miltä nainen näyttää ja ennekaikkea miltä naisen PERSE näyttää!! Mitä se heille kertookaan naisesta??
- mies
Totta on, että naisen täytyy olla kaunis, ollakseen haluttava. Mutta toisaalta, miehen pitää olla komea, rikas ja isokaluinen, ollakseen naisten unelma. Samanlaisia kusipäitä on sekä miehet että naiset. Mielestäni vain älyllisesti vajaat ihmiset pariutuvat.
- perttu-uolevi
Olen läski mies, miksi naiset eivät katsele minua kiinnostuneena, pyöri ympärilläni ja halua minua? En voi ymmärtää. Naiset ovat julmia! Minua lihavuuteni ei haittaa, joten miksi en ole naisten mielestä haluttava ja seksikäs? Kirjoittaisin enemmän, mutta nyt pitää mennä tunkemaan ihraa massuun, hei hei.
- hehehe
.....
- nainen
Jos sinua yhtään lohduttaa... Kaksi vuotta sitten laihdutin ja mitat just samat kuin sulla, mutta vain toisin päin.Kukaan ei katsonut silloin, muttei paljon katsele nytkään. Oma ukkokaan ei ole kommentoinut sanallakaan. No, taitaa olla kohta entinen ukko...
- femmeh
Itse olen tässä vuoden sisään lihonut viisi kiloa. Ei tuo kilo määrä minun pituudessani näy kuin pienenä pyöristymisenä (pituutta on 178cm), mutta vuosi sitten en edes voinut puhua mieselämästä. Nyt taas tuntuu että joka kerta kun poistuu kotoa kakslahkeisia juoksee joka tuutista. Ja jokainen niistä on yhtäkkiä kiinnostunut numeroni saamisesta, joko treffien tai seksin merkityksenä. Joten ehkäpä kumosin nyt tämän väitteen, että pyöreys on ällöttävää.
Mutta se on myönnettävä että normaalikroppainen mies kerää kyllä oman huomioni, ei liian treenattu, eikä mitään tekemätön. samaan pyrin itsekin: liikkumaan, vaikka vähän ylimääräistä olisinkin. Miespuolisen ystäväni kanssa kun olen tästä puhunut, hän on todennu että se näkyy ulospäin jos nainen voi hyvin ja on sinut kroppansa kanssa.
Onko sinulle käynyt niin että olet tottunut miehin ympärillä ja nyt kun on hiljaisempaa, syytät kilojasi?- yyyyyy
Veikkaan, että sinun "menestyksesi" miesrintamalla johtuu ihan muista syistä kuin kiloistasi, ja voi olla puhdasta sattumaakin. En usko, että "suosiosi" mihinkään katoaisi, jos laihduttaisit nyt viisi kiloa! (Tai kymmenen.)
- yyyyyy
...vaan kyseessä on luonnon laki. Miehet kiinnittävät soidinmenoissa huomion ennen kaikkea naisen ulkonäköön, ja länsimainen kauneusihanne ei valitettavasti suosi levähtänyttä vartaloa.
Tosin ei levähtäneestä vartalosta "hyötyä" ole kyllä miehellekään.
Et sinä välttämättä "ällöttävä" tai "vastenmielinen" ole, mutta yksinkertaisesti et vaan kovin mieluisa parittelukumppani. Yksinkertaista. - reissuliisa
Minulle kävi juuri tuolla tavalla. Olen aina ollut normaalipainoinen ja hiukan fitnesstyyppinen.
Ulkomaillaoloni aikana painoni kuitenkin nousi noin 12kg, eli olin lievästi pullea. Jossain vaiheessa sitten sisuunnuttuani tiputin yhtäkkiä 7-8 kg, ja yllätyksekseni heräsin siihen että miesten päät taas pyörivät kävelyni mukaan! Hämmästyin todella, olin jo unohtanut että näinhän se tosiaan ennenkin oli.
Miesten katseiden poisjääntiä en ollut huomannut, mutta niiden takaisin tulo kyllä herätti! Sittemmin on vielä ehkä 2-3kg tippunut, eli jotakuinkin lähtöpainossa nyt uudelleen ollaan - ja katseita riittää, mukava kiitos painonpudotukselle =).
Itseäni ei painoni nousu silloin haitannut, enkä tavallaan nähnyt muuttunutta ulkomuotoani. Myöhemmin kuvia katsellessani vasta tajunnut, että kyllähän sillä vaan näin lyhkäsessä varressa (164cm) tuolla 12kg:lla on aika suuri ulkonäöllinen vaikutus.- leivälle
Aina kun kävelen naisen takana, tiedän naisen ajattelevan että katson hänen persettään. Silti en ikinä vilkuile sinne.
Tuollaisella painoindeksillä enää harva nainen kääntää päitä, varsinkaan jos paino kertyy keskivartaloon.
Onhan näitä isoja tiimalasi-misuja, joskus jossain, jotka aiheuttavatkin sitten kunnolla sitä hämmennystä miesten keskuudessa =D- yyyyyy
Itse olen "petite" -friikki, eli pidän erittäin hoikista naisista, ja enemmän lyhyistä kuin pitkistä.
Kuitenkin joskus hyvin harvoin vähän painavampikin yksilö saattaa saada pääni kääntymään, jos paino on jakautunut mielenkiintoisesti.. ;) Eli kyllä se niin vain on, että kurvit sytyttää. Enkä nyt tarkoita "kurveilla" mitään pallon kehää, vaan enemmänkin tiimalasia... Mutta herkuttelemalla ne kilot kyllä kertyy ihan vääriin paikkoihin.
Kuitenkin joka suhteessa varmin nakki naisten kannalta on pysytellä hoikkana ja kiinteänä. Noihin "kurveihin" voi vaikuttaa itse aika rajallisesti, koska geeneillä on aika iso merkitys tässä... - paksukainen?
yyyyyy kirjoitti:
Itse olen "petite" -friikki, eli pidän erittäin hoikista naisista, ja enemmän lyhyistä kuin pitkistä.
Kuitenkin joskus hyvin harvoin vähän painavampikin yksilö saattaa saada pääni kääntymään, jos paino on jakautunut mielenkiintoisesti.. ;) Eli kyllä se niin vain on, että kurvit sytyttää. Enkä nyt tarkoita "kurveilla" mitään pallon kehää, vaan enemmänkin tiimalasia... Mutta herkuttelemalla ne kilot kyllä kertyy ihan vääriin paikkoihin.
Kuitenkin joka suhteessa varmin nakki naisten kannalta on pysytellä hoikkana ja kiinteänä. Noihin "kurveihin" voi vaikuttaa itse aika rajallisesti, koska geeneillä on aika iso merkitys tässä.....taidan olla läski, ainakin teidän nuorempien "kirjoissa". Olen 175 pitkä ja painan n.80kg seuraa riittää aina ;) Ihmeellistä asiassa on se että olen jo 40-v. ja nuoret ja nuorekkaat piirittää ihan kiitettävästi sekä harrastuksissa ja viihteelläkin.
Sellua ja raskausarpia löytyy ihan "kiitettävästi" ja siltikin seurusteluhalukkaita miehiä pyörii ympärillä...? - Piparkakkutyttö
taitaa olla niin, etten lukeudu noihin "tiimalaseihin" ja kurvien saamisen sijasta olen menettänyt yhden oleellisen - juuri siitä keskivartalosta :(
Hoikkana figuurini on erityisen viehättävä juuri sen vuoksi, että raajani ovat pitkät ja hoikat, mutta olen silti naisellinen, koska en hoikkanakaan menetä grammaakaan "rintavarustuksesta".
Ei kai tässä auta muu kuin ruveta laihduttamaan... paksukainen? kirjoitti:
..taidan olla läski, ainakin teidän nuorempien "kirjoissa". Olen 175 pitkä ja painan n.80kg seuraa riittää aina ;) Ihmeellistä asiassa on se että olen jo 40-v. ja nuoret ja nuorekkaat piirittää ihan kiitettävästi sekä harrastuksissa ja viihteelläkin.
Sellua ja raskausarpia löytyy ihan "kiitettävästi" ja siltikin seurusteluhalukkaita miehiä pyörii ympärillä...?Mistä sinä tiedät haluavatko nämä nuoret miehet seurustella vai sekstata kanssasi?
Kyllä ainakin näitä seksinnälkäisiä nuoria miehiä riittää joille kelpaa lähes mikä vain.
- Pehmoinen nainen
Silloin kun ihminen on sinut itsensä ja varsinkin vartalonsa kanssa niin silloin myös muutkin pitävät sinusta juuri sellaisena kuin olet...
Eli jos kävelee kadulla tai missä lieneekään ja yrittää peittää makkaroitaan niin eihän se nyt niin kauniilta näytä.
Itse olen pehmoinen ja muodokas...en sano itseäni lihavaksi koska en mielestäni ole sitä... :D
Ja kun viihdyn itseni kanssa niin saan aina sillon tällöin mukavia kommentteja muualta taholtakin... ;D
Paitsi että nykypäivänä kun kaikki on niin pinnallista...niin sitä ei meinata muistaa että se sisäinen kauneushan on se tärkein kumminkin.... :D :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174436
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261374Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18891