Mulla siis ollut lapsena epilepsia mutta tuolloin lääkitys lopetettiin vuonna 2000 ollessani 13vuotias.
Mulle kävi 3 päivää sitten niin että kaupassa asioidessa (ja ihan täysin selvinpäin) minulle tuli epileptinen kohtaus. Mut toimitettiin sairaalaan niin lääkäri ei löytänyt mitään mainittavaa ja sain lähteä jo muutaman tunnin kuluttua pois. Seuraavaksi menen magneettikuvauksiin.
Lääkäri sanoi antavansa puoli vuotta ajokieltoa ja ilmoittavansa poliisille. Kortti silti yhä mulla taskussa ja Traficomin sivuilla kaikki kortit ja luvat on silti voimassa.
Miten näissä menetellään? Kun magneettikuvaukseni ovat neurologilla ja jos kokeiden tuloksissa ei näy mitään, niin riittääkö että pyydän neuron lääkäriltä todistuksen jonka voin esittää poliisille että saan ajoluvan takaisin?
Jos neurolla magneettikuvauksissa kaikki näkyy olevan kunnossa niin pyydän neuron lääkäriä kirjoittamaan minulle todistuksen että saan ajoluvan takaisin. Riittääkö poliisille tämä kun puolivuotta on mennyt?
Ohjeita kysyisin
5
341
Vastaukset
- Anonyymi
Toisessa keskustelussa sanottiin että ajokielto päättyy automaattisesti 6kk päästä jos lääkäri ei sitä tutkimusten jälkeen jatka eikä itse tarvitsisi ilmoitella poliisille mitään.
- Anonyymi
Toivottavasti tämä on totta mitä luin. ap
- Anonyymi
Ei ne korttia fyysisesti ota pois. Mutta jos jostain syystä pysäyttävät niin sitten katsovat tiedoistasi lupaa. Esim puhallusratsioissahan ei kysytä korttia. Täysin varma en ole mutta mielestäni 6kk ajokieltoa ei voi perua vaan se pysyy. Jos sinulle tulee diagnoosi kielto muuttuu 12kk mittaiseksi. Kannattaa nämä vielä tarkastaa viralliselta sivulta. Kaikkea hyvää sinulle, tule kertomaan löytyikö kuvauksessa tekijää.
Jos Traficomin sivuilla on kaikki OK, ei tieto ole vielä päivittynyt, tai lääkäri on yksinkertaisesti unohtanut. Katso uudelleen vaikka välipäivien jälkeen, eli ensi vuonna.
Älä kuitenkaan koske rattiin, ennen kuin asia on selvinnyt, toivottavasti onnellisesti.- Anonyymi
Ajomuu ilmoitus tehdään aina poliisille jos ajokielto enemmän kuin se 3kk mikä on esim viinakrampista johtuvan kohtauksen ajokiellon pituus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984