Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille toivottaa epämääräinen ihmisjäte, sekä nörtteilevä vemputtaja. 👋
Hyvää Joulua!
21
362
Vastaukset
- Anonyymi
Juu👩🤭 oot tärkee , hyvää j
Joulua" Jk";)Tämä ei avaudu ollenkaan. Kuvittelet ilmeisesti lainausmerkeistä päätellen olevani joku muu kuin JK.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Tämä ei avaudu ollenkaan. Kuvittelet ilmeisesti lainausmerkeistä päätellen olevani joku muu kuin JK.
Alkaa olla jo vanha trollaus. Keksi vaikka joulun kunniaksi jotain uutta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei omaa elämää voi oikein keksiä muuksi vaikka niin toivotkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies kokeilisi vaikka oikeita nimikirjaimiaan laittaa, niin saisi ansaitsemansa huomion ehkä sääliä jopa, not
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies kokeilisi vaikka oikeita nimikirjaimiaan laittaa, niin saisi ansaitsemansa huomion ehkä sääliä jopa, not
Menes nyt muualle ulisemasta.
- Anonyymi
Eikää😂.. Söpöä!
Meillä on varmaan eri käsitys söpöydestä. Jos vr-lasit päässä oleva mies onanoi kiivasti, on mielestäsi söpöä. Niin okei. 😅
- Anonyymi
Lämpöistä ja voimaannuttavaa joulua! :)
- Anonyymi
Kellä koira ja valkoinen auto.
- Anonyymi
Hyvää joulua😍✨️ eräs n
Mukavaa joulua JiiKoolle✌🏻
- Anonyymi
Miksi et vain tappaisi itseäsi?
Sitä minä itsekin mietin välillä iltaisin. Ei ole oikein mitään syytä elää tai kuollakkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3062847Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.921726Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku641436Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka621421- 321415
- 851363
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791282Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761273- 531229
Kaahailijat
Onse kumma ettei saaha mitään rotia nuihin kaahailijoihin.Mönkijöillä ja mersuilla kaahaillaan hiihtoladut ja tiet sonal581189