Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille toivottaa epämääräinen ihmisjäte, sekä nörtteilevä vemputtaja. 👋
Hyvää Joulua!
21
426
Vastaukset
- Anonyymi
Juu👩🤭 oot tärkee , hyvää j
Joulua" Jk";)Tämä ei avaudu ollenkaan. Kuvittelet ilmeisesti lainausmerkeistä päätellen olevani joku muu kuin JK.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Tämä ei avaudu ollenkaan. Kuvittelet ilmeisesti lainausmerkeistä päätellen olevani joku muu kuin JK.
Alkaa olla jo vanha trollaus. Keksi vaikka joulun kunniaksi jotain uutta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei omaa elämää voi oikein keksiä muuksi vaikka niin toivotkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies kokeilisi vaikka oikeita nimikirjaimiaan laittaa, niin saisi ansaitsemansa huomion ehkä sääliä jopa, not
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies kokeilisi vaikka oikeita nimikirjaimiaan laittaa, niin saisi ansaitsemansa huomion ehkä sääliä jopa, not
Menes nyt muualle ulisemasta.
- Anonyymi
Eikää😂.. Söpöä!
Meillä on varmaan eri käsitys söpöydestä. Jos vr-lasit päässä oleva mies onanoi kiivasti, on mielestäsi söpöä. Niin okei. 😅
- Anonyymi
Lämpöistä ja voimaannuttavaa joulua! :)
- Anonyymi
Kellä koira ja valkoinen auto.
- Anonyymi
Hyvää joulua😍✨️ eräs n
Mukavaa joulua JiiKoolle✌🏻
- Anonyymi
Miksi et vain tappaisi itseäsi?
Sitä minä itsekin mietin välillä iltaisin. Ei ole oikein mitään syytä elää tai kuollakkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331421Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 105998
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43993- 68815
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117775- 42766
- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55625